Puantiye ve yeni yıl

-

puantiyeli çocuk elbisesi
Merhaba arkadaşlar. Bu defa kızıma puantiyeli bir yeni yıl elbisesi diktim. Neden yeni yıl elbisesi çünkü kuzumun sınıfında bir yeni yıl kutlaması olacaktı ve ben de orada giyebilmesi için elbisesinde bir çam ağacı tasarladım :) Bakın bakalım beğenecek misiniz?

Elbise aslında bildiğiniz uzun kollu bir elbise fakat arkasına yaptığım fırfırlı çamağacıyla özel kılındı :)

puantiyeli çocuk elbisesi
Buna çam ağacı diyorum çünkü üçgen yaptım ve kuzuma da öyle söyledim öyle kaldı adı :) Ağacın tepesine bir de yıldız konduracaktım yıldız zor oldu fiyonk yapıverdim. Çünü bu fırfırlarla o kadar uğraştım ki :) Şifon olduğu için akmasın diye çok özenli çalıştım ve hakiakaten de beni çok oyaladı. Fakat çok eğlenerek yaptım :) Televizyonda sevdiğiniz ve izlemiş olduğunuz bir filmi açıyorsunuz oturup karşısına sadece sevdiğiniz sahnelere bakıyor, diğer zamanlarda da dikişinize devam ediyorsunuz :) Böylece hem filmi izlemiş oluyor hem sıkılmadan dikiş yapıyorsunuz :) Kumaş olarak lacivert puantiyeleri seçtim çünkü zaten evde sadece kırmızı ve lacivert puantiyeli kumaşım vardı. Kırmızı çok ötü duracağı için lacivertle yaptım, siyah olsa bu kadar göze batmazdı iyi oldu :)

Daha fazla görsel ve elbisenin resimli yapım aşamaları için lütfen blogumu ziyaret ediniz :) Umarım beğenmişsinizdir :)

18 yorum gelmiş

  1. fiamma1

  2. senayatilgan

    :) Kızlar çok teşekkür eediyorum hepinize , beğenmeniz beni çok mutlu etti :) Fiammacım evet elbisenin kumaşı tek renk olsaydı her türlü şey olabilirdi arkada ama elbisede puantiyeli olunca karışık olur diye düşündüm, hem benim aklıma o anda geldiya o anda yapmalıydım bu elbiseyi, gecenin bir yarısı da evde bu kumaşlarım vardı hemencecik başladım :) Yoksa çatlarım ben yapamazsam :)

  3. zulaltan

    fırfırı güzel
    kendi güzel
    annesi güzel
    bize de çok sevdik yahuu
    demek düşer :)
    sağlıkla giysin bu dünya güzel :)

  4. senayatilgan

    :) Flizcim ve Selcencim çok teşekkür ederim kızlar… Partisi çok süpermiş oynamışlarda oynamışlar çok eğlenmiş, herkes elbisesini çok beğenmiş çok mutluydu :)

  5. munures

    zaten puantiyeyi te geçiyorum, ee buna emek, beceri, dikenin ve giyenin güzelliği de eklenince …. noktalı alanı dolduramıyorum :) ellerine sağlık şenaycım :)

  6. munures

    şenaycıımm puantiyelerin hakkını yer miyim, tek geçerim yazmak istemiştim, terbiyesiz “k” harfi basılmamış :) ben o puantiyeleri yerim yer :)

  7. munures

    evet cümlenin anlamını nasıl da değiştirmiş :) ben de neden hakkını yemişim puantiyenin, mümkün değil diyordum :)

  8. yagmur perisi

    küçük prensesin kendi gibi elbisesi de çook güzel ya :) ne şanslısın kıs Ece kimsede olmayan farklı ciciler dikme yeteneğine sahip bir anneciğin var :)

  9. yagmur perisi

    Şenay Abla bloguna giriş yapamıyorum yapsam bile yorum yazamıyorum.internet çocuk profiline alındı da:(kumaşlar hakkında birkaç soru soracaktım nasıl iletişime geçebilirim seninle ?

  10. senayatilgan

    Canım benim ben şimdi sana 10marifet postanesinden mail adresimi yazayım ordan bana ulaşırsın ne zaman istersen uzum tammam mı :)

Bir Cevap Yazın

Kozaklı yılbaşı kapı süsü

| | 0 Yorum

Kağıttan yıldız

| | 0 Yorum

Kuru dallardan mini yılbaşı ağaçları

| | 0 Yorum

Kurdele süslemeli kırmızı kütük mumlar

| | 0 Yorum

Geyik motifli yılbaşı panosu

| | 0 Yorum

Yılbaşı kozalaklı mum tabağı

| | 0 Yorum

Keçeden tarçın kokulu yılbaşı süsleri

| | 1 Yorum

Yılbaşı temalı kalp kapı süsü

| | 0 Yorum

Yılbaşı temalı dış kapı süsü

| | 2 Yorum

Boncuklu yılbaşı ağacı

| | 0 Yorum

Yılbaşı kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Çuval kumaştan mini yılbaşı ağacı

| | 0 Yorum

Kanaviçe yılbaşı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Kendin yap kolay yılbaşı ağacı

| | 2 Yorum