Cumartesi, Aralık 10, 2016
hala bitmediiiiii

hala bitmediiiiii

45

paşa dedemin zamanından kalma mutfak dolaplarımı boyayım diye düşündüm.boya aldım.beyaz astar ve sarı renk.2 3 kat astar boyadm.sonra sarı boyadım.meğer formika boyanmıyormuş.boyalar aktı.bende yine beyaz boyadım.arada bir sarı boyadım.kağıtla kapladım.önce çiçekli sonra nazar boncuklu sonra düz beyaz.yapışkanlı kağıtla kapladım en son ama hala olmadı.bişeyler eksik ve çerçevelerde boyalar kötü.siz hiç boyamayın dolaplarınızı.bi bilene boyatın hele de mutfak dolabını hiç ellemeyin.

45 YORUMLAR

  1. ben banyo dolabına uyuz oluyodum eşime diyodumm bugün yarın bugün yarın oyalıyodu beni en son bi günnn :))))))))))benden ummzsınız ama bi vurdum dolaba yerde:))))sonra zevkime göre yaptırdı banyoyo yaşasın kötülükkk:))) sonra ama aldıgımız dolabın kenarı kahveydi bende onu lilalaya boyayıp mafettim tabis:))))))))))

  2. kıslar şaka yaptım ayyy ben dolabı kibarca yere indirdim ne var bunda hamileleik psikolojisi işte naparsınız:))) çiçekler içinde teşşekürler..şimdi bi odunla evli oldugumu düşünmeyin laftan anlıyoda işine gelmiyo bazen:)))))))))))))

  3. alyam çok geçmiş olsun kız ama maşalllah yinede iyi kalkmışsın altından ben olsaydım kafayı yerdim galiba valla bravu sana :)))

  4. senindeğilse ne diye yordun kendini.inş kendi evinde istediğin gibi dolapların olur.hem ev sahibine söyle değişsin kiradan duşersin.