Pazartesi, Aralık 5, 2016
10marifet Ofisi Güzelleşmeye Devam Ediyor!

32

Kendimizi o kadar şanslı hissediyoruz ki… Pırıl pırıl, birbirinden değerli, birbirinden güzel ve orijinal işlerinizle güzelleşiyor ofisimiz. Renkleniyor, daha özel bir hal alıyor. Şimdi de sevgili ecerce‘nin muhteşem iki hediyesi ile kendimizden geçtik. Ne kadar yetenekli ve zevkli olduğunu zaten biliyorduk, şimdi yakından görme şansına erişmiş olduk. İşte duvarımızı süsleyen nefis pano:

keçe pano

Kuşlara daha yakından bakalım bir de:

keçe pano

Keçe iğneleme ile harikalar yaratan ecerce’nin şu fareciğine zaten bayılmıştık. Kutudan zıplayıvermesin mi? Büyük sürpriz oldu. Telefonlarımıza o bakacakmış artık:

keçe iğneleme

Çok ama çok teşekkür ederiz sevgili ecerce. Sonsuz mutlu olduk. Ve böylece 10marifet ofis sergimizin gerçek olabilmesi için bir adım daha atıldı. O gün geldiğinde, İstanbul’da bulunan marifetli üyelerimizle tanışmayı da ayrıca iple çekiyoruz.

32 YORUMLAR

  1. bir gün istanbula yolum düşerse bu çalışmaları toplu görmek ve sizinle tanışmak adına uğrayabilirim:) buna değeceğinden eminim ya da yazın buluşma günü felan yapsanız da bizde gelsek mi hiç bahane aramasak direk ofise gelsek:D

  2. Bayıldım bayıldım. harika olmuş. ellerine sağlık sevgili ecerce’nin. ben de zevkle  ve ilgiyle takip ediyorum ecerce’yi.İstanbul dışındaki bizler de serginin fotolarlarıyla yetiniriz artık ne yapalım:)))))

  3. @yagmuryurek; tabii ki, seve seve. hepsi olur. gelebilirsiniz de, buluşma da düzenleyebiliriz, zaten sergiyi de planlıyoruz, hepsi olur :)

    @huber; en güzel haliyle fotoğrafa, videoya aktarmaya çalışacağım gerçek olduğunda :)

  4. shane, çok teşekkür ederim:) ne kadar güzel şeyler yazmışsınız… 10 marifetin yeri benim için ayrıdır çoğu kişi için olduğu gibi… seve seve mutlulukla gönderdim çalışmalarımı, size de bizi yüreklendirip her çalışmaya değer verdiğiniz için çok teşekkür ederim:) serginizi ben de merakla bekliyorum… sevgiler..

  5. senayatılgan, kendindik, yagmuryurek, huber…

    çok teşekkür ederim güzel sözlerinize ve yorumlarınızla desteklediğiniz için:) 

  6. ayyyy cok harıka calısmalar hepsıde ellerıne saglık yapanların..ya bende bıseyler göndermek ısterım ofısımıze(cunku butun uyelerın bızım ofısımız orası:))ama ne yapsam ne yollasam bılemedım..yagmuryurgın fıkrı cok guzel yazın oyle bır bulusma gunu yapsanız bızde gelsek ne guzel olurdu…

  7. @ecerce; ne güzel. çok sevindik. çok mutluyuz aşık kuşlarımız ve sevimli fareciğimizle :)

    @ssserpil; teşekkür ederiz, mesajlaşırız konu hakkında. herkes gönderse keşke, biz hepsine yer veririz de, ofise sığmaz taşarız :) buluşma konusunu tabii daha etraflıca konuşalım tabii çok katılmak isteyen olursa. seviniriz.

  8. Gene harika hediyeler geldi size! Bu hızla en yakın zamanda ofisiniz bir müzeye dönüşür 8))) 
    Tebrikler! Hem farecik hem duvar panosu çoook güzel! 

  9. harika olmuşlar. ben bunları kapı süsü olarak hayal ettim. dış kapıya “hoş geldiniz” yazısıyla harika olur bence

  10. qeRceqLeri SoyLememı Isder Mısınız ?
    Durun Beeen Soyleyeyım Bu Yorumlara Heeec Mı Heeeec Taqmaa! Hepsı Yalan Dıyolar Heeeeç quseL Olmamıısss. İqrenc Olmus.
    Demek Isderdım Deee Ama Coq Tatlı Olmuşlar. SAdece Şaka Yapmaq Isdedım :)

  11. ecerce’nin tüm yaptıkları hiç kuşkusuz sergide hemen satılır çok güzeller :) okyanus ötesinden bile görülmüş yeteneği ecerce’nin. kutlarım ecerce çok güzel tasarımlar :)