Pazartesi, Aralık 5, 2016

47 YORUMLAR

  1. sserapp eline sağlık.. harika bir dekorasyon yapmışsın.. şimdi kuzenim ile görüştüm.. bunda kalıcılık sağlamak için birkaça yol var.. bu tarz resim yada desenleri boyadıktan sonra sabitlemek için bir solüsyon kullanılıyormuş.. onu bulursanız epey bir süre desen kalır hatta uzun ömürlü bile olur dedi.. ayrıca bu deseni çalışmak için kalemler varmış renk renk.. ve sonrasında sabitleyici bile kullanılmasına gerek kalmıyormuş..şimdilik bu kadarnerden nasıl bulunur vaktim olduğunda bakar gene yazarım..sevgiler..

  2. Blogda da görüp yazmıştım, gerçekten harika olmuş, ilk bakışta duvar stickerı sanmıştım. Tamamen el emeği, nefis olmuş.

  3. Ben de ressam bir arkadaşıma sormuştum nasıl sabitlerim diye fakat fayans olduğu için fırınlanmadan sabitlenemeyeceğini söylemişti. Eğer o solüsyonun adını öğrenebilirsem çok makbule geçer. İlginize çok teşekkürler.

  4. bravo vallahi bayıldım bende güle güle kullanın süper görnüyor ben sayfayı açamadım sorun var diyor ama az sonra tekrar denicem

  5. Merhaba ,oldukça iyi bir çalışma .Bizim de banyonun fayansları dümdüz beyazdı. Gerçekten sıkılıyor insan.Stencil şablonla BOYAMA hareklet getiriyor.AMA siz zor bir deseni başarmışsınız.Ben de aynı konuda dün yazı yollamıştım,yakında çıkar…Ellerinize sağlık.

  6. Gerçekten yorucu oldu, yarısına gelince pişman oldum bu deseni seçtiğim için ama geç kalmıştım artık :)Sizin çalışmanızı da bekliyorum merakla.

  7. Fayanslara uyguladığınız desen çok güzel olmuş gerçekten, diğer yaptıklarınızla da tam takım olmuş, ellerinize sağlık.Size biraz daha iş çıkaracam belki ama tek sıra bordür çekseniz tüm banyoyu çepeçevre nasıl olur?

  8. Vayyyyyyyy diyorum, nasıl uğraştınız onunla, harika olmuş . Banyoya karizma gelmiş:) Cam üzerine resim çizmek için kullanılan kontor kalemiyle yapsaydınız, çıkarmıydı acaba? Ben ayna üzerine uyguladım çıkmıyor, ama fayansta denemek lazım.

  9. Sabitlemek için sprey vernik (şeffaf) sıkmak gerek.Yalnız küçük kapalı mekanlarda zehirlenme tehlikesi var,maske kullanıp,çocukları uzak tutarak kısım kısım vernikleyebilirsiniz.Böylelikle kalıcı olur.

  10. hobim diyor ki;Sabitlemek için sprey vernik (şeffaf) sıkmak gerek

    Aslında sprey verniğim var ama uygulaması çok zor olur. Duvar olduğu için aşağıya doğru süzülür diye tahmin ediyorum.

    kriizantem diyor ki;Cam üzerine resim çizmek için kullanılan kontor kalemiyle yapsaydınız, çıkarmıydı acaba?

    Doğru söylüyorsunuz ama, pek planlı birşey değildi ve birden yapmaya başladım :) Nasıl olsa sabitlemenin bir yolunu bulurum diye düşünmüştüm.

    bizimgibiler diyor ki;Size biraz daha iş çıkaracam belki ama tek sıra bordür çekseniz tüm banyoyu çepeçevre nasıl olur?

    Çıkarmayın nolur :) zaten çok uğraştım. Tuvalet küçük olduğu için sadece arkasına yapmayı tercih ettim. Böylesi daha modern oldu diye düşünüyorum.

  11. sserapcım gerçekten harika olmuş,ben de duvar stickerı zannettim.Tuvalet de tuvalet olmuş.Ellerinize sağlık canım tuttum valla,süper.

  12. Explorer da sorun var. Mozilla Firefox kullanmanızı tavsiye ediyorum. Bende bazı siteleri göremiyordum firefox ile daha kolay açılıyor.

  13. yok canım sserapp daha öğrenemedimh.sonu çok yoğundum bugünde işlerden fırsat bulamadım en kısa sürede ilgileniyorum şekerim..

  14. aslında tuvaleti çok güzel super mario worldgibi dekore edebiliriz.

    şunun gibi birşeyler çizip kesmek zor olmasa gerek.hem çocuklar için güzel olurdu.

  15. Sondan başlayalım.Olmaz mı, içinizden biri gerçekten farklı görünüyor artık.mnc fikriniz hoşuma gitti. Özellikle çocukları tuvalete alıştırırken, birlikte bile yapılabilir.Neduk abla gerçekten zorlandım, ama dediğin gibi şimdi keyifle bakıyorum, ben yaptım diye :) yenihayat54 çılgın bir fikir olduğunu kabul ediyorum. Çünkü küçük bir desen değil tavana kadar… Senin duvarın da çok şık olmuş. Duvar stickerı fikri de bunlardan çıkıyor sanırım. Senin yaptığın zamanlar bu kadar yaygın değildi.Bütün arkadaşlarımın yorum yazan elleri dert görmesin. İyi bir gün dilerim.

  16. Mavi’cim, teşekkür ederim:) Evet hala duruyor. Önceleri bozulan yerleri hemen tekrar boyayıp düzeltiyordum. Şimdi ufak tefek çıkmalar oldu ama umursamıyorum artık. Duvarları silerken o bölümü silmiyorum:) Zaten yakında sıkılırım ve siler kolayından bir sticker falan yapabilirim:)Yenihayat54, güldürdün beni:) Çalışmayı yazın yaptığım için ve, daracık tuvalette çalışmak oldukça zor olduğu için epey bir terledim:) Yani ihtiyaç kalmadı:) Ay çok iğrencim:)) Çok teşekkür ederim.Çelebi’m, o alem ben daha alem:)

  17. Mavi’cim, güzel şey paylaşmak…03bellinda, teşekkür ederim.Yaşasın tuvaletimi beğeniyorlar:))Alonenes, teşekkürler canım:)