Pazar, Aralık 4, 2016
seramik kilim desenli tepsi

10 YORUMLAR

  1. Çok güzel, iki şık sıcacık, köpüklü Türk kahvesiyle dolu fincanı hayal ettim içinde, çok yakıştı. Elleirne sağlık Deyzi.Seni de Seramik Kraliçesi ilan ediyorum. nı nı nı nıııııııııııııın.

  2. Beğendiğinize sevindim. Teşekkürler….Aslında fincanlarınıda dekorlamıştım fakat, ikili olarak onları hediye ettim, bir daha yapmak kısmet olmadı.

  3. Sadece dekoru bana ait.

    NASIL YANİ BEN YAPMADIM MOTİFİNİ SADECE ÇİZDİM Mİ DEMEK BU. PROFESYONEL BİR TERİM GALİBA TAM ALGILAYAMADIM. YA ANLAT YA BUNLAR BİRAZ PROF. ÇALIŞMALAR GEÇME KISSADAN HİSSE BEN YAPAMASAMDA BİLMEK İSTERİM. KAHVE FİNCANLARINA YETİŞEMEMİŞİZ TÜH. NEYSE AMA TEPSİYLE AYNI ÇALIŞILMIŞ FİNCAN TAKIMIDA MUHABBETİ ARTIRIR BE …

  4. Şöyle anlatayım kondor;sadece dekoru bana ait demek ,tepsiyi ben yapmadım demek oluyorki ;aslında bu tür şekillendirme yöntemleriylede(tepsimiz döküm yoluyla şekillendirme)yaptığım işler oldu.Uzun ve masralı bir iş olduğu için hazır almayı tercih ederim.Dekorlama tekniğine gelince, şu şekilde yapılıyor;önce deseni belirleyip kontürlerini mamül üzerine geçiriyorsun daha sonra sır üstü seramik boyalarıyla siyah kotürünü belirginleştirip, içini dilediğin gibi bir renk uyumuyla ki en zor kısmı bence burası geriye seramik fırınında pişirmeye kalıyor. Renklerin sabitlenip ürünün deforme olmaması için.Umarım seni aydınlatabilmişimdir. Takılırsan yardımcı olurum:)