Pazar, Aralık 4, 2016
10marifet ofisinde Elf rüzgarları

10marifet ofisinde Elf rüzgarları

7

kumaş oyuncak

10marifet ofisinde bugün Elf diyarlarından sitemize esintiler getiren sevgili ornitorenk handmade‘in çalışmaları gezdi elden ele… Birbirinden orijinal çalışmaları ile tanıdığımız ornitorenk handmade’in kutusundan ilk olarak bu sevimli salyangoz çıktı. Hediye de getirmiş sırtında, boş gelmemiş şirin şey.

kumaş oyuncak

Ona çok iyi bakacağız. İlk olarak kuru üzüm verdik, çok seviyor belli ki :)

el yapımı takı

Lego parçaları kullanılarak yapılmış olan şirin kolye, küpeler ve anahtarlıklar gerçekten birer şirinlik muskası.

el yapımı takı

Küçülmüş boya kalemleri ile yapılan broş ve kolyelerin de onlardan geri kalan yanı yok. Çok eğlenceliler.

el yapımı takı

Bu yüksük içi iğneli be ve yanı düğmeli broş o kadar tatlı ki… Bir 10marifet simgesi sanki.

el yapımı takı

Bu şekilde bir kasnak üzerinde hepsini bir araya getirerek düzenledik. İnsanın içini açmıyor mu?

Sevgili ornitorenk handmade’e çok teşekkür ediyoruz. 10marifet sergisine yine bambaşka renkler katılmış oldu.

7 YORUMLAR

  1. vay vay vay….. şenleniyor şenleniyor ofis….. hayal ettimde kocaman bi gülümseme geldi yüzüme -gitmiyor birde inatçı gülümseme hepiden deli dicekler sizin yüzünüzden :) – ellerine sağlık elf ornitorenk :) iyi ki varsınız ve de iyi ki de sergiye dahil olmuşsunuz :)

  2. çok güzelmiş sergide çok ilgi çekeceği kesin bu tasarımların :) elflerin güzellik sırrı salyangozun üstündeki küçük paketlerde olmasın ;) salyangoz çok gizemli görünüyor gözüme ornitorenk handmade yaptığı için olabilir mi :) ellerine sağlık arkadaşım her biri ayrı güzel tasarımlar :) salyangoz da güzel bir şey taşıyor bence yüküne bir bakmak lazım :)

  3. Salyangozun sırtındaki yükten mi çıktı bunlar :) Hepsi çok cici ve eğlenceli olmuşlar. Legoları sadece Gonca’da görmüştüm görünce onu hatırlıyorum zaten :)