Cumartesi, Aralık 3, 2016

TELKIRMA BARTIN İŞİ

10

Telkırma diğer adıyla Bartın işi.Tülün üstüne ya da köy bezlerine yapılıyor.Kasnağı tülünüze takıyorsunuz bu iş için özel olarak yapılmış telini yine kendine özgü iğnesine takıyorsunuz.Ve işlemeye başlıyorsunuz.Gerçekten tel ile yapılıyor ve işlenen telin bittikten sonra kırılması ile oluşuyor.Ama çok sabır ve dikkat gerektiren bir iş.Kına başörtüsünden şala kadar herşey yapılabiliyor.Daha geniş bilgi ve örnekler için tel emeğine buyurun.

10 YORUMLAR

  1. fotoları bulamıyorum. :)

    :)))aynen o kadar çok foto varki pc de içinden çıkımıyor benimde kaç gündür bir bikini örüdm kızıma onu resimledim ama bulamıyorum ::))))

  2. resimleri kaydederken gruplama yaparsanız da olur. örneğin; örgü, dikiş, netten bulduklarım, 10marifete gönderdiklerim, seyahat vsBen yapıyor muyum derseniz hayırrr eskiden yapıyordum ama yeni laptopda buna henüz başlayamadım :))

  3. yapıyorum canım embircim ama ben bi işyerindeki pc bi evdeki pc ikisin arasında kayboldum telefon8umdakiler flaç belleğimdekilerde cabası zaten gruplandırdım yoksa kesinlikle hiç çıkamam içinden ama iyice biz dürzenlemem lazım ha bide labtop alacam oda olunca 3 pc hep karışırmı yoksa tek pc de düzenlermiyim bilmiyorum :))

  4. Yaramı deşmeyin 4 yıllık emeklerim, tüm projelerim, fotolarım salak bilgisayarcının acımasız formatıyla gittiiii. Tüm fotoğraflarımı web albümü yapacağım bundan sonra. ahhh ahh