Pazar, Aralık 4, 2016
TEZHİP ÖRNEKLERİ

24 YORUMLAR

  1. Sevgili nrhnmrl; bu siteyi biliyorum.. Çok güzle örnekler var. Ancak bir türlü arayıp arayıp bulamadığım şey; tezhip motiflerinin siyah beyaz formda çizilmiş hazır desenleri = )Bulursanız ve eklerseniz çok sevinirim = )

  2. bilseydim hat kursuna giderken tezhip hocasından ister tarayıp gönderiridim.sabrederiz ya da o zamana bulamayız derseniz dönem başında hatırlatmak şartıyla ekim ayını bekleyiniz:))

  3. evet gidiyorum ama bizim bina tadilat nedeniyle bu yaz kapalı.sezon başında tekrar devam:))çok zevkli rahatlatıcı başladınmı bırakamayacağın cinsten bir sanat.herkese tavsiye ederim…kısmetse seneye bir taraftan ney üflerken bir taraftan da yazacağım:))

  4. ya üff yaaaa :(((tamam artık deme ney diyor bide bak bak yaa:))))ya ben neden burda yaşıyorum şööölle ankara da yaşasam yaaaaa:)) bak ney mey herbişiye giderdim o zaman :)

  5. En son İsmek sergisi için Rika İstiklal Marşının 2 kıtasını yazmıştım ama yürüdü :)) hiç aklıma gelmezdi böyle birşey olacağı onun için fotoğrafta çekememiştim :(

  6. İnanmıyorum. :( Bizimde bu sene sergimiz oldu ama hocamız hiç başlarından ayrılmadı nasıl olabilir böyle bir şey.Sonra ne yaptı ismek?Bildiğim kadarıyla başına bir şey gelirse değerini ödüyorlar.

  7. bende hat kursuna gidiyorum millet gerçekten çok keyifli Rika ( Osmanlıcayı ) bitirdim sülüs yazıya geçtim :))

    bende rika dayım…:))kurs başlasa da bir sülüse geçsem…

    alonenes; bende rika dayım…:))kurs başlasa da bir sülüse geçsem…

    yaa incecik ama çok sağlam kamış kalem gibi ama ince olduğu için kamış kalemin ucuna takarak kullanılıyor, nasıl tarif etsem sana tükenmez kalemin yarısı inceliğinde düşün o kadar ince yani :))