Tuz hamuru ile kutu kapladım

-

Yine tuz hamuru !parça modeller yapıp yapıştırmaktı niyetim ama koyduğum yerden ayıramıyordum modelleri,yapışıp kalıyordu. ben de akrilik boya ile boyadığım kutumun üzerine hamuru yapıştırıp sonra bıçakla oydum,model de oraya yapıştı. Kuruduktan sonra boya,sim hepsi bu :)şimdi minik hatıra oyuncaklarımı onun içinde saklıyorum.

burdan

9 yorum gelmiş

  1. acemihobici

  2. Fatmaozen

    Harika ya nasıl yapılıyo bu tuz hamuru :) bi bu eksikti bulaşmadığım ona da bi el atiim :DBu arada yorumlara bakıyorum da özden ve figen abla uykusuz çetesi gibi olmuşuz bu saatte 10 marifette çocukları uyutup doğru craft işleri :D elde de sıcak bi kahve yada çay :D ne güzel :)

  3. ozlemyr

    Çok güzel olmuş. Ben bunu bir kere denedim, hamuru kurutamadım bir türlü. Şekil vermeye kalkınca da cıvık cıvık bir şey oldu, seramik hamuruna döndüm ben de.Sizde sorun olmamış sanırım.ellerinize sağlık.Uyku derseniz artık hayal. Çocukların yatması saat 23:00. Sonra salonun ortasına yayıl, dağıt, saat bir buçuk olunca topla çünkü bücürlere sabah hiç delil kalmamalı. Sonra bizi yatırıp hamurla boyayla oynuyorsun diye küsüyorlar bana. Sabah da yedide kalk işe git. Ben de 2 gece oturup bir gece erken yatıyorum. bakalım ne kadar dayanıcam.

Bir Cevap Yazın

Porselen tabak boyama – diy

| | 0 Yorum

Akrilik ile seramik boyama

| | 0 Yorum

Parlak pullu dekoratif kaftanlar

| | 2 Yorum

Plastik çanta nasıl süslenir?

| | 0 Yorum

Video: Porselen kalemi nasıl kullanılır?

| | 2 Yorum

Saksı boyama, yenileme örneği

| | 2 Yorum