Perşembe, Mart 23, 2017
Üçgen bebek yeleği nasıl örülür?

Üçgen bebek yeleği nasıl örülür?

0
Bu çalışmayı satın almak için ulaşabilirsiniz:

ucgen-bebek-yelegi-nasil-orulur
MALZEMELER:
İp: alize happy baby
Şiş: 2buçuk numara

YELEK ÖRGÜSÜ
3 ilmekle başlıyoruz. Haroşo örüyoruz. 60 ilmeğimiz olana kadar yanlardan arttırıyoruz. 10 haroşo örüyoruz.
Düz örgüye geçiyoruz. Yaka kısmından 5 defa 2’şer ilmek kesiyoruz. Daha sonra kesmeden 22 sıra düz örüyoruz fakat ucundaki haroşo kısmı aynen devam ediyor.
Kol oyuntusu için 25 ilmek kesiyoruz. 15 sıra elimizdeki ilmekleri düz örgü olarak devam ediyoruz.
Kol için 25 ilmek atıyoruz yani arttırıyoruz. 22 sıra bu şekilde örmeye devam ediyoruz.
Yaka kısmı için 2, 2, 1 şeklinde kesiyoruz, 25 sıra örgümüze devam ediyoruz.
2, 2, 1 arttırıyoruz ve 22 sıra örgümüze devam ediyoruz. Kol oyuntusu için 25 tane kesiyoruz, 15 sıra örgümüze devam ediyoruz. Kol için 25 ilmek atıyoruz 22 sıra örüyoruz 2, 2, 2, 2, 2 olarak yaka kısmından kesiyoruz.
Haroşo örgümüze geçiyoruz yanlardan eksilterek elimizde 3 ilmek kalasıya kadar bu şekilde devam ediyoruz. Kenarına tığ işi yapıyoruz.
Ön süslemesi sizin zevkinize kalmiş ben keçeden kedicik kondurdum :)
Anlatımlı haroşo örgü videosu da yardımcı olacaktır.

ucgen-bebek-yelegi-nasil-orulur-1

Paylaş
laylayhobim
El işine dair herşeyi seviyorum. Yeni hobiler edinmeyi ve başarabilmek için titizlikle çalışmayı daha sonrasında duyduğum övgüleri seviyorum. Laylay hobim olarak bu ise 2 yıl önce başladim amigurumi üzerine bir cok oyuncaklar urettim fakat anladimki benim icin hobi birtek amigurumi olamaz ve çesitli hobi alanlarinada el atmaya başladim \":)\" Daha 1 buçuk yıllık evliyim ve hamileyim kızımı sabırsızlıkla beklemekteyim. Kızımın Elvin\'imin bana uğur getireceğine inanıyorum. Hayatı tüm olumsuzlukkara rağmen sevmek gerekir hayat kısa kuşlar uçuyor..... sevgiyle kalın. . .
Satış için ulaşabilirsiniz: