Mobilya boyama; ahşap raf yenileme

-

mobilya-boyama-diy-ahsap-rafa-dekupaj-yapimi
Evinizin dekorasyonunda kendi yaptığınız ürünlere yer vermek istiyorsanız ham ahşap ürünler bunun için ideal. Ham ahşap ürünleri hobi marketlerden ya da benim yaptığım gibi mobilya atölyelerinden bulabilirsiniz. Aldığınız ürünün yüzeyini ya da kenarlarını hafifçe zımparalamanız gerekebilir. Daha sonra bir bez yardımıyla tozunu alın. Bu iş için su bazlı ahşap boyası kullanmak zorunda değilsiniz.
Ben bu kez yeni bir boya denedim. Polisan’ın anti-ageing kokusuz parlak boyasını tavsiye ederim. Kokusuz oluşu bir avantaj. Parlak oluşuyla zımpara ve vernik gerektirmiyor. İki kat uygulamak yetiyor.
İki uygulama arasında en az 6 saat beklemelisiniz. Düz renk olarak kalabileceği gibi tamamen kuruyunca üzerine fırça ile desenler ya da dekupaj da yapabilirsiniz. Ben dekupaj yaptım.
Dekupaj için kırtasiyeden baskı almak lazım, püskürtmeli yazıcılardan alınan çıktıyla dekupaj olmuyor, aklınızda bulunsun.
Dekupaj yapacağınız desenin kenarlarındaki fazlalıkları düzgünce kesip çıkarın. Bir kaba koyduğunuz dekupaj tutkalını desenin arkasına yumuşak bir fırçayla ortadan kenarlara doğru yavaşça sürün.
Kağıdın tamamı tutkallanınca uygulamak istediğiniz yere dikkatlice yerleştirin.
Hava kabarcığı kalmaması içi yine ortasından kenarlarına doğru elinizle yavaşça sıyırarak yapıştırın.
Üzerine fırçayla birkaç kat daha tutkal sürün.
Dekupaj kuruyunca zarar görmemesi için parlak vernikle vernikleyin. Ben desenle uyumlu olması için en son olarak rafın yan kısımlarına pembe ahşap boyası ile dokunuşlar yaptım ve sabitlenmesi için onların üzerini de vernikledim.

mobilya-boyama-diy-ahsap-rafa-dekupaj-yapimi-1

2 yorum gelmiş

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
Gülhan

üretmeyi, renklerle oynamayı seven hobi aşığı bir anneyim. kişiliğim gereği hobinin tek bir çeşidiyle değil farklı işlerle uğraşmayı çok seviyorum. bana instagramda gulhanin_hobi_bahcesi hesabımdan ulaşabilirsiniz.

Mutfak dolabı boyama – DIY fikirleri

| | 10 Yorum

Portmanto boyama nasıl yapılır? – DIY

| | 2 Yorum

Dolap ve komodin yenileme – DIY

| | 6 Yorum

Dresuar boyama

| | 0 Yorum

Sehpa yenileme nasıl yapılır?

| | 7 Yorum

Mobilya boyama, komodin yenileme

| | 4 Yorum

Komodin boyama (diy)

| | 0 Yorum

Ahşap aplike ve konsol boyama

| | 0 Yorum