Çok sevdiğim pembe vazom

-

Bu pembe vazoyu, mermerleme tekniği ile bir kaç sene önce yapmıştım. Hala da çok severek yatak odamda kullanıyorum.Bakalım siz beğenecekmisiniz?

14 yorum gelmiş

  1. kulbu da olsa amfora diyecem ama ..:) mermerleme tekniği de ne ola acaba? teknik hakkında acil bilgi..kestane kebap acele cevap..

  2. ebruatolyede

    Bilgisayarda yapılmış 3d modelleme gibi sanki :)Çok pürüzsüz duruyor. tekniği ben de merak ettim.

  3. evet merak eden 4′ çıktııı…mermerden gıcık kaparım hoşlaşmam ama bu doku nasıl verildi hakkaten çok merak ettim…

  4. cocuklacocuk

    çok şık ve gerçek mermer gibi duruyor , biz çok beğendik sibella

  5. Eşinizin fotoğrafları bu hale getirmesi güzel isme bakmadan bile kime ait olduğunu anlıyoruız ammaaa… böyle olunca da elişi değilde sanki fotomontaj havasında biryerlerden alınmış gibi duruyor.Tepside öyle duruyordu.Mermerleme tekniği acep şu dönen su ile çalışılan bir makineyle mi yapılakiii…

  6. Mermerleme efektli bir boyama tekniği, ben üşeniyorum, ayrıntıları Sibella verir artık.

  7. Hımmm mermerleme tekniği bir boyama şekli yani.O zaman vazoyu hazır aldık yanii… Şimdi çaktııım.

  8. Biraz gecikmeli olarak yazabiliyorum ama yorumlarınıza teşekkürler(olumlu ya da olumsuz).Aslında mermerlemeyi burda anlatması biraz zor ama,kısaca açıklamaya çalışayım.İlk önce istediğiniz bir rengin üç tonunu seçiyorsunuz.Ondan sonra ham seramik objeyi bunun en açık renk olannıyla boyuyorsunuz.Diğer iki rengi ve bunların birbirine kaynaşmasını sağlayan sıvıyı(şu an adını hatırlamıyorum,hobi mağazalarına sorabilirsiniz)bir tabağa birbirinin arasıns gelecek şekilde helezon biçiminde sıkıyorsunuz.Doğal süngerle tamponlayarak uyguluyorsunuz(istediğiniz yoğunlukta).Daha sonra kuş tüyüyle beyaz boyayı damar şeklinde bazı yerlere sürüyorsunuz.Ondan sonra da cila.Huuuuhhh… inşallah anlatabilmişimdir.

  9. ben bile anladımsa herkes anlamıştır sibella:)çok teşekkürler..uğraşması zevkli gibi ama..bana boya olsun da ne iş olursa olsun..(duvar boyamak favorim:)

Bir Cevap Yazın