10marifet sergisinin zarif etamin tablosu ve takıları

-

10marifet sergisi

Bugün bir ziyaretçimiz vardı. Sevgili esencan ofisimize uğrayıp 10marifet sergisi için hazırladığı panoyu ve takıları bıraktı. Özellikle bu zarif panonun sergiye hoş bir renk katacağı kesin.

Takılar da bir o kadar hoşlar…

10marifet sergisi

Bu kolye sadece bana gülümsemiyor değil mi? :)

10marifet sergisi

10marifet sergisi

10marifet sergisi… Duyuralım, yayalım, herkes bir şeyler göndersin, herkes gelsin, herkes bir şeyler alsın, bağış miktarı yüksek olsun. Tüm derdimiz bu :)

Teşekkürler esencan…

shane

11 yorum gelmiş

  1. Esen Hanım’ ın ellerine ve yüreğine sağlık! Hepsi birbirinden güzel ve çok özeller :)

    Ben de kısmetse önümüzdeki hafta ulaştıracağım size!

  2. zulaltan

    panoyu görmüştüm, takılar tam bir sürpriz oldu, çoooook güzel takılar ve sanırım birisine shane göz koymuş :)
    ellerine sağlık sevgili esencan :)

  3. shane

    zulaltan, bana kalsa zaten ne var ne yoksa ben alacağım da pek mümkün görünmüyor :) ayrılmak zor olacak ama işte ben de fazla bağlanmamaya çalışıyorum gelenlere. güzelce kutularına, poşetlerine yerleştirip kaldırıyorum. zaten duvarlara da asmıyorum artık tozlanmasınlar diye…

  4. esencan

    Çook teşekkürler güzel yorumlarınız için nurdan hanım, zulaltan ve shane :)
    Pek bi heyecanlandım burda görünce panomu ;) Güzel sözleriniz için ayrıca bir teşekkür daha shane ;) Çok memnun oldum bugün sizinle tanıştığıma, ayrıca sergi için gönderilen güzellikler de çok heyecanlandırdı beni, çok güzel ve ses getiren bir sergi olacak bence ;) Zarif hediyeniz için de bir “eyvallah” bayıldım, bayıldımm :) Sergiye kadar bir kez daha uğrayıp, söz verdiğim bebek yastığını bırakıcam inşallah… Uğraşılarınız için, çocuklara gösterdiğiniz duyarlılık için de “Allah razı olsun” diyeyim..
    Sevgiler çoook….

  5. senayatilgan

    Hepsi birbirinden güzel olmuş harikasınız. Tablonuz da takılarda çok güzeller. Bu arada 10marifet ofisinde olmak ne kadar huzur vericidir. İnsanın içi açılır rengarenk çalışmaların yanında yahuuu :)

  6. esencan

    Evet, evet senayatılgan, valla aynen öyle, bi de az çok üyeleri tanıyor gibiyim, yaptıkları işleri görünce kendilerini görmüş gibi oldum, Aylin hanımın inceliğinin payı da büyük bence bu huzurda ;)
    Sevgiler….

  7. meralice

    çok güzel olmuş hepsi ellerinize sağlık. takılar birbirinden güzel tablonuzda harika. keşke sergide bende orada olabilseydim.

  8. shane

    sevgili esencan, yorumunuzu yeni gördüm. teşekkürler, o sizin nezaketiniz. ve sergide keşke hep birlikte olabilsek, ne güzel olur.

  9. esencan

    kahvesevmem, teşekkürler :)) mahçup oluyorum valla, gönül ister ki çoook daha güzellerini yapabileyim misal nurdan hanım gibi, onun için de 40 fırın ekmek yemem lazım…
    Sevgili shane, görüşeceğiz tekrar, yapıcam bebek yastığını ve bırakıcam en kısa zamanda! Aklımdaki malzemeleri toparlıyorum şimdi :) İnşallah çok katılımlı çoook bereketli bir sergi olur…..

Bir Cevap Yazın