SeSi’den Bir Etkinlik- Marifetin El İzi

-
http://elizi-tuhfe.blogspot.com/2006_06_01_archive.html

Marifetli ellerden çıkan bir duvar panonuz olsun ister misiniz?Bu konuda bir etkinlik başlattım. Katılmak isterseniz ayrıntılarSeSi-Yorum’da…Liste Mart ayı sonuna kadar tamamlanacak. Karar vermekte acele edin, organize olalım.

253 yorum gelmiş

  1. fiamma1

    Biraz daha detay versene sevgili Sesiberciğim, ben yenilerdenim,leb demeden leblebiyi anlayamıyorum,nasıl olacak ne yapacagız pek anlayamadım. Liste mi mart sonuna kadar olusacak yoksa eller de bu surede yapılacak mı? Zaman kısa dediğin gibi ben de katılmak isterim neye katılmak istediğini anlamayan bir arkadaşınız olarak:)))

  2. fiamma1

    Bu arada nasıl malzeme kullanılacak materyal de uc nokta nedir,kısıtlamalar neler olabilir, ayy durup dururken heyecanlandım da daha ne olacağını anlamadım:))

  3. SEMYIL

    sibel bloguna da mesaj bıraktım ben de katılmak istiyorum.dediğim gibi olay çok hoşuma gitti. zamansızlığımın içindenzaman yaratmaya çalışacağım.:=)))Fİiamma1’cim sibelin bloğuna bakarsan orada detaylarıbulabilirsin canım.

  4. sesiber

    Yazdım Neduk, teşekkürler.Fiamma liste Mart sonuna kadar oluşturulacak. Sonra iş bölümü yapacağız, gruplara ayrılacağız. Yani yeterli sayıya ulaşırsak herkes bulunduğu gruptaki arkadaşıyla birlikte kendine de olmak üzere 2 el çalışacak. Değiş-tokuş edecekler. Bunlara da hep beraber ortaklaşa karar vereceğiz. Gruplar için kura çekebiliriz. Biz grup olmak istiyoruz diyen olursa istek yapabiliriz. Kaç elden bir pano olsun? Kim ne üzerine çalışacak, aynı tarz işler aynı panoda olmasın, çeşit olsun diyerek mesela Neduk keçe kullandıysa, bir diğeri etamin olur, diğeri patcwork olur vs…. Ben birkaç eskiz çizdim, yapabileceklerimle ilgili.İstediğim daha doğrusu beklediğim şu ki, zaten ufak bir imzanız olsun köşesinde ama olmasa bile bakınca anlayalım, bu şu kişiden çıkmış, diyebilelim. Herkes kendi tarzında ve çok özenerek -ki bundan eminim- birşeyler yaparsa çok hoş olur düşüncesindeyim. Fikirlerinizi, eleştrilerinizi bekliyorum. Bu hepimizin projesi çünkü. Evlerimiz şenlenecek, mutlu, marifetli insanların enerjisiyle dolacak. Daha sonrasında hayır amaçlı satılmak üzere de (bu Gece’nin fikriydi) bir etkinlik daha yapabiliriz.

  5. fiamma1

    Zaten sorunda orda sevgili semyılcığım girip baktım yine anlamadım, bugun beyin durgunlugu yaşıyorum herhalde:) Bir de boyle bir calışmaya ilk katılımım olacak zaman, nasıl organize olunacağı heepsi kafamda cirit atıyor:) gidip bir daha bakim bari:))

  6. sesiber

    Semyıl ablacım çok teşekkür ederim. Ekliyorum. Blogda da ilk fırsatta bir köşede sürekli duracak toplu bir liste hazırlayacağım. Kimlerin katıldığını orada görebilirsiniz. Sanırım yarın yapabilirim. Vakit konusunda da sıkmayın kendinizi, acelemiz yok, sanırım en az 1 ay veririz.

  7. pelos

    çok hoş bir etkinlik ama benim yapabileceğim bişey gibi görünmedi gözüme.. yapanlarınkine bakarım artık..

  8. SEMYIL

    canım, sağol .şimdi bu konuyu okuyunca benim beyin bunu da kaydetti hemencecik yapılacaklar disketine .bu disketin bir kötü tarafı hiç silme işlemi olmuyor.her kaydısöz kabul ediyor.neyse şimdi not düşerim zamanı uzayabilir diye :)))bazen not kabul etmiyor hata veriyor da :))))Peloscum yapabilirsin sende işleyemesende tellerle boncuklarla yüzükler yaparsın onlarıda o ele takarsın.hadiiiiiii düşün bakalım sen neler neler bulursun :)))bak ilham perilerini ben buradan görüyorum.senin yanına çağırmanı bekliyorlar :)))) :)))))

  9. sesiber

    Tel sarmalarla süslü bir el çalışabilirsin. Ben de böyle bir eskiz çizmiştim ama bak kendimi feda ediyorum:)Benim çıkmam gerekiyor, İstanbul’a gideceğim, yarın nete ancak girerim. Gelene kadar liste kabarsın lütfeeen:)

  10. fiamma1

    Sevgili Sesicigim, sesiyorum a yorum yazdım, okudukça yavas yavas aydınlanıyorum galiba:))) Sen bize acemi çaylaklar diye bir grup kur en iyisi sizin işinizi bozmadan biz de katılabilelim:)

  11. alonenes

    blogunda görünce direk oley dedimdi ama malesef ödev hazırlamaktan vakit bulamam:((bi dahaki projeleriniz umarım benim de uyabileceğim bir zaman olur…

  12. fiamma1

    Yaaa son bir soru sonra dinlemede kalacağım bir müddet Sesiciğim:) Proje için yapılacak iki el de bire bir aynı mı olacak, bunun için projelendirme yapayım bana göre zordan bana göre kolay’a:)) teşekkür ediyorum verdiğim zahmetlere..

  13. boncuk hanim

    Bende şimdi bloga yorum yazdım.Arkadaşlar ben tam olarak anlamadım yapılacak olan şeyi. Şimdi herkes kendi elinin ,kendi tarzında süslenmiş işlenmiş modelini hazırlıycak.Buraya kadar tamam. Ondan sonra napıcaz? Herkeste aynı panolardan olması için aynı modeli onlarca tane yapmamız gerekir. Yoksa 1 tanı pano mu olucak? Bu ne saçmalıyo demeyin, gerçekten tam olarak nasıl hayata geçirileceğini anlayamadım.Anlayanlardan yardım rica ediyorum.

  14. ds handmade

    Ben bloga da yazdım, katılmaya hazırım. Kaç tane el derseniz yaparım. Ama ben de bunu anlamadım, kaç el yapılacak, hepsi aynı tasarımda mı olacak?

  15. fiamma1

    İşte bu sevgili boncukhanımcığım beynimde dolaşan sorulardan biri de bu:) Benim önerim herkes bir el yapsın süslesin püslesin bu elleri sevgili sesiber e gönderelim o bir bilemedin iki üç pano oluştursun ve bu panolar ”bizim marifetli ellerimiz” olsun,katılımcılara birer kart gibi bir şeye dönüşmüş olsun, sonra da hayır amaçlı satılsın:)

  16. SEMYIL

    Fiamma bu güzel fikir.:)))bu arada Embirin “bu iğnelikler harika “yazısında”Nazesen bizi bırakma” kampanyası başlattım.

  17. fiamma1

    Gördüm canım bende Sesiber’i oylamaya sandık başına gidiyordum:)) Dün nazesen’in yazısını görünce ben de üzüldüm ve sanırım oraya paldır küldür girdim ama ayın üyeliğinin oylandığını inan görmedim gidip affettireyim kendimi:)))

  18. fiamma1

    Herşey bitti ad arama çalışmalarına girdim haddim olmayarak:)”Gel kardeşim elini ver bana(veya 10 marifet.org’a)”ama ne olur Sesiberciğim düşün ve ellerin sayısını bire indir,isteyen iki üç elle katılsın ama birebir aynısını yapma şansı zaten zor bazı projeler için:((

  19. sesiber

    2.30 da evden çıkacağım. Hemen yazıp giyinmeye gidiyorum. Kalabalık olursak iyi olur. Şimdi biri kendimizde kalmak üzere panodaki el sayısınca el yapıp arkadaşlarımıza yollayacağız. Onlar da bize kendi ellerini yollayacak. Diğer grup ta aynını yapacak. Her grupta farklı kişilerin elleri olacak. Panoda 5 el olsun derseniz 5 el yapmış olacaksınız. 3 el derseniz, kalanını örnek modeldeki gibi kumaşla tamamlarım diyorsanız 3 tane yapacaksınız. Az el ve çok el isteyen farklı gruplara katılabilir. Her elin aynı olması gerekmez, hatta sıkıcı olur, ben mesela aynı şeyi iki kez yapmak istemem.Gönderme kısmı da ptt aracılığıyla olur. bir gönderi 3 tl. azami 9 kişiye yollasanız ki onlar da size yollayacak 27 tlye böyle güzel bir pano sahibi başka şartlarda olamazsınız.Ben 6 el yapabilirim. Herkes yapabileceği sayıyı belirtsin ona göre grup kurarız. Düşünün,taşının Mart sonuna kadar düşünmeye vaktiniz var. Döndüğümde kendi çizdiklerimi yollarım. Fikir edinmek açısından…Ben Troyaya gidiyorum kızlar. Sizin için de izlerim.

  20. kucukgunes

    fikir çok güzel ve ortaya çıkacak olanın mükemmel olacağına inanıyorum, şimdiden sabırsızlandım. sesiber sen dizaynları yolla, sonra bende seninkine göre tasarım yapıp yolluycağım inş.

  21. kucukgunes

    irili ufaklı bi çok elin olması sanki daha güzel olur gibi, bide imza mutlaka olsun adımız ve soyadımız başharfi bi köşeye iliştirilebilir.

  22. boncuk hanim

    herkes kendi dizaynını yapsın tabiiki ama adının değil,nikinin başharflerini veya niki tamamen yazsın.burda nerdeyse kimse kimsenin adını bilmiyor.niklerimizle tanıyoruz birbirimizi.en güzeli öyle olur.

  23. boncuk hanim

    Her halükarda isimden kısa olur.Uzun niki olanlar kısaltarak ama anlaşılacak şekilde yapabilirler.Örneğin sessiz harfler yada KÜÇÜK GÜNEŞ için, K.GÜNEŞ gibi…kısaltmalar iyi olur bence.

  24. fiamma1

    Okurken,okurken bu nick konusuna girince valla aklıma ilk sen geldin kapkaracamdankelebek:) hani balolar için üfleyince açılan bırakınca kapanan şeritler vardır ya sen artık bileğe onlardan dolarsın:)Benim proje tamam adede göre durumum değişir:)) materyalleri hazırlamaya başlayayım çünkü işim uzun görünüyor. Lakin hepimiz bir pano sahibi olacaksak bir hayır kurumu yararına da olsa satma fikri suya düşüyor o zaman. tek bir pano veya 3 pano olsa tamam da ben şimdi hatıra diye saklamak isterim onu:(

  25. Kapkaracamdankelebek

    evet kesinlikle bende evimin en güzel köşesinde sergilerim o panoyu.ben bolbol el yapıp gönderebilirim.kafamda kolay ama hoş bir tasarım oluşturdum.aslında seramikten yapmayı çok istedim fakat bu şuan için mümkün olmayacağı için fimo kullanmayı düşünüyorum.parti düdüğüne “kapkaracamdankelebek” yazma fikri harika gerçektende ama kim üfleyecek onu.)))

  26. fiamma1

    üflemeyiz ağızlık lazım, elimizle açarız sevgili kapkaracamdankelebek, ellere gelince projede sınırlama olacak mı meraktayım mesela ben senin seramiklerine hayır demem serçe parmağa o güzel çanaklardan birini iliştirirsen sevinirim:)) bekleyelim bakalım Sesiber’in dönüşünü:) Üye olduğum bir dernek bu akşam Troya için organizasyon yaptı ama pek keyfim olmadığından katılmadım gitseydim Sesi ile beraber olacaktık bilmeden:)

  27. kucukgunes

    bi arkadaşım benimle birlikte süreklli siteyi takip ediyor, kendisi üye olmadığı için benimkinden bazen beraber yorum yapıyoruz. oda etkinliği görünce katılmak istedi, bende katılmak istiyorum olur deilmi:)

  28. esinsel

    SESİBEEEEERRRRRR BENİ DE YAZ.bak avazım çıktığı kadar seslendim sana :)) harika bir proje,çok sevdim.ne yapacağimi şu an bilmesem de,mutlaka bir şey bulurum.

  29. boncuk hanim

    Kapkaracamdankelebek ,sende harf kullanmak yeri ne bu ismi sembolle ifade edebilirsin.Camdan siyah bir kelebek koyarsın eline.Cam bulamazsan cama benzeyen başka bir materyalden yapabilirsin.Bak senin elinin konusu benden çıktı.Kendime de bir konu buldum ,bende bir konuya yoğunlaşamayanlardan olduğum için genelde her telden çalıyorum.Herşeyden biraz biraz deniyorum.O yüzden 5 parmağa 5 marifet uygulamayı düşünüyorum.Eğer bunu düşünen varsa hemen vazgeçsin diye yazıyorum:))

  30. boncuk hanim

    Süpersin Nalan abla yaa:)) Senin o yazını kendime atfediyorum o zaman:))kelebekcim,senin aklındaki fikir neydi bilmiyorum ama fikri beğenmene sevindim;)

  31. nalana

    benim onmarifetteki ikinci yazımdı o ve yarışma içindi.yorumlarada baktınsa çok şeker muhabbetler gelişmişti.özellikle de f üzerine:)))

  32. sesiber

    Ben geldim, çok uykum var, çok kişi katılım yapmış, biliyordum, tahmin ediyordum, mutlu olayım diye 2 dk.lığına girip bakayım dedim. Harikasınız.Bu gece de harikaydı, gözüm gönlüm açıldı.Yarın görüşürüz, iyi gecelerr.

  33. dilevser

    ben de varım, beni de ekleyin :)şimdi başa dönüp yorumları okuyım bakiim.. bloğundan okuyup hemen yazayım dedim..

  34. kucukgunes

    yo ne akdar çok el oldu, bizde arkadaşımla kurdele nakışı ve ne bulursak onu işleyerek katılmayı düşnüyoruz:)

  35. sergun

    güzel fikir sahiden kutlarım :)ben de şimdilik kenardan izleyecekler arasında yer istiyorum, düğün hazırlıkları vesilesiyle sürekli koşturma halindeyim. bi dahaki projeye inşallah..

  36. embir

    Sesicim benim kafam pek yerinde değil, azıcık düzeleyim de kim kiminle nasıl el yapıcak idrak edeyim zira şu aralar idrak yollarımda tıkanıklık var :))

  37. sesiber

    1. 3prenses2. dshandmade3. bilun şen4. beyaz mendil5. nrhnmrl6. begonvilli ev sakinleri7. mineal-ilayef8. saniye9. dün bugün10. ayça11. gece12. yelda13. semyıl14. fiamma15. nur16. adadenizi17. demetgun 18. nalan19. örgüdelisi20. boncukhanım21. kapkaracamdankelebek 22. kondor23. esinsel24. nazesen25. selmatozan26. sakagun27. dilevser28. özmelanj 29. sesiberkatılmak ya da çıkmak isteyen olursa ekleme-çıkarma yapabiliriz. Son durum bu.listeye dahil olduğunu belirtip te adı olmayan varsa lütfen bildirsin. yorum atlamamaya dikkat ettim ama atlamış olabilirim.#

  38. nrhnmrl

    neduk diyor ki;Aaaaa,ama crazy yi ben yapacaktım…Bir sürü artığım vardı..:)))

    aaa herkesin crayzsi farlı olur neduk abla sen yap yap :=)

  39. pelos

    uuvv şimdiden harika çalışmaya başlamışsın sibel abla. ben yapamam diye korkuyorum. kumaşın üzerine olucak dimi bir de?

  40. fiamma1

    Bir şey şekillendi mi adet olarak,sevgili sesiber aynı zamanda bağış konusunda ki sorum üzerine ?Ben butun elleri aynı malzemelerle yapmaya karar verdim,yani malzemeler 3 aşağı 5 yukarı aynı olacak yerler değişecek belki renkler değişecek:))kişiye özel bir obje belki bir renk olacak ve parmaklarda çalışacağım daha çok, ee daha ne olsun:)) di mi? Bir de kaç adet calışacağımı öğrensem de uykusuz gecelerimi hesaplasam:)))Yaptığım işlerden örneklemeler olacak:)Adet çok olursa hile yapar elleri küçültürüm ona göre:)) kim bilecek ellerimin büyüklüğünü:)

  41. sesiber

    Kaç adet çalışacağımız liste tamamlanınca anlarız. Zorlama yok az yapanlar aynı grupta olurlar.kumaşın üzerine olacak. Aplike edi,lecek zemin rengini de tek tek belirleyeceğiz. Korkmayın yahu, en zoru benim işim aslında, kafam dolandı. Siz söyleneni yapacaksınız, belirlemek daha zor.Türkmaxta Aşk Tutulması var. Benim gibi vizyondayken kaçıran varsa izleisn.

  42. fiamma1

    Valla ben de aynı fikirdeyim ama kermeste satmasın, büyük iş yerlerine bağış için teklif götürelim mesela Sevgili Neduk, ne demişler kendi başına iş açtı,bakalım nasıl çıkacak işin içinden:)))

  43. kriizantem

    Neduk ablanın fikirlerine tamamen katılıyorum. Çok yapılması gözümü korkuttu. Eğer bir tane yapılıp gönderilecekse bende varım, 7 kişiye gönder al, valla bana çok zor gibi geldi, yapmaktan kaçındığımdan değil kesinlikle, olay çok karışık geldi sadece:) Tek bir tane yapılacaksa benide yaz, beni de yaz:) deriden yaparım bir el hih hih…

  44. sesiber

    Arkadaşlar siz benim yazdıklarımı okumadınız sanırım.

    Panoda 5 el olsun derseniz 5 el yapmış olacaksınız. 3 el derseniz, kalanını örnek modeldeki gibi kumaşla tamamlarım diyorsanız 3 tane yapacaksınız. Az el ve çok el isteyen farklı gruplara katılabilir

    Kimseye şu kadar yap diye bir zorlama yok. 3 tane yaparsanız size de 3 tane gelir ve değişik şekilde örnek linkte olan gibi kombinlersiniz. Sonuçta siz bilirsiniz.Liste bitsin, herkese yapmak istediği el sayısını seçen kişilerle bir grup yapacağız. Ben kendi kendime de istediğim kadar el yapıp kendi kendime pano yaparım. Güzelliği farklı ellerden çıkmış olması. Azıcık hevesi kaçan, istemeyen, mazereti olan söylesin listeden çıkaralım.

  45. adadenizi

    aslında katılan herkesin işinin birarada olduğu bir pano çok çok hoş olur. Bu nasıl formüle edilebilir düşünsek mi. yani işin çoğu bir kişinin üzerine yıkılmamalı. ama panoda hepimzi olmalıyız

  46. kucukgunes

    panoda herkesin olması fikri çok güzel ama çok maliyetli ve uzun bi iş olur bence.buarada sesiciğim benim arkadaşımda ayrıca katılacak onun nickini kardelenim olarak ekleyebilirsn

  47. adadenizi

    sesiber çok ama çok şık bir fikir attı. hhepimiz heyecanlandık. sonra insanların kafasını zorlukları kurcalamaya başladı. eyer kendisi de izin verirse (ki fikir onun) fikir cimlastiği yapalım

  48. sesiber

    Neduk sildim ismini.Adadenizi il il olsa da postaya vereceksiniz. Mesela İstanbul’ da karşıya geçsen 3tlyi geçer masrafın. Karsa da yollasan 3 tl, İstanbul içine de. Ayrıca her ilde eşit sayıda katılımcı yaşamıyor ki.Zaman kısıtlaması yok arkadaşlar. İsterseniz Eylül deyin Eylülde bitirelim. O zamana kadar benim de hevesim kaçabilir bu da ayrı:)) Biraz kaçtı açıkçası. Topluca bir etkinlik yapmanın ne kadar zor olduğunu unutmuşum.Şimdi tekrar yazıyorum şartlar son yazdığım gibidir, daha fazla kafa karıştırmak istemiyorum. En az 3 el çalışabilecekler katılımda bulunsun. Yapamam diyenler açıkça yazsın ki bu çok normal. Ben bütün gün ne yapsam ne yapsam diye düşünüyorum. Boş vaktim çok, herkesin olmayabilir, yapma isteği olmayabilir. Doğaldır.Küçükguneşcim arkadaşının da buraya üye olmasını ve birkaç işini görmeyi talep etmek durumundayım. Burada herkesin işini, işçiliğini az-çok biliyoruz, fikrimiz var ama arkadaşın hakkında hiçbirşey bilemiyoruz. Burada da açıklasam katılacak çok kişi bulurum ama işine, işçiliğine kefil olmak önemli, adaletsizlik olmasın.Birşey daha; gerçekten katılmak isteyenler ama fikre ihtiyacı olanlarla zevkle fikir alışverişi yapabilirim. Özelden ya da mail yoluyla görüşebiliriz. Bol bol çizin derim, çizerken çok şey geliyor insanın aklına.

  49. gonuldenele

    Ya bende sessizce okuyorum.Henüz karar aşamasındayım..Benide sayı düşündürüyor açıkçası.Posta o kadar sorun olmaz zannederimde …Neyse ben az daha düşüneyim.süre var nasılsa:))

  50. sesiber

    Fikir jimnastiği yapmaktan çekinmeyin, konuşa konuşa orta yol bluruz, birimizin aklına gelmeyen diğerine gelir. Genel şartlar belli. Onun dışında fikir bekliyorum.

  51. adadenizi

    bir de gruplarda eşit sayı şartı yok ya ondan. değilse posta parası değildi kastettiğim. daha sıcak olur gibi gelmişti. ama haklısın sayı çok olunca kafalar karıştı, iş de

  52. esinsel

    bakıyorum kafalar dağılmış durumda.ama ben kendi adıma, ne yapacağımı hala tam olarak belirleyemesemde, devam diyorum.sonuç harika çünkü.sesiberin dediği gibi bol eskiz yapmakta fayda var.bir çizgiden neler neler çıkar:))

  53. kucukgunes

    peki şöyle yapsak herkes kendince elleri çalışsa kendi eliyle ve kendi elleriyle çalışma yapsa yada fikirlerini paylaşsa herkes kendine bi tablo oluştursa bu fikir çokmu salakça olur:)

  54. kucukgunes

    buda mantıklı herkes kendi elini yapsın sonra fotoğraflayalım birimizde biriktirelim, oda photoshopla düzenleyip herkese renkli bi halini yollasın:)

  55. fiamma1

    Sevgili Neduk sen tutmuşsundur belki objeleri /karton,cizim gibi magnet veya küpe için kabartma şeffaf görünümü veren bir şey arıyorduk bugün carol duwal show da gösterdi adı kabartma tozuymuş ısıtma tabancası ile ıstarak kabarıyormuş , ilgilenen arkadaşlara duyurulur. Ben o kadar çok şey tutmuşum ki işin içinden çıkamadım:)Ahh sevgili Sesiber ahhh:) ne senin hevesin geçsin süre uzadıkça ne de bizler yapamayacak durumda olalım.heves ettik arkadaşı, 3 el-4 el kesmez ben de isterim ki burada görüştüğüm arkadaşlarımın ellerinin hepsi olsun. Sevgili neduk kendince çözüm buldu:))Hepimiz kendi elimizi yapıp fotoğraflasak ve bunu biri photoshop la birleştirip panoya dönüştürse kuşe kağıda basılsa:))projeden çok mu uzaklaşmış oluruz?

  56. sesiber

    ben kağıtla yetinmeyenlerdenim açıkçası, yoksa photosopla da yapılır bu tarz birşey.embossing powder mı bahsettiğin acaba? bir de yine boyutlandıran sıvı var, mozaik jeli diye satılıyor. konu ne bilemediğim için sallayıp duruyorum. seçimler yakın tvde başka birşey açılmıyor bizde akşamları. izleyemedim carol duwal’ı.

  57. sesiber

    küçük guneş kumaştan el olacağı kesin de başka fikirlere yoğunlaşalım. kağıtla kumaş arasında dağlar kadar fark var.kafa karıştırmayalım. ben pişman olmaya başladım bu arada…

  58. fiamma1

    Bulacağım o konuyu ama yarın ancak yukarı çekerim yazıyı bulunca:) Yaa Sevgili Sesiber ben sana gönderirim benim eli,helali hoş olsun:))ama derli toplu hepimizin işi olsun:))

  59. SEMYIL

    ben de sessizce izliyorum. fikri tuttum. ve bırakmaya niyetim yok.:)))sesibercim enaz üç adet se ben kendimi zorlayıp ( ki çok istekliyim.başka türlü ifade edemedim uykusuzluktan herhalde kelime haznem zayıfladı :)) ) en az üç el yapıcam.))posta konusunda da (ne ayıp bana ama bu ara mektup yazmadığımdan bilmiyorum.) öyle kargoluk bir şey olmayacak ki göndereceklerimiz alt tarafı el kadar !!!mektup zarfının biraz büyüğü ile(hani şu içleri korumalı zarf ile onları patlatmaya da bayılırım ) gönderebiliriz. o da çok tutmaz sanırım 3TL.nin altındadır.şu an bile aklımda bir eli keçeden bir eli kumaştan yaparım diye iki taslak oluştu bile.arkadaşlar bir kağıt üzerinde ben olsam şöyle yapardım diye bir şeyler çiziktirmeye başlayın, gerisi çorap söküğü misali :)))

  60. dilevser

    keşke herkesin yaptıkları bir arada olabilse ama … bakalım sonunda neler çıkacak güzel olacağı kesin :) okurken bile kafam karıştı.. sabah gündüz vakti bi daha okusam iyi olacak.. :)

  61. sesiber

    Fiamma ben gerçekten anlatamıyorum sanırım. Kimse mecbur değil buna, ben kendim için bir el istesem bunun için burada bu kadar yırtınmama gerek yok, yapacak çok insan bulurum. bu değil derdim. beni anlayan biri varsa bana yardım etsin lütfen. pilim bitti. her an vazgeçebilirim. o derece soğudum.

  62. fiamma1

    Yok soğuma Sevgili Sesiber,fikir üretmeye calışıyoruz.Ben elimi tasarladım, hatta kaç tane yapacaksam aynı malzemeyi kullanmayı da kafama koydum, ama 9 el çok 3 el az diyorum kendi kendime:))En azından,ayrıca,ek olarak,bütün bu ellerin bir araya resimle de olsa getirebilmenin de bir yolu bulunmalı:)Yani 3 el isteyen 3 el yapsın ama sonunda da tüm eller her nasılsa bir araya gelebilsin:)Dur bakalım daha fikir ürer kimse ptt ucreti filan düşünmez boyle bir işte.Senin bu projen en güzel boyle kurs gibi insanların dipdibe görüştüğü ortamlarda çok güzel olur, o örnekte de öyle yapmışlar dikkat edersen,biz burada zoru başarmaya çalışıyoruz:)başaracağız da.. hevesini kırma:)

  63. fiamma1

    Dokunmak öncelikle çok ayrı bir his tabii ki:)) Ben mesela buraya gönderdiğim yazılardaki çalışmalardan yapacağım ve malzemeye dokunmuş olacak elimi alan:)

  64. adadenizi

    Akşam bilgisayarı eşime bırakmak durumunda kaldım çıktım mecburen. (tez hazırlıyor da)bence de hevesin kırılmasın sesiber. Olacak bir şekilde. İnanki seni anlıyoruz. Planın çok hoş. Senin kafandaki projeyi bir şekilde tamaladıktan sonra mümkün olduğu oranda tüm elleri biraraya getirip ikinci bir pano olabilir. Yani grubumuzdaki arkadaşlarımızla kanlı canlı bir panomuz olur. Birde tüm arkadaşlarımızınkini (kağıt da olsa) birarada göreceğimiz ikinci bir pano

  65. kucukgunes

    haklsınız niyetim kimsenin aklını karıştırmak değildi. sadece herkesin eli olsun fikrine bi çözüm bulmaya çalışmaktı.

  66. alonenes

    ben katılmıyorum projeye ama bir fikir veriyim istedim..önce bir sıralama belirleyip her ay yada 15 güne bir birine gönderebilirsiniz diye düşünüyorum…hem maliyetiniz de düşmüş olur hem de herkesde bir pano olmuş olur…mesela panoda 9 el mi olacak o zaman o gönderilecek kişiye kurayla çekilen 9 kişi el işleyip göndersin.o zaman vakti olmayan o panoya katılmamış olur…bilmiyorum bu fikir nr kadar uygun olur ama ben sadece fikir vermek istedim…

  67. boncuk hanim

    Oyyoyoyoyyyy benden sonra ne çok yorum olmuş.Onları okudum şimdi.Bende herkesin elinin olduğu bir panoya sahip olmak isterim ancak bu seferde çok büyük olmazmı arkadaşlar? 25-30 el büyüklüğünde olur.Bence en uygunu 6 yada 9 el.Bide nasıl olsa yaptığımız ‘el ‘ işlemelerini bnurada yanınlarız.Herkes resimlerini kopyalayıp istediği gibi kağıda bastırmak mı istiyor, bilg. arşivinde saklamak mı istiyor, kendi bilecekleri iş. Bence önceliğimiz kumaş eller olmalı.Neduk hanım siz kabuktan kullanışlı olmaz deyince ,kabartma boyayla hazırlanmış iki parça yumurta kabuğu içinden çıkan bir el aklıma gelmişti. Ama listeden çıkmışsınız. Başka yumurta süslemesi yapan arkadaşlara fikir olabilir. Herkes birbiri için aklına gelen fikirleri de yazarsa hayat hepimiz için daha kolay olur:))

  68. boncuk hanim

    Alones harika bir fikir bence. Şöyle de düşüne biliriz bunu.Nasıl kadın günleri yapıyoruz? Her ay birine herkes 1 altın veriyor..Onun gibi…Bu durumda yine herkes için 1 el yapmış olacağız ama daha uzun sürede.Ayda 2 yada 3 kişiye de yapılabilir.Yada yapılmaya bilir…

  69. sesiber

    Adaddenizi senin mi o çiçek? Ben de geç diktiğim lalelerimi hergün izliyorum.Nesli ben gün fikrini tuttum, biz burada tupperware günü bile yapmıştık bu şekilde. Başka tutan var mı?

  70. SEMYIL

    Sesibercim. ben her şeye varım yeterki bu projeyi gerçekleştirelim.tuttum,tuttum ben bu projeyi çooooktuttum :))) :))))

  71. sesiber

    boncuk hanım tupperware marka kaplar var, sağlıklı saklama ve servis kapları. Plastiğe benziyor ama değil, oldukça da pahalı. 1999 depremi öncesi burada eş-dost her hafta birinde kahvaltıda toplanıp, toplandığımız ev sahibine bir set alıyorduk. Hatta birinin setleri tatilde diye bizim karşı komşumuza bırakıldı, deprem oldu, evi tamamen yıkıldı, hatta yere battı, tupperwareler sağlam çıktı. Benim evde de geldiğimizde tek sağlam kalan plastikler ve onlardı.

  72. boncuk hanim

    Hııı anladım şimdi.Ondan bende oğluma beslenme kutusu almıştım.Plastik olmasın daha sağlıklı bişey olsun diye.Ama adını bilmiyordum.Tupperwareler neyse de arkadaşın sağlam çıktımı bari göçük altından.Allah kimseye yaşatmasın öyle acılar..

  73. sesiber

    Çıktı çıktı, ev tek katlıydı Allah’tan. Benim oğluma da beslenme çantası hediye gelmişti satıcı bayandan. Bir de çok güzel stenciller aldım onlardan, ahşap boyamada çok faydalanmıştım.

  74. sakagun

    Sesim ben de varım. Seni yalnız bırakmam. Hatta hemen çalışmalara başlıyorum.Benim fikrim şu. En başta dediğin gibi herkes istediği kadar yapsın (en az 3). Sonra kura yoluyla kime göndereceğimiz belirlensin. Ben 5 tane yaptıysam 4 kişiye göndereceğim, 4 kişi de bana gönderecek. Böylece benim 5’li bir panom olacak. Daha sonra herkes kendi panosunun fotoğrafını çekip kimlerin ellerinin panosunda olduğunu burada ve senin blogunda yayınlar.

  75. sesiber

    Sakacım akşamüstü Mine aradı (ilayef-buradaki nicki) nereden sardın başıma diye:))) Ben de seni söyledim, duysa katılır diye. Kalpler karşılıklıymış. Çok memnun oldum.Senin kafan çalışır böyle bilgi-işlem türü şeylere. Bu sistem tutar mı hocam ne dersin?Sakarya grubu üçlendi arkadaşlar. Pek mesudum:)

  76. dilevser

    Tupperware günleri annem de sitedeki komşularla yapmıştı.. çok güzel malzemeler :) çeyizimdeler :)ben fikir üretemiyorum ama ne olsa elimden geleni yaparım inşallah :)

  77. sesiber

    Dilevser çok özür dilerim senin katılacağını kafamdan biliyordum ama listeye yazmamışım.Sakacım harikasın, sabahlarsın şimdi sen:) Fikir de pek güzel.

  78. sesiber

    Çevrem geniş zaten de burada katılımda olanlar yoktu o zaman. Bir de yenihayat54, kondor, saatoniki var bizim buralardan:))jeliboncuk sende mi buradasın? sadece imza versem:))

  79. sesiber

    Aaaa jeliboncuk ta bizden çıktı. Klasik sorumu sorayım? Kimlerdensin:))) Çoğalalım da bir buluşma yapalım. Kıskanıyorum buluşanları görünce.Sakacım maşallah vallahi. Geçmiş olsun. Daha vakit var, iyileşince devam et. İzlenimlerini de yaz bir ara, gözü korkanlar rahatlasın. Bneim de bu akşam niyetimdeydi başlamak. Ütü mü yapsam onu mu derken hiçbirini yapmadım, yan gözle Yol Arkadaşımı izliyorum:)

  80. sakagun

    Uykumda tasarımlar yaptım. En az 3 tanesi aklımda. Belki kendim için de ayrı bir pano yaparım. Çok hoşuma gitti bu iş. Başlayınca insanın bırakası gelmiyor. Sesim şu kumaşın hangi ölçülerde olacağını yazar mısın? İlk kumaşımı büyük kestim sorun olmasın diye. Ötekileri senin dediğin ölçülerde keseyim.

  81. esinsel

    bende başladım sesicim :)) inşallah hayal kırıklığına uğramam/uğratmam.evet kumaş ölçüsünü bende soracaktım,bilsek iyi olacak.

  82. sesiber

    Kumaş ölçülerini daha başlayan olmaz diye vermemiştim. 25×30 cm. olsun bitmişi, yani dikiş payı falan içinde.Ne hızlısınız kızlar, harikasınız.Sakacım ben de başlayınca öyle olurum sanıyorum, eğer bittiğinde az gelirse kendi kendime de ekler yaparım diye düşünüyorum. Merdiven çıkışında büyük bir duvarım var oraya asacağım.Ayyy içim kıpır kıpır, çok sevinçliyim, 23 nisan çocuğu gibiyim.

  83. boncuk hanim

    HEYECANINI TEKRAR YAKALAMAN BİZİ DE SEVİNDİRDİ SESİBER.BENDE BUSABA BİRKAÇ ÇİZİM YAPTIM.TAM OLARAK İSTEDİĞİMİ YAKALAYAMADIM AMA OLSUN.Bİ ADIM ATTIM KENDİ ADIMA EN AZINDAN

  84. bizimgibiler

    Bu birlikteliğinizi ve marifetinizi takdir ettim arkadaşlar. Keşke ben de sizler kadar hamarat olsaydım da bu heyacanınıza ortak olabilseydim. Ben de heyacanımı ortaya çıkartacağınız eserleri görmek için saklıyorum:) Hepinize kolay gelsin…

  85. dilevser

    ben vardım zaten listede:) hala tasarımdayım bakalım güzel bişeyler çıkarırım inşallah… sen ilk heycanını yakaladın ya gerisi gelecek :) evdeki kumaş dedin ama sanırım ben almak zorunda kalcam :)

  86. adadenizi

    dikiş sevmez biri olarak kumaş kültürümde yerlerde sürünüyor. nasıl birşey almamı tavsiye edersiniz arkadaşlar

  87. kucukgunes

    arkadaşlar ben gruptan çıkmak zorunda kaldım ama şöle bi fikir geldi aklıma. bu fikir “herkesin el emeğini tablo halinde oluşturmak isteyenlere” herkes diğer kişiler için bir obje çalışsın. mesela sesiber keçeden bi kuş, dilevser bi takı aparatı, bi diğeri el üzerine dikilmesi için küçük bi nakış yada aplike çalışabilir. bi başkası kanaviçe işleyebilir. herkes kendince hazırladığı objeleri herkse dağıtsın elinde objeleri toparlananlarda kendi eli üzerinde herkesten gelen objelerle, kendi dizaynını kendi yapsın.sadece herkesin birbirinden bi anı taşımak istediğini bildiğim için aklıma gelen bi çözümü sunmak istedim, aklınız karışmasın. beğenemzseniz yolunuz belli öyle devam edersiniz.

  88. sesiber

    Adadenizi dikişe kolay gelen, sentetiği az, çok atmayan, tok bir kumaşla çalışabilirsin ama bu üzerine ne çalışacağına bağlı. Onu söylersen daha net cevaplayabilirim.

  89. merkas

    benim aklıma gelen fikir de küçük örgü motifleri aplike etmek ve nakış türü şeyler,yada kumaş aplikesi ile bişeyler .son tarihimiz nedir,nezamana hazır olması gerekiyor işlerimizin ,sesiber.örgü delisi

  90. sesiber

    Adadenizi örgülü olacaksa polar olabilir. Ama zemin kumaşı polar olmasın. Daha ince, kalın keten, kaşe falan olabilir.Merkas güzel fikirmiş. Bitim tarihini liste tamamlandığında sizlerin isteğine göre belirleriz. Bana göre en az bir ay olması lazım.

  91. kondor

    ya ben buraya bugün bi güzel yorum yazdım yok gönder demeden mi kapadım ne ettim neyse. Etkinliği sessiz sessiz takipteyim neden bende varım diyemiyorum.Yorumları bile atlaya zıplaya okudum.Bugünlerde pek bi sıkışıkım ama daha çok çcöhhö demeden duramadım bu konudan.Bi taraftanda ben Sakaryadan yalnız kaldım diyen Sesi arkadaşıma ben varım yahu deyip el uzatamadığımdan(burdan konunun temasınıda göndermemi yaptım yani) öyle kalakaldım.Siz olayı tam bi tasarlayın bende boş vakit şansımı arttırmış olayım. İnşallaaahh bu arada.

  92. sesiber

    Sağol Kondor, vaktin olsa katılırsın bilirim.Bu akşam başladım çalışmaya. Çok zevkli oluyor. Çok geç başladım. Gecede bir el rahat biter. Şu an az birşey kaldı ama yarına bıraktım. Yaptıkça çok şeyler geliyor aklıma. Bir de fikir vereyim yapacak olanlara. El şeklini tamamlayıp aplike edeceğiniz aşamada, kumaşınız da atan bir kumaşsa, el kıvrımlarında içeri katlamak ta zor olacaktır, incecik bir harçla kenarları temizleyebilirsiniz. Tüm bu işlemleri sıcak silikonla vs… ile yapabilirsiniz. Dikmekle uğraşmayın, zorlanmayın, nasılsa yıkanmayacak. Benim birkaç elim bu şekilde olacak. İsterseniz fotoğraf çekerim.Birşey daha aklıma geldi konuyla ilgili. Şimdi işleyişin nasıl olacağı belirlendi. 30. Martta listemiz de tamam olacak. Ondan sonra yeni bir blog üzerinden, gelişmeleri, yaptıklarımızı, aşamalarımızı paylaşalım diyorum. Fakat bu blog umuma açık olmayacak, sürprizi kaçmasın diye:)Sadece katılımda bulunanlar girip görüp, yazı ve fotoğraf yollayacak. Bundan sonraki etkinliklerimizin de önizleme noktası bu blog olacak. Ne dersiniz?Her etkinlik bitiminde blog genele açılacak, nasıl arılar gibi çalışmışız herkes o zaman görecek. Ynei bir etkinlik başladığında tekrar kapanıp, katılımcılara açılacak. Sahne perdesi gibi:))

  93. dilevser

    blog fikri çok güzel, harika olur bence.. hem fikir alışverişi için çok iyi bir yol hem de sürprizi kaçmayacak o da ayrı bir heyecen :)

  94. kondor

    ay dur yahu yorum yazdıktan sonra bana bir ampul yansın. Kendime zaman yaratmanın yollarını buldum, ondan sonra zart diye aklıma yapabileceğim şeyler geldi. Meğersem hiç konuya yoğunlaşmamışım zamanım yok varım deyip yapamadım demek olmaz deyip silmişim. Neyse yani kıssadan hisse bende varım

  95. sesiber

    dshandmadei listeye iki kez yazmışım. Onun yerine kondoru ekledim. O nedenle sayı değişmedi kafanız karışmasın.Arkadaşlar listede adı olması gerekip te olmayan var mı?

  96. pelos

    Arkadaşlar ben Sibel ablaya katılamayacağımı bildirdim.. Fakat aklımda oluşan fikirler vardı.. Fikir vermek açısından yardımcı olabilirim tellerle, boncuklarla ilgilenen arkadaşlara :))

  97. nrhnmrl

    vaay sesi bu fikir süper ben pazartesi çalışmaya başlayacağım siz başlamışsınız bile elimde bitirmem gereken bir folyo işim var onu alçılayıp o kururken içim rahat kafam rahat bir şekilde başlamak istiyorum herkese kolay gele :=)

  98. fiamma1

    Selam arkadaşlar ben de elleri elime almaya başladım,daha önce dediğim gibi tek tip el olacak yani değişik tasarım olmayacak malzemeler vs yönünden,bunu sakıncalı gören varsa ben istemem öyle tek tasarım diyen varsa acil bildirsin lutfen… Karşılaştığım zorlukları ise şöyle özetlemek istiyorum: Oncelikle Sesiber haklı kumaş seçiminde çok severek aldığım kumaş o kadar çok iplik attı ki denediğim ilk el çöpe gitti:) Alt malzeme konusunda Sesiber e katılıyorum kalın ketenveya kurdela nakışı yaptıkları tok bir kumaş var hoş durur. Eğer el için % içinde naylon karışım kumaş kullanırsanız çakmakla yavaşca yakarak kumaşın dikişten önce atmasını önleyebilirsiniz. Bir de dikiş makinasında ne yaptımsa dikmedi,girintilerde çok falso verdi 2.el de boylece çöpe gitti ama sonucta gece uykusuz calışmalara devam, gunduz hayali fener gibi dolaşmaya başalayınca bebek mi sallıyorsun gecleeri diye soranlar çogalacak herhalde:))3. eli çizip diktiğimde orijinalinden zarif oldu kendi elimden kıskanmaya başladım:))) Bu arada nacizane bir öneri daha mümkün olduğu kadar eli açın ki aralara giriş kolay olsun.yapım aşamaları ile ilgili resim çekecek miyiz, şu blog dediğiniz bir an önce devreye girse cok iyi olur:))Adedi ben katılım sona erdikten sonraya bırakalım diyorum,ne dersiniz?

  99. boncuk hanim

    Deneyimlerini paylaşman henüz başlamamış olanlar için çok faydalı olacaktır fiamma.bende bir kot kumaşı üzerine parlak gümüş rengi eller kesip uyguladım.Şimdi işlemelerini yapıcam.Sanırım 9 adede kadar yaparım.

  100. dilevser

    ben bir kısmı kaçırmışım sanırım kaç tane olursa olsun hepsi aynı mı olacak yani? tüm eller tek tip tasarım.. öyle mi?

  101. adadenizi

    oooo millet başlamış da bitirmiş nerdeyse. Evet sanırım benim gibi tembellirinde artık başlaması gerekiyor. Sesiber yanlış olmaması için doğru anlamış mıyım;25,30 cm ebatlarında bir bez kullanılacakistenilen teknikte çalışılacakelimiz büyüklüğünde olacak

  102. alonenes

    katılıp da fikri gelmeyenlere fikir veriyim:))elin ortasına pullarla bir nazar boncuğu işleyin tırnak olarak da büyük beyoğlu taşlarından işleyin…kenarını da gümüş rengi kum boncukla geçin…gerisini hayal gücünüze göre süsleyin:))

  103. fiamma1

    Valla Dilevserciğim, ben bunlar ayrı arkadaşlarımda kalacağı için tüm panolar için bir tek el tasarladım.Tabii hepsini birebir aynı yapmam mümkün değil ama konsept olarak ve malzeme olarak aralarında çok büyük farklılıklar olmasın istedim.Boncukların yeri değişir rengi farklılaşır ama sonucta bakıldığında benim elimden çıkmış bir el olur diye düşündüm.

  104. saatoniki

    çok yorum vardı üşengeçlikten okuyamadım hepsini.elimi boyayıp kumaşa yapıştırsam kolay yoldan bir çalışma olmuş olur mu?

  105. kondor

    anam saatoniki katılacakmış. Yalnız saatoniki üyesi tema el kalıbı üzerine süsleme palet değil karıştımayalım…bu arada bende başladım ne zamandır nakış tekniklerini hiç bilmediğim için denemek istiyordum. Oooh bi zevkli oluyor ne renk düşünüyorum ne tasarım aklıma göre çoştum gidiyorum. İlkini “zırvalamak serbest” adı altında tasarladım:)

  106. sakagun

    Ben de ilkini çizim bile yapmadan doğaçlama yaptım. Ne neyin yanına yakışırsa şeklinde. Elimdeki boncukları ve altın sarısı aparatları değerlendirdim. Ortaya bir altın el çıktı.

  107. sesiber

    Akşam destan gibi bir yazı yazdım, ne yaptıysam yollayamadım. Aynısını yazamayacağım tekrar.Ben de akşam ikinci elimi bitirdim. Çok sevdim. Çalışmayı da, bitince izlemeyi de.Kondor işyerinde mi yapıyorsun yoksa:)Etamin işlersin diye düşünmüştüm ben.12, saraylı insan, bir direkt elini alsaydık, el vermek böyle mi oluyordu:)) Sanatsal boyamalar oldur da bu şekilde patates baskısı gibiyse ben almayayım, alana da engel olmayayım.Akşam çalıştığımı kalın keten üzerine yaptım. Çok attığı için keser kesmez oyalanmadan ince harc yapıştırdım, tamam oldu. Sonra süsledim. Diğerini keçeden çalıştım. Hepsi rengarenk. Ne yapacağınıza yaparken karar veriyorsunuz zaten, çizdiklerime sadık kalamadım.Fiamma tek tip olmasının sakıncası yok, zaten ayrı kişilere gidecek.Salı günü liste tamamlanınca, adeti belirler, grup yaparız. Blogu da o gün açarız. Herkes yaparken kaç adet yapabileceğini aşağı yukarı kararlaştırabilir zaten.Boncuk Hanım, Sakacım pırıl pırıl eller geliyor desenize. Adete göre olacaksa siz benim gruptansınız. Hehehe benim olacak o eller yaşasın. Göstermek için sabırsızlanıyorum. Olsa da bitse:)Yine destan yazdım ama kaç dakikadır sayfa açık:)Adadenizi doğru anlamışsın:)Neslim mutlaka birine faydası dokunacaktır, çok sağol.

  108. fiamma1

    Sevgili Sesiber, bugün nazesen’i yanlış anlamışım ki buluşmaya sende geleceksin diye fikir sormak için ilk elimi natamam halde yanımda getirdim ve görücüye çıkarttım:)) Bu arada ben Kapkaracamdankelebek’e ismin çok uzun nasıl yazacaksın diye üzülürken,kendimde sorunla karşılaştım,cd kalemleri de dahil denediğim tüm kalemler kumaşta dağılıyor maalesef, bana nasıl bir şey kullanmam konusunda yardımcı olursanız sevinirim:)Gümüş rengi bir yazı yazmak istiyorum işleme de yapabilirim ama çok yer tutuyor işleme yapınca:(Çıkamadım işin içinden:(

  109. Kapkaracamdankelebek

    fiamma1 gümüş rengi boyutlu boyayla ismini yazsan olmaz mı? bence çok da şık durur. kumaşa o boyayla yazı yazabilirsin rahatça.bende isim yazmaktan vazgeçtim.siyah bir kelebek konduracağım ellerimin üzerine.bu arada ben hala çalışmaya başlamadım.başlayım değil mi artık?

  110. sesiber

    Açıkçası ben isim yazma olayına karşıydım. El zaten çok büyük değil işte, el kadar. Benim nickim de uzun. Ben kendime ait birşeyler yaptığımda zaten bakan beni görecektir diye düşündüm ve nick falan yazmadım. Küçücük alana nakışla yazayım dedim, hiç anlaşılır olmadı. Ben de püskül, tel vs. ile kendimi anlattım yaptıklarımda. Kapkaracamdan kelebeğin düşüncesi de güzel. İsteyen başharfini de yazabilir. Bu benim kişisel görüşüm. İşleme zeminde kalemle yazı olması çok hoş fikir gelmedi bana. Yazmak isteyen için boyutlu boyalar iyi fikir bence de. Belki ben de kısaca sesi yazabilirim onlarla.Blogumuzu açtım. Önce ismini “işi olmayan giremez” koydum. Yani elinde işi olmayan manasında. Anlamayan olabilir diye düşünüp, “Etkinlik Günlüğü” olarak değiştirdim.Yarın gece 24.00 te blogu genele kapatacağım. Katılımcılaradavetiye maili yollayacağım. Davetiyeler için mail adreslerinizi özelden yazarsanız çok sevinirim.Etkinlik Günlüğümüz…Bir de blogumun sol sütununda göreceğiniz kelebek resmine tıkladığınızda Etkinlik Günlüğüne geçiş yapabiliyorsunuz. Kesin katılımcılar isterlerse etkinlik boyunca bunu kendi bloglarına ekleyebilirler. O kelebek bizi temsil ediyor:)Facebooka da ekledim

  111. fiamma1

    Sevgili Kapkaracamdankelebek boyutlu boya dersem anlarlar mı, kumaşa yazacağım diyorum durup bakıyorlar alakasız kalemler çıkarıyorlar,dağılır diyorum deniyoruz olmuyor:(Sevgili gonuldenele, boyutlu sim dediğin de aynı şey mi?Sevgili Sesiber, davetiye maili için özel adres dediğin yer neresi:) anlamadım postane mi?

  112. Kapkaracamdankelebek

    boyutlu boya, boncuk boya gibi isimleri var ama tabii anlarlar.bir tüpün içinde sıkarak çalışıyorsun.daha önce bu boya ile hiç çalışmadıysan bir kağıt üzerinde ismini yazarak alıştırmalar yap bence.ve tüpün ağzı kapalı ise makasla falan kesme sakın bir yorgan iğnesiyle del.böylece yazı kalınlığı fazla olmaz.boyutlu boya

  113. fiamma1

    Çarşambaya kadar alıp deneyeceğim, tabii ayrı yerde ikna olana kadar, teşekkür ederim ikinize de, olmazsa sevgili sesiber’in dediğini yapacağım yani el kendini zaten ele veriyor:)

  114. kondor

    Blogumuzu açtım. Önce ismini “işi olmayan giremez” koydum. Yani elinde işi olmayan manasında. Anlamayan olabilir diye düşünüp, “Etkinlik Günlüğü” olarak değiştirdim.

    bence ilk isim güzelmiş esprili yaklaşım daha iyi yalnış anlamaları engellemek için yumuşatabiliriz “elinde işi olmayan giremez.” şeklinde küçük bir açıklama ve tanıtım yazısı yapılır zaten Ki daha bakmadım bakayım önce bloga.Bakınca fikrim değişti.Ya da böyle kalsın bakarsın başka etkinliklere sıçrar olay sen alt başlık yap bundan olmaz mı? ya helecan geldi ya yazdığımıda bilmiyorum emir kipi kullanmış olmak istemem fikir kipide yok malum:) (OY KOPTUM KENDİM KENDİME FİKİR KİPİ)ya ben bi yerde takıldım yorumlarıda okudum amma kaçırdım mı anlamadım mı neyse ne? gruplar halinde herkez birbirine elimde sende diyecekse. Fikir olarak toptan yapılıp hayır için bir yere satılması nasıl mümkün olacak.Satılacak mı? Bu tür işler çok zor kim ilgilecek ?Pazarlama hayatta yapamadığım bir iş nasıl olacak.

  115. sesiber

    Bu seferki satılmayacak. Herkesin yaptığı el sayısınca, farklı ellerden oluşan panosu olacak. İsterseniz bundan sonrakini satış amaçlı yaparız. Pazarlama işine karışmam. Burada zor buluruz onun alıcısını çünkü.İsim konusunda dönem dönem blog başlığını değiştirebiliriz. Adresi değiştirmek mümkün değil ama.Bir de gmail hesabı olmayanlar açsa da izleyenler listesinde kanlı canlı görünseniz, ne güzel olur.

  116. fiamma1

    Sevgili Sesiber, etkinliği izlemek için kaydoldum, ve çok yoruldum:(ellerime geri dönüyorum:) Buradan da bizleri uyarmayı unutma:)

  117. sesiber

    Kayıtta sorun yaşayan var mı? Davetiyeyi alan herkes girebiliyor mu? Ben 2 elimi blogda paylaştım.Sizlerin de yazarlık yetkisi var. Aşamalarınızı, düşüncelerinizi, “yeni kayıt” butonundan paylaşabilirsiniz.Davetiye yolladıklarım,EsinselKapkaracamdankelebekNalanaFiammaKondorNazesenSakagunNrhnmrlBoncuk hanımDiğer mail adreslerini bekliyorum acilen.

  118. esinsel

    he he ben girişimi yaptım,mutluyum:)) şahane olmuş arkadaşlar.gidip oraya da yazayım,nasıl şımarıyorum ama:))

  119. selmatozan

    sevgili sesiber benim sesim pek çıkmıyor çünkü henüz hayata geçirdiğim bir projem yok düşündüğüm bir iki şey var ama sanırım her zamanki gibi yumurta kapıya gelince harekete geçeceğim:)

  120. fiamma1

    Sevgili sesiber, ben de kayıt işlemimi tamamladım veya tamamladığımı sanıyorum ama yorum nasıl yazılacak bilemiyorum:) Bilmeyenler için buradan yol gösterirsen sevinirim, resim gönderme konusunda da:)Sevgili Esinselciğim, sen yorum yazdıysan onu da göremiyorum:(

  121. sesiber

    kayıtlarınız tamam görünüyor, 14 kişiye davetiye yollandı. diğerleirnin adreslerini bekliyorum. adres verenler de davetiyeyi alıp aktive olsunlar.Blogda bu konuyla ilgili resimli anlatım hazırlıyorum, takip edin. 10 dk. ya hazır olur.sakacım sorun halledildi mi. yeni gmail adresi almışsın. Diğerini kaldırdım. Esinsel akşam yorum yazabilmişti. Şimdi sorun var mı? Takıldığınız her konuda bilgilendirin. İlk kez kapalı blogla çalışıyorum, ben de acemiyim, hatalar olabilir.

  122. mutlulukmevsimi

    Herkese merhaba, bu projeye katılamıyorum malesef:( Ancak herkese başarılar dielrim, bir dahakine inşallah ben de katılırım…Şimdi projeye katılmayanlar yani ben mesela, açtığınız bloğa giremiyorum, bizim için de elleri burada yayınlayın bitince lütfen…İyi çalışmalar, şimdiden ellerinize sağlık…

  123. sesiber

    Çalışma bitince blogu genele açacağız zaten. Gezecek koca bir arşivimiz olacak, merak etmeyin.Çok teşekkürler desteğinize.

  124. sesiber

    yazmadan edemeyeceğim. Yayınlanan tasarımlar, fikirler öyle güzel ki arkadaşlar. Bu güzellikler biraraya geldiğinde bakmaya kıyılamayacak gibime geliyor. Hepinize çok teşekkür ediyorum, tüm kalbimle.

  125. saatoniki

    ben sultan halayığı, ben saray tozu yutmuş dede torunu, ben köşk havası solumuş anne evladı neden nasıl giremem bloga. hacklerim bak! demek istemiyorum. acilen yetkilerimi açınız ..çalışmaya katılamasam da yorum yapacam, ortama fikir salacam. tuz olacam biber olacam belki. çabuk çabuuuukk.meraktan isilik olmaya aday 12.

  126. Kapkaracamdankelebek

    saatoniki çok tatlısın ya ben kıyamazdım hemen verirdim davetiyeyi bu sözlerinden sonra ama komutanımız sesiber. davetiyeleri o yolluyor.ama gerçekten süper işler çıkmaya başladı merakını daha arttırayım:)

  127. esinsel

    fiammacım cevabım geç kalmış,üzüldüm.fotoğrafların altında gönderen kişinin adı,giriş saati,yorumlar yazan yeri tıklarsan,bir pencere açılıyor yorumunu oraya yazabilirsin canım.kckelebek,sakagun harikasınız,ellerinize sağlık.bende gaza geldim, yarım olmasına rağmen koyacağım fotoları.

  128. sakagun

    Koy bence de esinsel. Yapım aşamaları da önemli bence. Bugün bir dolu kumaş, kurdele, sutaşı falan aldım. Vakit bulduğum anda yapacağım 3. elimi.

  129. esinsel

    yap tabii,ne kadar güzel oluyorlar.insan bakmaya doyamıyor.bende uğraşıyorum ama, yayınlamayı başaramadım sakagun.yeni kayıt tıklanmıyor,sesiye bir sorayım bakalım ne diyecek.

  130. sesiber

    2 adet davetiye yolladım herbirinize. biriyle okuyp, diğeriyle yazacaksınız. iki maildeki linki de ayrı ayrı tıklayıp aktive etmezseniz saatoniki gibi dışarıda kalırsınız. yine de giremezseniz haber verin, bir sorun var demektir.toplam 18 kişiye davetiye yolladım. Bir kısmı hala aktive etmemiş. mail adresi olmayanlar en kısa zamanda yollayıp güzellikleri görsünler.İpucu vereyim sakagun 2 el, ben 2 el yolladım. Kapkaracamdankelebek ilk aşamayı yollamış.yorumlar kırla gidiyor, şarkılar türküler. Şenlikli bir atölye havası oluştu orada.

  131. adadenizi

    çok güzeller arkadaşlar. çok utandıım çünkü ben daha başlamadım. Deniz bey biraz hasta olduğu için kumaş alma işini halledemedim. Ama sizinkilere bayıldıım

  132. sesiber

    Olsun aslında biz erken başladık. Başlayınca göreceksin ki, çok ta zor değil.Deniz’e çok geçmiş olsun.

  133. selmatozan

    ben belki son güne kadar hiç bir el paylaşamayacağım sizinle ama dedim ya yumurta kapıya dayanınca yapmam gereken yapılmış olacak:) bu proje katılan yada katılmayan ama beraber olduğumuz hepimiz için, bizim için bir gurur kaynağı olacak.. biz burdayız diyeceğiz.. biz bir bütünüz.. biz beraberiz.. bu çok güzel bir duygu.. içimi coştururan bir duygu:)

  134. saatoniki

    sayın sesiber ; anladığım kadarı ile ne kadar rica etsem de bu olaya dahil etmeyeceksiniz beni. üzülmekle birlikte gelen kınama, nota verme yöntemlerinin her ikisini de şahsınıza yolluyorum. bununla da yetinmeyip büyükelçimi geri çekiyorum..”sebastiyaaan viskimi getir!”üzgün ama döner sandalyedeki o dönüşü hayal eden 12.

  135. sesiber

    12iiii ben buraya torpille seçilmedim, bileğimin hakkıyla ayın üyesi bile oldum. Aday olduğumdan bile haberim yoktu. Yok bizde torpil morpil. Seni güncel bürokrat mantıklı kılıklı seni. Dün akşam 20:00 sularında kayıtlarımız doldu, boru bağırttırdık sen duymadın mı?Şimdi yeni gelen biri de beni haşlıyormuş, 12ye ne biçim davranıyorsun diye:)))Selmacım olmadı ama, tüm elleri son gün mü yapacaksın? Yavaştan başla, kes, biç gerisi geliyor hemen. Bir de üyeliğini aktive et istersen hala beklemede davetiyen. İki mail var, ikisinde de linke tıkla.

  136. kondor

    anam özmanaj gelmiş ve saat12 katılamıyormuş yoğun duygular seli içinde 1. elimi bitirdim. Sevindirik oldum blog üstten bi bakınca ama sevincim yarım kaldı bugün çok içim varrrrrrrrrr kaçtım.

  137. fiamma1

    İsim yazma işine çözüm buldum, metalik renkli pilot türü kalemlerden aldım bugün, kumaşta dağılmadı ben de dore bir tane aldım:)))

  138. ozmelanj

    Esinsel ve Kondor mucuk ettim sizi unutmamışsınız beni:)Ama sibıl sen öldün anacım.2 gündür ev işi filan hak getire başladık toplamak yerine dağıtmaya.Deniz kabuklarım nerdeydi,e hani benim çamaşır ipeklerim derken kalk gidelim oldu ev:pÜstelik ellerimi çizince 74kg olduğum yüzüme tokat gibi çarptı,kocaman yalancı dolmalar kıvamında parmaklarım iykkkkkk ya ıykkkkkk

  139. saatoniki

    bu proceden bi sonuç çıkmaz. açıkça söölemek isterim ki benim olmadığım çalışmadan hiiiiç bişey olmaz.

  140. fiamma1

    Ahh saatoniki ne yaparsan yap ne moralimizi bozabileceksin ne de sabote edebileceksin işlerimizi:))) Bir görsen neler yapılmış şaşırırsın:)))))

  141. sesiber

    off off gelenler harika, valla 12 ne desen boş, bizim ekip sağlam çıktı, helal olsun hepsine, tasarım dahisi bu hatunlar. parmak ısıracak hatta yiyeceksiniz o kadar diyorum.melanj ben dağıtma aşamasını dün geçtim. ne var ne yok indirdim herşeyi. kategorilere ayırdım, iyi de oldu, pek dağıtmıştım çünkü. 3 gündür de bir koltuk ve pufu işgale ettim, kenarlarından süpürüp silip, işe devam ediyorum.

  142. saatoniki

    tikkatli olunuz bu gece hesap çalıp bloga sızacam nasip olursa.. şifrelerinizi kırmaya çok az kaldı..çok kızarsam siteyi de çökertirim. ha bunlara gerek yok “sanat editörü” olarak sizi aramızda görmek istiyoruz derseniz-ki deyiniz, o zaman lütfederim ve sorun kalmaz..bigbosshacker12

  143. saatoniki

    eveeeettt zor oldu aama şifreyi kırdık efenim. bacadan girip şööle bi baktım da sanat editörü olmak konusunda yerden göğe kadar haklıymışım meğer. daha yaratıcı eller bekliyorum..yardım isteyen olursa çuvalla fikrim var ona göre.merakınıgidermekiçindokuztaklaatanoniki

  144. sesiber

    Şimdi başka bir yazıyı okurken yorumlarını görüp aklıma geldi de pul kraliçesi uzaydan da ne müthiş eller çıkardı, çılgın fraiseden, gamyden… Gamyle Fraise tamam da Uzay nerelerde? Gören var mı?Yarın çekiliş yapıp adil olduğunun bilinmesi için videosunu yayınlayacağım, gruplar belirlenecek. Bilginize… Ondan sonra sıkı çalışacağız. Hızlı gidiyoruz ama başlamayanlar var aramızda, 1 ay verebiliriz süre olarak…

  145. Sibella

    Ben bu seferlik bu güzel etkinliğe katılamadığım için üzgünüm ama hepinizin çalışmalarını dört gözle bekliyorum. Hepinize kolay gelsin :)

  146. embir

    ya bende katılamadım haziran sonuna kadar işlerim çok yoğum ama aklım hep sizde merakla bekliyorum

  147. dilevser

    ah ah bir de ben bir iş çıkarabilsem.. ama en azından fikrim var :) en büyük adımı attık ne yapacağıma karar verdim :)

  148. sesiber

    Arkadaşlar etkinliğe katılacağını belirtip, daveti alıp hala tek satır yazmayan, ilgilenmeyenler var. O blogu boşuna açmadım. Ortak bir çalışmadayız ve daha ilgili ve grup çalışmasına uygun hareket etmemizi istiyorum. Herkes birbirinden haber bekliyor. 3 gündür hep birilerini bekliyorum ve canım sıkılmaya başladı. Çalışacak olanlar da engelleniyor bu yüzden. Vaktim yoktu demeyin, iş değil fikir istiyorum ve bu en fazla 10 dk.nızı alır.Bu akşam 21.00 e kadar hala haber alamadıklarımı liste dışı bırakıyorum.

  149. aydin gelini

    ya sibel ablacım beni kastettiğinin farkındayım..ben sürekli internet kafelerden giriyorum takip etmem imkansız..bu konuda sorumsuzmuş gibi davranmak istemiyorum..unutmuş değilim ama bu şekilde idare ederim diye düşündüm ama inanki olmuyor.bir gün giriyorum 4gün giremiyorum..inşallah başka projelere yetişebilirim..ilgin için çok teşekkür ederim sibel ablacığım:))

  150. aydin gelini

    bak tarihlere bile hiç bakmadan yazıyorum yorumu..:)dün zaten şansımı kaybetmişim..olsun..bugün belirteyim de bende kalmasın:)

  151. sesiber

    Demet inan sen aklıma gelip yazmadım, senden ses çıkmayınca asıl listeye dahil etmedim zaten. Son haliyle katılacağım deyip, hiçbirşeyle ilgilenmeyen arkadaşlaraydı lafım.

  152. aydin gelini

    ben üzerime alındım:))haksızda değilsin yani bende olsam söylerdim yanii..inan çok isterim etkinlikte olmayı ama inan ki şaretlar hiç müsait değil:))nasıl gidiyor peki şimdilik?:)umarım herşey yolundadır hız kesmeden yol alırsınız:))

  153. sesiber

    Süper gidiyor, güzellerden güzel beğeniyoruz. Çok güzel işler çıktı. Mis kokulu eller bile var, bu da ipucu.

  154. sesiber

    Etkinlikte Nisan ayında şu an itibarıyla 99 yazı gelmiş durumda. Blog sanat galerisi gibi oldu ve etkinlik bitiminde sizleri süper bir görsel show bekliyor arkadaşlar. Hazır olun. İçimizde ne çılgınlar varmış meğer:)

  155. kondor

    vallahi bende kendimi deli sanırdım hehe yalnız değilsiniz . bunlar gizli deli demek ki (gizli şeker, gizli kalp gibi) bünye meselesi yani.hopopop delir tonton.

  156. kucukgunes

    bloga ben bi girmeye çalıştım”davetli deilsin” die yüzüme kapandı..merakla bekliyorumm aranızda yer alamadığım içinde çok üzgünüm:(

  157. sesiber

    :)))küçükgüneş direkten dönmüştün o zaman, bir dahakine bekleriz. Anneler gününe doğru açılır blogumuz.

  158. esinsel

    evet sevgili arkadaşlar,proje gerçekten de çok güzel.bence de içimizdeki deliyi…çocuğu…cümbüşü…kısacası birçok duyguyu açığa çıkarıyor:)) içinde olduğum için çok mutluyum.

  159. fiamma1

    korkulur vallahi sizden saatoniki, sevgili sesiber görmesin bu yaptığınızı tevekkeli değil hiç sesiniz çıkmıyordu(Şaşkın smiley)

  160. yldoz

    Katılamayan arkadaşlar çok üzülecek çalışmaları görünce hepsi birbirinden güzel ama ben biraz geri kaldım:))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Video: edding’le ahşap kase nasıl boyanır?

| | 86 Yorum

Video: edding’le ahşap pano nasıl boyanır?

| | 0 Yorum

Teneke kutu boyama ve dekupaj yapımı

| | 2 Yorum

Dekupaj ve boyamalı ahşap posta kutusu

| | 0 Yorum

Ahşap simitçi sehpası boyama ve dekupaj

| | 0 Yorum

Ahşap çanta dergilik yapımı

| | 0 Yorum

Melek kanatlı ahşap kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Ahşap tepsi boyama ve dekupaj uygulması

| | 0 Yorum

Boyama ve basit dekupaj ile kutu süsleme

| | 0 Yorum

Ahşap boyama simitçi sehpa ve gazetelik

| | 0 Yorum

10marifetli Instagram konukları: MAKASIN DANSI

| | 5 Yorum

Çeyiz sandığı boyama

| | 0 Yorum

Deniz temalı aynalı ahşap tablo yapımı

| | 0 Yorum