Perşembe, Mart 23, 2017
Polisan ile yemek masası boyama – DIY

Polisan ile yemek masası boyama – DIY

3

mobilya-yenileme-kendin-yap-masa-boyama
Yaklaşık 1 aydır haldır haldır iş yapıyorum, nasıl bir işse valla bitmedi gitti. Ben de tüm yaptıklarımı paylaşmak istedim, bu kadar hamarat bir daha ne zaman olurum Allah bilir :)
Mobilya boyamak gözünüzde büyümesin. Eski veya renginden sıkıldığınız mobilyaları en zıt renklerde bile boyayarak yenilemek mümkün. Ben de koyu kahverengi yemek masamı beyaza çevirmek istedim. Bu kendin yap çalışmasının aşamaları şu şekilde gerçekleşti:

Venge rengi kaplama mobilyalarımı beyaza dönüştürmek için sandalye yenileme yazımda belirttiğim Polisan x1 beyaz boya kullandım.
İlk kat insanı dehşete düşürüyor ☺️

mobilya-yenileme-kendin-yap-masa-boyama-2
Fırça olarak rulo fırça kullandım. Hem fırça izi kalmıyor hem daha bir kolay sürüm sağlıyor. Bacaklar için ise sünger rulo kullandım, ahşap boyama için kullanılan minik sünger rulolardan.

Ne kadar fazla kat sürseniz o kadar iyi olacağını söylemek isterim. 5-6 kat hatta 7 kat bile olabilir. Katlar arasında çok beklemedim, kurumuşsa tekrar sürdüm. Yine de siz çok aceleci olmayın, kurumasını bekleyin. Bu boya hem kokusuz hem de çabuk kuruyor.

Astar boya atan var, ben astar atmadım ama zımpara kullandım. Gerçi kaplama mobilya çok da zımparalanmıyor o da ayrı bir olay. Yine de temiz bir sonuç elde etmek için astar da zımpara da kullanmakta fayda olan yöntemler.

Bloguma da beklerim.

3 YORUMLAR

  1. cesaretinizden dolayı kutlarım sizi :) özellikle mobilya yenileme işlerinde polisan x1 benim de favorim. keşeke renk seçeneklerini artırsalar