Tabakta baykus

-

porselen-tabak-boyama-ornekleri
Ben çizemem demedim, aldım elime porselen kalemini ortaya bunlar çıktı. Ben onlara çöpten baykuş adını taktım, siyah kalem beni yarı yolda bırakmasa üç kişilik bir aile olacaklardı. Porselen üstüne çalışması çok zevkli. Beğenmediniz mi hemen yıkıyor ve tekrar başlıyorsunuz. Tam yaz-boz tahtası gibi. Kalan kalemlerle artık evde kupa kavanoz ne varsa süslenecek, takip için bydnz

3D1N

Üniversiteden sonra hiç durmadan çalışmış, günü gelir gelmez emekli olmuş, 17 sene Asya-Avrupa arasında gidip gelmekten yorgun düşmüş, şimdi canı ne isterse onu yapan. Dikiş, örgü, geri dönüşüm , yemek yapma ne varsa denemeye hevesli, bir kız çocuğu annesi.

12 yorum gelmiş

  1. 3D1N

    Çok teşekkürler.Ponart’in porselen marker’ını kullandım ama çok memnun kaldığımı söyleyemem.

  2. 3D1N

    Teşekkürler cherry blossom girl, kocaman bir gülümseye neden oluyor ben de güzel yorumlarınız

  3. 3D1N

    Ben kırtasiyeden aldım, İstanbul’da iseniz Panel, Nezih ve benzeri kırtasiyelerde var, yanlış hatırlamıyorsam tanesi 15 TL . Bu arada uyarmak isterim ki makinada çıkmayan boya yemek konulunca küçük küçük çıktı, belki de en iyisi kupa üstü ya da çay tabağında uygulamak. Bir de Ponart siyah 1-2 uygulamadan sonra bozuldu, başka arkadaşımın başına da gelmiş.

  4. akyol_akyol

    Cok guzel tabaklar oldu! Cok farkli el isi cesitleri yrasiyorsunuz ve hepsi basarli! Ben de sizin fikir aldim, Insallah bir gunde porselen boya deneyim! Moskova nasil? Ellerinize saglik!

  5. 3D1N

    Teşekkürler “akyol_akyol” , herşeyi denemek istiyorum haklısın. Ben Moskova’nın yazını daha çak sevdim galiba :)

Bir Cevap Yazın