Tülbentten tiril tiril plaj elbisesi

-

İki tülbent alıp elbise yaptım arkadaşlar. Tülbentten elbise yapımı çok kolay. İki saatte bitirebilirsiniz. Tülbent elbise ile sıcak havalarda evde de çok rahat ediyor insan. Yapısı gereği biraz içi gösteriyor, o yüzden dışarıda giyilmiyor diye ikinci bir taneyi yaptım dört tülbentten, onu da ekleyeceğim. Ancak plaj elbisesi olarak bu iki tülbetten yapılan elbise son derece uygun ve şık.

10marifet’in notu – 2 tülbentten plaj elbisesi yapım kalıbı:

2 tülbentten plaj elbisesi yapmak için, kare şeklindeki iki tülbenti resimde gördüğünüz şekilde çevirerek dikmeniz gerekiyor. Tülbentin bir köşesini içine doğru kıvırıp tünel oluşturuyoruz. Tabii bunu iki parça için de yapıyoruz. Kol açıklığını oluşturmak için yakanın üst kenarından 25-30 cm bırakarak diğer köşeye gelinceye kadar yanları dikiyoruz. Basit bir makine dikişi ya da elde dikiş olabilir. Etek ucunu katlıyoruz ve tülbentin kenarından kestiğimiz fazlalığı bir kordon haline getirip tünelden geçiriyoruz. Bunu istediğimiz gibi kullanabilir, farklılık istiyorsak değişik bir  kordon da geçirebiliriz.

Uzun bir tülbent ise epey uzun bir plaj elbisesi olarak kullanabileceğiniz gibi kısa parçalarla da bluz yapabilir, şort ve bikini üstüne giyebilirsiniz. O da güzel bir seçenek.

Kalıba bakın epey hoş bir parça:

18 yorum gelmiş

  1. farfin

    ben beğendim ikisinide acemim elbisede çok güzel,cinsi ne bu oğlanın büyümeyen bir türmü,çok tatlı,

  2. Çok çirkinmiş oğlun:))Yerim ben onu yerim ama elbise giydirme oğluna bence böyle daha tatlı.Tiril tiril elbisen de güzel olmuş,ellerine sağlık…

Bir Cevap Yazın