Pazar, Aralık 4, 2016
SU KABAKLARI…

SU KABAKLARI…

6

Bu su kabakları annemlerin bahçesinden.geçen yıl getirmişlerdi ve getirdiklerinde yaştı.kalorifer peteklerinin üzerine dizip yavaş yavaş kuruttum.onlardan abajur ya da mumluk yapmayı düşünüyordum.ama bu günlerde ortalıktaki tüm malzemeleri kaldırmaya çalışırken onları oymayla uğraşamayacağımı farkettim o yüzden boyadım.sprey boya ile zemin yapayım istedim

ev dede sprey zor olacağı için kızıma kabakları ve boyayı verip aşağı yolladım.meğer boya kapakları karışmış ve beyaz yerine siyah boya vermişim.böcek gibi simsiyah boyanmış geldi.neyse bene üzerlerine desen çalışayım resim yapayım dedim ama sprey boya akrilik değil sentetikmiş.yani ya yağlıboya ile çalışacaktım ya da başlka bişey.düşünürken aklıma ojeler geldi.evdeki tüm ojeleri getirip kısıtlı renklerle denedim boyamayı.pek güzel olmadılar ama artık beni boya diye yüzüme de bakmıyorlar:)

daha fazlası için bloğumabeklerim…

Paylaş
alanay
Bir eş ,anne ve eğitimciyim...Çocukları çok seviyorum ve hayvanları.doğa ise özlemim...Günlük rutinimin dışında en büyük zevkim üretmek.el sanatları ve resimle uğraşıyorum.burada zamanla çalışmalarımı sizlerle paylaşacağım...yorumlarınızı esirgemezsenişz sevinirim...

6 YORUMLAR

  1. ilahi … okurken hem güldüm maceranıza hemde resimleri inceledim…ama çok güzel olmuş. sıra dışı… genelde otantik renk ve desenler yapılır ya … ben beğendim. ellerinize sağlık hem sizin hem de kızınızın :))

  2. Merhaba çok şıklar.Dün bloğunuzu da gezdim.Diğer çalışmalarınıza da bayıldım ama yazacak fırsatım olmamış ve içimde kalmıştı.ellerinize sağlık.