Stencil İle Tişört Yapımı

-
son hali
son hali

Stencil ile tişört yaptım. İlk denemem olduğu için basit bir tasarım denedim. Aynı sebebten bazı ufak aksilikler oldu. Sizler daha spesifik daha renkli çalışmalar yapabilirsiniz.Malzemeler:* Kalıp. Yazıcıdan istediğiniz gibi bir tasarım cıkartabilir veya kendiniz cizebilirsiniz.* Kumaş boyası.* Boyama için fırca veya sünger veya ufak bir rulo. Ben bu çalışmada eski bir bulaşık bezinden kestiğim süngeri kullandım.İlk önce kalıbımızı hazırlıyoruz şu şekilde bir şey yani:

kalıp
kalıp

Daha sonra maket bıcağı ile şu şekilde kesiyoruz:

kesilmiş hali
kesilmiş hali

En son olarakta kalıbımızı tişörtün üzerine koyup sünger yardımı ile boyuyoruz.Konu hakkında daha fazla bilgi sahibi olmak için buraya bakabilirsiniz.

7 yorum gelmiş

  1. tuffe

    Bayıldım.Tişört boyamak hayalim var ne zaman gerceklestırırım bılemıyorum.Stencil baskı iyi fikir ama sonradan üzerinde fırçayla oynanırsa daha hoş işler çıkar ortaya.Ana deseni yapacaksınız bu şekilde .Renk de çok güzel Ellerinize sağlık.

  2. mecburkalanlar

    teşekkurler:) tuffe dediğin gibi ufak bir fırcayla kucuk ayrıntıları duzeltince daha hoş oluyor. ama bu sonradan aklıma geldiği için beyaz boya almamıştım yoksa daha da kapatabilirdim ufak hataları. ama acayip zevkli bir şey tişört boyamak şimdiden bir kaç kişi istedi. stencil kullanarak bir kaç tişörtü çok hızlı boyamak münkün seri üretim yapılabilir :D mtnaz haklısın tişörtün altına kollarına desenler fln da konulabilir mesela daha hoş yaratıcı calısmalar yapılabilir.

  3. fene

    gerçekten çok güzel olmuş ellerine sağlık canım.benimde hep niyetim vardı ama cesaret edememiştim hiç.bende yapıcam inş :)

  4. Yamali bohca

    Stencil tekniğini sadece tişört boyamaktamı kullanıyorsunuz? Bence pike, havlu, çeşitli örtüleri süslemek amacıyla da kullanılabilir. Benden söylemesi deneyin bakın çok hoşunuza gidecek.

Bir Cevap Yazın

edding kalemleri ile minik metal kova boyama

| | 0 Yorum

edding porselen kalemleri ile saksı boyama

| | 1 Yorum

edding’le toprak saksı boyama

| | 24 Yorum

edding’le metal tepsi boyama

| | 0 Yorum

Kişiye özel ahşap suplalar

| | 0 Yorum

edding’le kalpli porselen kupa boyama

| | 0 Yorum

Seramik boyama pembe şekerlik

| | 0 Yorum

Porselen tabak boyama – diy

| | 0 Yorum

Akrilik ile seramik boyama

| | 0 Yorum

Parlak pullu dekoratif kaftanlar

| | 2 Yorum

Plastik çanta nasıl süslenir?

| | 0 Yorum

Video: Porselen kalemi nasıl kullanılır?

| | 2 Yorum