Aradığınız cici tasarımlar funbou.com’da

-

Screen Shot 2015-02-03 at 11.42.08

funbou.com, gezip dolaşması en keyifli tasarım ve malzeme sitelerinden biri. Özellikle bizler gibi hobi aleminde yaşayan, renkli ve sevimli tasarımları gözünün önünde görmeye ve paylaşmaya bayılan, güzelliklere değer veren “marifetliler” için burası tam bir cennet. İsmini “fun boutique” yani “eğlenceli butik”ten alan funbou.com, temin ettiği ve bunun yanı sıra kendi ürettiği ürünleri ile alışverişi keyfe dönüştüren bir online satış sitesi olarak emrimize amade.

Funbou, özellikle el emeği ürünlerinin sosyal mecralardan butik olarak satışını yapan tasarımcıların ihtiyacı olan malzemeleri keşfettikçe, ürün yelpazesini buna bağlı olarak sürekli genişletiyor. Yani siz istedikçe, onlar bulup getirmeye çalışıyor. Her zaman önerilere açık olarak ilerleyen funbou.com, yurt dışında yapılan işleri de takip ederek butik tasarım, organizasyon, craft, hobi ve özel günlere yönelik yeni ürünler için üretim süreçlerini geliştirmeye devam ediyor.

Siparişlerinizi özenle hazırlayan, ileten, iletişim sürecini sorunsuz bir şekilde yürütenfunbou.com, hem severek kullanacağınız hem de başkalarına tavsiye edeceğiniz cici bici bir mecra, emin olun.

Bu arada baklayı da çıkaralım ağzımızdan, Ayın Marifetlisi’nde Şubat ayı hediyeleri de Funbou’dan gelecek.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin
shane

İyi ki doğdun 10marifet!

| | 8 Yorum

Sevimli 10 penguen yapımı

| | 0 Yorum

Evimin kedisi – rölyef pano yapımı

| | 4 Yorum

Kış güzeli Ivy

| | 21 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kar canavarı Yeti ve Eskimo kız

| | 2 Yorum

Cevizlerden kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Kapşonlu atkı yapımı

| | 4 Yorum

Örgüden minyatür ev

| | 7 Yorum