TEZHİP ÖRNEKLERİ

-
ferman
ferman
isme tuğra
isme tuğra

Bu sitede Eda Şahan’ın yapmış olduğu harika tezhipler bulunuyor.Görmek için buyurun tıklayın.

24 yorum gelmiş

  1. kagit kalem silgi

    Sevgili nrhnmrl; bu siteyi biliyorum.. Çok güzle örnekler var. Ancak bir türlü arayıp arayıp bulamadığım şey; tezhip motiflerinin siyah beyaz formda çizilmiş hazır desenleri = )Bulursanız ve eklerseniz çok sevinirim = )

  2. alonenes

    bilseydim hat kursuna giderken tezhip hocasından ister tarayıp gönderiridim.sabrederiz ya da o zamana bulamayız derseniz dönem başında hatırlatmak şartıyla ekim ayını bekleyiniz:))

  3. asyayaren

    alonenes sakın bana ben hat kurusna gidiyorum demeçatırttttaan çatlarım ortamdanya bende çok gitmek istiyorum o sana taaaa:(((

  4. alonenes

    evet gidiyorum ama bizim bina tadilat nedeniyle bu yaz kapalı.sezon başında tekrar devam:))çok zevkli rahatlatıcı başladınmı bırakamayacağın cinsten bir sanat.herkese tavsiye ederim…kısmetse seneye bir taraftan ney üflerken bir taraftan da yazacağım:))

  5. asyayaren

    ya üff yaaaa :(((tamam artık deme ney diyor bide bak bak yaa:))))ya ben neden burda yaşıyorum şööölle ankara da yaşasam yaaaaa:)) bak ney mey herbişiye giderdim o zaman :)

  6. nrhnmrl

    Sizler için araştırıcam arkadaşlar olmadı kurs açılınca tezhip hocasından rica ederim.Verirse tamam o zaman.

  7. nuisart

    bende hat kursuna gidiyorum millet gerçekten çok keyifli Rika ( Osmanlıcayı ) bitirdim sülüs yazıya geçtim :))

  8. nuisart

    En son İsmek sergisi için Rika İstiklal Marşının 2 kıtasını yazmıştım ama yürüdü :)) hiç aklıma gelmezdi böyle birşey olacağı onun için fotoğrafta çekememiştim :(

  9. nrhnmrl

    İnanmıyorum. :( Bizimde bu sene sergimiz oldu ama hocamız hiç başlarından ayrılmadı nasıl olabilir böyle bir şey.Sonra ne yaptı ismek?Bildiğim kadarıyla başına bir şey gelirse değerini ödüyorlar.

  10. alonenes

    bende rika dayım…:))kurs başlasa da bir sülüse geçsem…

  11. nuisart

    nrhnmrl; vallahi ismek yetkilileri değerini vermekten falan bahsetmediler gayet doğal kayboldu dediler…

    alonenes; bende rika dayım…:))kurs başlasa da bir sülüse geçsem…

    Sana bir sır vereyim cava yada java yazılıyor tam bilmiyorum onunla yazmayı dene inanılmaz güzel yazılıyor ve dayanıklı ucu çabuk deforme olmuyor:) ayrıca yapılan her iş emek verilerek yapılıyor değerli olmazmı hiç …

  12. alonenes

    java(cava) hiç duymamıştım bunu bir kamış türü mü acaba.ben bi soruyum buralara.ayrıca teşekkürler…

  13. nuisart

    yaa incecik ama çok sağlam kamış kalem gibi ama ince olduğu için kamış kalemin ucuna takarak kullanılıyor, nasıl tarif etsem sana tükenmez kalemin yarısı inceliğinde düşün o kadar ince yani :))

Bir Cevap Yazın