YAZ YARIŞMASI Süs kabağından kuş yuvası

-

Bu da bir diğer kabak çalışmam. Yazlık evimin balkonunu süslüyor. Bazen gerçek kuşda geliyor ama o anı yakalamak oldukça zor. Biz şimdilik bu cici kanaryayla idare edelim.

57 yorum gelmiş

  1. Sibella

    Ayy harika bir şey, üstündeki desenler el boyaması mı yoksa dekupaj mı? Ben de yapmayı düşünüyorum da bir ara.

  2. elmam

    Çok güzel olmuş. Bende bu yıl dikdim bahçeye bu kabaktan. Ama ne zaman büyücekler tam billmiyorum. Merakla bekliyorum büyümelerini… Süslemek için:))))

  3. bbuket

    yorumlarınıza teşekkürler. sırasıyla cevap vereyim sorularınıza. bunun tohumu içindeki çekirdekleri. nisan ayında ekerseniz eylül sonu gibi kabakları toplayabilirsiniz. çok arsız hemen büyüyor. 4, 5 ayda oluyor kabaklar.birde lilacsmellciğim beni güldürdün çok yaşa emi. hiç içi boş satılırmı, kim uğraşır onla.

  4. bbuket

    sibellacığım üstündekiler dekopaj el boyamasıda güzel olur ama ben yazlıkta yaptığım için burada fazla malzemem yoktu onun için dekopaj yaptım.

  5. elmam

    Ben Ankara da görmüştüm, satılıyor ama boş değil. Bide bunlar kumaş boyası ile çok güzel boyanıyor.

    Ben tohumları ankara dan beğendikten almıştım. Çiçekçiler satar sanırım. Paketin üzerinde dikim zamanları yazıyor. :)))Gel gel kabağa gel :)))))

  6. orgueli

    Merhabalarrr, kuş yuvasına bayıldım elinize sağlık, daha çaklışmalara bakamadım yaa meraktan çatladım bir haftadır bende yazımı ekledim ama sorun oldu sadece iki resim gönderebildim yayına alınınca diğer yakın resimleride eklerim..

  7. Fraise[pilli_silinen_hesap]

  8. bbuket

    çok teşekkürler arkadaşlar, evet bir sürü ismi var bende susak derim ama çoğu kişi susağı bilmediği için süs kabağı dedim neticede süslüyoruz ya ondan.

  9. boncuk hanim

    Buket, hem kullanışlı hem dekoratif hemde çok faydalı oldu senin bu yaz kabağı. Herkes kabak tohumu istiyor. Bu kış herkesden bekliyorum bu süslü kabaklardan ona göre. Alıp yapıpda kendinize saklamayın. Bizde merak ederiz :))

  10. bbuket

    çok teşekkürler, gözlerim yollarda kalmıştı ismail arkadaşım valla alınıyordum az kalsın.arkadaşlar bu kış kabak tohumu toptancılığına başlıyorum haberiniz olsun.

  11. bbuket

    sağol arkadaşım. bu arada sen bana cevap vermiyorsun (bak gene tuttu alınganlığım) ama senin verdiğin link cevap vermedi ya. senin şiirlerini tutmak bana nasip olmayacak heralde. ilk girdiğimde de tutma yerini bulamamıştım.

  12. xNicox

    Görmedim ki, Yoksa mutlaka cevap verirdim Buketcigim. Bak burda o link tikla gir tutmak istiyorsan aynen burda ki yazilarin sol üst kösesinde oldugu gibi orda da kücük yildiz var. Bir kere üstüne tikla o tutar seni merak etme:)

  13. bbuket

    sonunda oh be. birde ben oralarda pek gezmediğim için acemiyim. şimdi geç oldu başka zaman incelerim. yorum yazma yerini bile bulamadım. Videoyu izledim ama.”Ertuğrul’un videosu iyi olmuş” iletirsin dimi Ertuğrul’a.

  14. cocuklacocuk

    Çok güzel olmuş.bu kabaklardan geçen yaz mersin antalya yolu üzerinden almıştım. 1-2 tane hala boyasız duruyor hala, abartmışım alırken .

  15. lilacsmell

    Miraycım bana da gönder olur mu,çok istiyorum bu kabaklardan,daha ne projeler çıkar kim bilir, ama bu kuş yuvası gördüğüm en yaratıcı olanıydı bbuket,tabi lamba yapılanları da unutmamak lazım onlar da harika görünüyorlar :)

  16. bbuket

    arkadaşlar oğlum benim bilgisayardan siteye girip bana oy vermiş. kendi kendime oy vermişim gibi gözüküyor. nasıl silebilirim. bilen varmı. eğer silinmiyorsa dikkate almayın lütfen ve kusura bakmayın.

  17. lilacsmell

    zaten hesaba katılamdığı için önemi yok ki :) ama ille de silmek istiyorsan aynı yıldızı yeniden tıkla sanırım öyle oluyor

  18. bbuket

    yorum yazmadanda tutanlar var arkadaşlar gözümden kaçmış kusura bakmayın genellikle yorumlara bakıyorum. hepinize çok teşekkür ederim.

  19. sesiber

    Amanın deyzi gelmiş… Sevindim valla…Çileğim

    demişsin ya; ben de tohumlarını ektim bahçeye ama çimler biçilirken biçildi sanırım, emaresi yok ortada. Saksıya ektiklerim 2 sağ çıktı ama yaşarlar mı bilemem.

  20. bbuket

    valla bende bilmiyorum saksıda olmaları sorun değilde mevsim açısından şüpheliyim. nisan ayında dikilmesi lazım.

  21. bbuket

    mayısta çok geç değil ama saksıda ne kadar büyüdü bilemiyorum. şimdiye kadar çiçeklenmesi ve yavaş yavaş kabakların çıkmaya başlaması gerekir. çünki eylül sonu gibi tam olmuş oluyor kabaklar.

  22. bbuket

    sanırım öyle. birde o hazır tohumları ben bir daha almamaya tövbe ettim. ne kadar denediysem hiçbirinden iyi netice alamadım. beğendiysen benim kabağı yapmak istersen ben sana çekirdeğinden gönderirim. buraya ve buraya bakmanı öneririm.

  23. birdost71

    sevgili bbuket yeni olunca ben de yeni gördüm.çok güzel olmuş.şimdi küçücük balkonda bi de kabak mı yetiştirsek ne.ama harika bir şeykuşlar falan

  24. bbuket

    10 başka bir şey ararken karşıma kendi kabaktan yaptığım kuş yuvam çıktı. 2 tanede yeni yorum yapılmış taa yazdan bu yana. similing seninkileri gördüm çok güzel ellerine sağlık. birdost71 sanada çok teşekkürler.

Bir Cevap Yazın

Akrilik ile seramik boyama

| | 0 Yorum

Plastik çanta nasıl süslenir?

| | 0 Yorum

Video: Porselen kalemi nasıl kullanılır?

| | 2 Yorum

Eski (vintage) telefon nasıl boyanır?

| | 0 Yorum

İskelet Jack-porselen boyama bardak yapımı

| | 0 Yorum

Porselen fincan üzerine dekupaj

| | 0 Yorum

Porselen nasıl boyanır?

| | 0 Yorum

Kedili mug – porselen fincan nasıl boyanır?

| | 2 Yorum

Galvanize pas dokusu nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Dekoratif ahşap bahçe panosu

| | 6 Yorum

Dekoratif duvar boyama çalışması

| | 4 Yorum

Eski çerçeveleri yenileyelim

| | 0 Yorum