Pazar, Aralık 4, 2016
Şıkır Şıkır Taşlar

15 YORUMLAR

  1. Hey bu güzel fikir, bende de taşlardan vardı ama ben küçükleri annemin saksılarının dibine koymuştum büyükleri ise farklı amaçla kullanıyordum belki bunları bende boyarım en azından tatile gidince toplar onları boyarım, teşekkürler.

  2. çok güzel olmuş, tebrikler. ben topladığım taşları cam fanusta deniz kestaneleri ve deniz kabukları ile sergiliyorum salonumda : )

  3. çok teşekkür ederim. aslında benim ilk aklıma gelen yassı olanları kapı eşiğindeki mermere yapıştırmaktı, ama hepsi bir arada okadar güzel göründüki gözüme cam bir kap içine koydum şimdilik :)

  4. çok güzeller yaa ben bayıldım ….. sırf bunun için tatile gidecem yaaa:)))ama ne diyecem bu akrilik boya dediğiniz zımbırtının diğer boyalardan ne farkı var :))))akmıyor falan mı?????

  5. Akrilik boya su bazlı bir boya. Ve çok çabuk kuruyor. Boyadıktan sonra saatlerce beklemeye gerek kalmıyor. Birde fırçaları temizlemek çok kolay oluyor. Her yerden bulabilirsiniz. Kırtasiyelerden resim malz. satan yerlerden. Tüp olarak satılıyor.

  6. YaseminY diyor ki;Akrilik boya su bazlı bir boya. Ve çok çabuk kuruyor. Boyadıktan sonra saatlerce beklemeye gerek kalmıyor. Birde fırçaları temizlemek çok kolay oluyor. Her yerden bulabilirsiniz. Kırtasiyelerden resim malz. satan yerlerden. Tüp olarak satılıyor

    tşk edeerim açıklaman için işime çok yarayacak kıyamam bir kavanoz olduğunu düşünsenize bundan….. kzımla boyar boyar durarız artık kapının kenarındaki çakıllara bir dalmam gerek bu akşam

  7. harika olmuşlar, benim de denemem lazım hemen. ölüdenizde o kadar güzel taşlar var ki anlatamam. fethiyede yaşıyorum, onları toplayıp da boyamak aklıma gelmedi hiç. fikir verdiğin için sağol valla.