Ekru dantelli anne ve bebek mevlüt seti

-

balar arkadaşlar :)
Ekru dantelli anne ve bebek mevlüt seti. Bugün yaptığım paylaşımda minik prenseslerimiz için tasarladığımız bir elbise setini sizlere sunmak istedim.
Tasarlarken gerçekten çok emek verdik bu set için. Anne ve kız uyumunu yakalamak adına anne için de mevlütte kullanması adına prensesinin elbisesine uygun bir baş örtüsü hazırladık. Prensesin elbisesini hazırlarken dantel kullanarak daha zarif bir görünüm kazanmasını sağladık ve tabii ki süsümüzden ödün vermemek adına elbisenin bel kısmına dantel üzerine taşlı ışıl ışıl bir fiyonk kondurduk. Elbisenin uçlarına fiyonkta kullandığımız taşlarla uyumlu minik taşlarla biraz daha gösteriş kattık. Elbisemizle bir örnek hazırladığımız prenses için saç bandı ve ayakkabısı ile takımımızı tamamladık. Elbisenin daha rahat kullanımı ve bebeğimizin hassas cildini düşünerek bebek badisi ve çorabıyla setimizi zenginleştirdik.

Ekru dantelli anne ve bebek mevlüt seti içeriğinde:

  • Bebek için elbise, saç bandı, çorap, badi ve ayakkabı
  • Anne için prensesiyle uyumlu baş örtüsü

bulunmaktadır.

Diğer çalışmalarımızı görmek ve bana ulaşmak için aşağıdaki linklerle iletişim sağlayabilirsiniz. Herkese kolay gelsin.

Bir Cevap Yazın

oykulutasarimlar

♥Her Tasarımın Bir Öykü’sü Olmalı♥
Anneler ve Yavruları İçin Kişiye Özel Tasarımlar yapan bir Anne bir Öğretmen ve bir Tasarımcı. Hobisini iş edinmiş şanslı bir Kişi. Anne-Kız & Anne-Oğul Tasarım Kıyafetler, Bebekler için Tasarım Kıyafetler, Hastane Çıkışları, Lohusa Setleri, Anne Kız Tasarım Elbiseler, Saç Aksesuarları, Konsept Süslemeler, Mevlüt Setleri, Organizasyon Süslemeleri gibi aklınıza gelebilecek tüm özel günleriniz için Kişiye Özel ürünler hazırlamaktayız.

Ürünlerimizin Güncel Takibini Yapabilmeniz İçin Sayfa Adreslerimiz

www.oykulutasarimlar.com
www.instagram.com/oykulutasarimlar
www.facebook.com/oykulutasarimlar

Büzgülü elbise kalıp çıkarma

| | 3 Yorum

Bebek elbisesi nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Çizgili uzun elbise ve kalıbı

| | 2 Yorum

Üşüyen kız aplikeli jile dikişi

| | 30 Yorum

Tülbent kumaşından pratik elbise

| | 2 Yorum

Basit kız bebek elbisesi yapımı

| | 0 Yorum

Katlı çocuk elbisesi dikimi

| | 0 Yorum

Tülbentten tiril tiril elbise diktim

| | 24 Yorum