Çarşamba, Aralık 7, 2016
Puantiye ve yeni yıl

Puantiye ve yeni yıl

18

puantiyeli çocuk elbisesi
Merhaba arkadaşlar. Bu defa kızıma puantiyeli bir yeni yıl elbisesi diktim. Neden yeni yıl elbisesi çünkü kuzumun sınıfında bir yeni yıl kutlaması olacaktı ve ben de orada giyebilmesi için elbisesinde bir çam ağacı tasarladım :) Bakın bakalım beğenecek misiniz?

Elbise aslında bildiğiniz uzun kollu bir elbise fakat arkasına yaptığım fırfırlı çamağacıyla özel kılındı :)

puantiyeli çocuk elbisesi
Buna çam ağacı diyorum çünkü üçgen yaptım ve kuzuma da öyle söyledim öyle kaldı adı :) Ağacın tepesine bir de yıldız konduracaktım yıldız zor oldu fiyonk yapıverdim. Çünü bu fırfırlarla o kadar uğraştım ki :) Şifon olduğu için akmasın diye çok özenli çalıştım ve hakiakaten de beni çok oyaladı. Fakat çok eğlenerek yaptım :) Televizyonda sevdiğiniz ve izlemiş olduğunuz bir filmi açıyorsunuz oturup karşısına sadece sevdiğiniz sahnelere bakıyor, diğer zamanlarda da dikişinize devam ediyorsunuz :) Böylece hem filmi izlemiş oluyor hem sıkılmadan dikiş yapıyorsunuz :) Kumaş olarak lacivert puantiyeleri seçtim çünkü zaten evde sadece kırmızı ve lacivert puantiyeli kumaşım vardı. Kırmızı çok ötü duracağı için lacivertle yaptım, siyah olsa bu kadar göze batmazdı iyi oldu :)

Daha fazla görsel ve elbisenin resimli yapım aşamaları için lütfen blogumu ziyaret ediniz :) Umarım beğenmişsinizdir :)

18 YORUMLAR

  1. Arkadaki fırfıra bayıldım ama bir yanım siyah üzerine kırmızı puanlı olsaymış keşke demedi değil. yada beyaz üzerine siyah iri puanlı. İyi günlerde giysin ğek tatlı olmuş Senaycığım…

  2. :) Kızlar çok teşekkür eediyorum hepinize , beğenmeniz beni çok mutlu etti :) Fiammacım evet elbisenin kumaşı tek renk olsaydı her türlü şey olabilirdi arkada ama elbisede puantiyeli olunca karışık olur diye düşündüm, hem benim aklıma o anda geldiya o anda yapmalıydım bu elbiseyi, gecenin bir yarısı da evde bu kumaşlarım vardı hemencecik başladım :) Yoksa çatlarım ben yapamazsam :)

  3. fırfırı güzel
    kendi güzel
    annesi güzel
    bize de çok sevdik yahuu
    demek düşer :)
    sağlıkla giysin bu dünya güzel :)

  4. :) Flizcim ve Selcencim çok teşekkür ederim kızlar… Partisi çok süpermiş oynamışlarda oynamışlar çok eğlenmiş, herkes elbisesini çok beğenmiş çok mutluydu :)

  5. zaten puantiyeyi te geçiyorum, ee buna emek, beceri, dikenin ve giyenin güzelliği de eklenince …. noktalı alanı dolduramıyorum :) ellerine sağlık şenaycım :)

  6. şenaycıımm puantiyelerin hakkını yer miyim, tek geçerim yazmak istemiştim, terbiyesiz “k” harfi basılmamış :) ben o puantiyeleri yerim yer :)

  7. evet cümlenin anlamını nasıl da değiştirmiş :) ben de neden hakkını yemişim puantiyenin, mümkün değil diyordum :)

  8. küçük prensesin kendi gibi elbisesi de çook güzel ya :) ne şanslısın kıs Ece kimsede olmayan farklı ciciler dikme yeteneğine sahip bir anneciğin var :)

  9. Şenay Abla bloguna giriş yapamıyorum yapsam bile yorum yazamıyorum.internet çocuk profiline alındı da:(kumaşlar hakkında birkaç soru soracaktım nasıl iletişime geçebilirim seninle ?