Perşembe, Aralık 8, 2016
10marifet sergisinin şirin mi şirin yastığı

6

10marifet sergisi

10marifet sergisi için gelen şu yastığın güzelliğine bir bakar mısınız? 16 kapı numaralı, önünde kelebekler, kuşlar, uğur böcekleri dolaşan şirin bir ev var bu yastığın üzerinde. Kim istemez bu güzel şeyi evine almayı, içi açılır insanın baktıkça. nihalcehandmade yapmış bu hoş çalışmayı.

10marifet sergisi

Arkasını görmek isterseniz bakın, o da burada.

10marifet sergisi için çalışmalarımız tüm hızıyla sürüyor. Biz yeriyle ilgili görüşmelerimizi sürdürürken, siz çalışma göndermeye, göndertmeye ve insanları sergiye davet etmeye devam edin :) İşte bilgiler ve görseller için linkler burada.

Teşekkürler nihalcehandmade…

6 YORUMLAR

  1. hiç az değil Nihal hanım, inanın bize. sizler olmasanız böyle bir işe kalkışmazdık biz zaten. iyi bir şey çıksın dedik el birliği ile ortaya, o da oluyor. sergimizin de çok keyifli geçmesi için organizasyon üzerinde çalışıyoruz. keşke sizi de aramızda görebilseydik…

  2. cıvıl cıvıl bir ev silüetinde bir yastık mütiş, sanırım yeşil çam filmlerindeki yeşil panjurlu bir evimiz olsun tarifine rakip olablir bu ev silüeti :) çoooook sevdim, yeni evli bir çifte hediye olarak düşünülebilir. bir yastıkta kocayacaklarsa bu yastık pek uygun :) ellerinize sağlık nihal hanım :)