14 yorum gelmiş

  1. kulbu da olsa amfora diyecem ama ..:) mermerleme tekniği de ne ola acaba? teknik hakkında acil bilgi..kestane kebap acele cevap..

  2. ebruatolyede

    Bilgisayarda yapılmış 3d modelleme gibi sanki :)Çok pürüzsüz duruyor. tekniği ben de merak ettim.

  4. cocuklacocuk

    çok şık ve gerçek mermer gibi duruyor , biz çok beğendik sibella

  6. Mermerleme efektli bir boyama tekniği, ben üşeniyorum, ayrıntıları Sibella verir artık.

  7. Hımmm mermerleme tekniği bir boyama şekli yani.O zaman vazoyu hazır aldık yanii… Şimdi çaktııım.

  8. Biraz gecikmeli olarak yazabiliyorum ama yorumlarınıza teşekkürler(olumlu ya da olumsuz).Aslında mermerlemeyi burda anlatması biraz zor ama,kısaca açıklamaya çalışayım.İlk önce istediğiniz bir rengin üç tonunu seçiyorsunuz.Ondan sonra ham seramik objeyi bunun en açık renk olannıyla boyuyorsunuz.Diğer iki rengi ve bunların birbirine kaynaşmasını sağlayan sıvıyı(şu an adını hatırlamıyorum,hobi mağazalarına sorabilirsiniz)bir tabağa birbirinin arasıns gelecek şekilde helezon biçiminde sıkıyorsunuz.Doğal süngerle tamponlayarak uyguluyorsunuz(istediğiniz yoğunlukta).Daha sonra kuş tüyüyle beyaz boyayı damar şeklinde bazı yerlere sürüyorsunuz.Ondan sonra da cila.Huuuuhhh… inşallah anlatabilmişimdir.

  9. ben bile anladımsa herkes anlamıştır sibella:)çok teşekkürler..uğraşması zevkli gibi ama..bana boya olsun da ne iş olursa olsun..(duvar boyamak favorim:)

Bir Cevap Yazın

Akrilik ile seramik boyama

| | 0 Yorum

Plastik çanta nasıl süslenir?

| | 0 Yorum

Video: Porselen kalemi nasıl kullanılır?

| | 2 Yorum

Eski (vintage) telefon nasıl boyanır?

| | 0 Yorum

İskelet Jack-porselen boyama bardak yapımı

| | 0 Yorum

Porselen fincan üzerine dekupaj

| | 0 Yorum

Porselen nasıl boyanır?

| | 0 Yorum

Kedili mug – porselen fincan nasıl boyanır?

| | 2 Yorum

Galvanize pas dokusu nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Dekoratif ahşap bahçe panosu

| | 6 Yorum

Dekoratif duvar boyama çalışması

| | 4 Yorum

Eski çerçeveleri yenileyelim

| | 0 Yorum