Eskileri Yenileme Etkinliği ve Yarışma

-

10 marifetçiler olarak hobilere, el emeğine ilgimiz var. Hepimizin ayrı ayrı projeleri, ayrı ayrı uğraşıları var. Kimimiz kaatı, kimimiz ahşap veya kumaş boyama, kimimiz amigurumi.. Sonuçta hepimizin sevdiği bir hobisi var. Peki yeni malzemelerle birşeyler yapmak yerine, eskileri yenilemeye ne dersiniz? Birlikte böyle bir etkinlik başlatsak? Eskilerin değerlendirmesi çok çok daha kıymetli gibi geliyor bana. Hem atılmamış değerlendirilmiş olur, hem de eski ve yeni haliolarak yayınlar birbirimizi de teşvik ederiz.. Her ne olursa olsun, bir öncesi bir de sonrası fotoğrafın olması yeterli olsun etkinlik için. Ayrıca şöyle de bir fikrim var, yazımız yayınlandığında başlayan ve 2 ay süren bir etkinlik olsun bu. Sürenin sonunda, 10marifette yayınlanan tüm yenileme projeleri için bir ödül töreni yapalım. Her yazının yorumu, onun oyu sayılsın. Ayrıca yorum bırakmayıpğ yazıyı tutanalr varsa, onları da bir oy kabul ederiz. Birinci olanı da yeni bir yazı ile kutlarız. Ödülü de 10marifetin yenileme yarışmasında birincilik olur:) Yani manevi bir ödül. Hem bakarsınız 10marifet bizim içinbir sponsor bulur da farklı bir ödül de koyarız ortaya:) Ne dersiniz? Var mısınız eskileri yenileyip yarışmaya katılmaya?

70 yorum gelmiş

  1. Ben keyifle katılırım. Çok da zevk alırım üstelik.Aslında son günlerde yaptığım çalışmaların neredeyse tamamı elimdeki malzemelerin yaniden değerlendirilmesi çalışmaları.Hedefimde böylece evdeki çöplerimi azaltmak. Şu anda onay bekleyen böyle 3 adet çalışmam var.Ne iyi düşünmüşsünüz.

  2. bu arada,yorumu ayrı,tutanları ayrı düşünmek hesaplamak falan karıştırır biraz olayı,hem de zor.oylar sadece tutma şeklinde sayılabilir,benim fikrim ;)

  3. çok güzel bir fikir ben de katılabilirim bu yarışmayabu tür etkinlikler sayesinde bir çok şey öğreniyoruz ve uyguluyoruz süper olur ayrıca bencede sadece tutma şeklinde olursa daha iyi olur

  4. findikkurdum diyor ki;bu arada,yorumu ayrı,tutanları ayrı düşünmek hesaplamak falan karıştırır biraz olayı,hem de zor.oylar sadece tutma şeklinde sayılabilir,benim fikrim ;)

    katılıyorum bencede tutulan sayısı kriter olsun..bende varımmmmmmmmmmmmmmmm…

  5. harika, katılım ne kadar çok olursa o kadar zengin olacak bu etkinlik. tutanların sayısına bakmak aslında dediğiniz gibi çok daha kolay olabilir.

  6. arkadaşlar bu yazı 2 mayısta yayınlandığı için, etkinlik ve yarışmamız2 MAYIS – 2 TEMMUZ 2010 tarihleri arasında geçerlidir. 10 marifette bu tarihler arasında yayınlanan yenileme projeleriniz ile katılabilirsiniz etkinliğe. bu arada mavisofranın da sorusunu yanıtlamış olduk.

  7. Çok güzel düşünmüşsün arkadaşım, tam da benlik ama bakalım bu moralle ne yapabilirsem. Herkese kolay gelsin…

  8. bu iki ay içerisinde yaptığımız projeleri, hangisi ile katılacaksak buraya yorum olarak bırakalım yayınlanma tarihi ile. böylece takibi kolaylaşsın.

  9. Hilalcim direk başlıkta not düşülsün. Yenileme yarismasi-(proje adı/başlık) böylelikle bakmak isteyenler devamına bakar ve oylar. Kolay gelsin.

  10. Şulecim evet başlıkta da belirtilsin, buraya da yine yorum bırakılsın ki gözden kaçmasın. katılım artıyor ne güzel, eminim çok iyi işler çıkacak

  11. yalnizkurt71[pilli_silinen_hesap]

    oooooooo cümbür cemaat burda kardşimin fikri süper valla. katılımcı arkadaşlara şimdiden başarılar diliyorum..))

  12. Hoş bir fikir. Bende katılmayı düşünüyorum.Eskileri yenilemek çok ilgimi çeker;üstelik de yarışmanın bizlere gerek fikir ,gerekse bilgi yönünden çok şey katacağını düşünüyorum…Hepiniz Allah’a emanet olun:)))

  13. Çok güzel bir fikir bende katılmak isterim gerçi benim kısçelerle uğraşmaktan bişeyler yapmaya pek fırsatım olmuyor ama elimde bekleyen bi iki projem var bende onları bitiririm :) işallah son güne kalmam :(

  14. yenileme yada geri dönüşüm bende varım kimbilir ne ilginç projeler çıkacak bu aralar fikir yönünden iyice tıkanmıştım

  15. benimde bir sorum olacak bende katılmak isterim fakat ben hala bu sitede yaptıklarımı paylaşmayı bile beceremedim kac kez denedim olmadı sizler hepiniz hesap actınızdamı üye oldunuz siteye bu sorumun sebebi karsıma hesap acma olayı cıktıgından acaba bununla ilgilimi yolladıgım paylasımlarımın yayınlanmaması?

  16. Birşey sorucam belki cevabı vardır ama ben göremedim: peki sadece bir ürünle mi katılıcaz, bir kaç yenileme ile katılsak olur mu acaba?

  17. fblinilsen zaten kayıtlı kullanıcısın, yazılarını ekleyebilirsin ama eminim yayınlanmadıysa bir yanlışlıktan ( link verme vs gibi ) yayınlanmamıştır. bir yardımım olursa yazı eklemekle ilgili her şeyi sorabilirsin

  18. kendi yarışmanı kendin yap organizasyonu da marifet kasabası sakinlerine yakışırdı zaten :) elinize sağlık. bir naçizane önerim olacak: sadece başlıkta değil etiket olarak da yarışmanın belirtilmesi her şeyi kolaylaştırır. “yenileme yarışması” ifadesi kabul ediliyor ise onu etiketler arasına da eklerseniz daha sağlıklı bir şekilde ilerlenir. eğer ilgi gösterilen bir etkinlik haline gelirse biz de kendi düzenlediğimiz yarışmalarda olduğu gibi sayfanın sağ kısmında link veririz, bulması daha da kolay olur.

  19. shane, haklısın etiket kısmına yazarsak gerçekten süper olur bulmak adına. İlgi gören bir etkinlik olacağı kanaatindeyim, ben çalışmalara haftasonu başlıyorum kısmetse:))Fene hoşgeldin:)

  20. arkadaşlar yarışmaya katılacağınız projelerinizi yayınlarken etiket kısmına “eskileri yenileme etkinliği” yazarsanız çok iyi olacak..

  21. hilaltimur diyor ki;İlgi gören bir etkinlik olacağı kanaatindeyim, ben çalışmalara haftasonu başlıyorum kısmetse:))

    ben başladım bile :))

  22. bence de sadece adında acemi geçiyor yoksa hiç de acemice değil yaptıkalrın, sen de katıl aramıza gel :)pinkly sen de hoşgeldin:)

  23. hilaltimur diyor ki;yaa bu arada arkadaşlar, yazılan yorumdan nasıl alıntı yapıyorsunuz :S

    hilaltimur, yorum yazarken bak “link” butonunun yanındaki (sağındaki) butona tıklıyorsun, otomatik olarak “blockquote” etiketi ekliyor yorumuna, sonra istediğin yorumu kopyalayıp bu iki etiketin arasına yapıştırıyorsun.

  24. pinkly diyor ki;hilaltimur, yorum yazarken bak “link” butonunun yanındaki (sağındaki) butona tıklıyorsun, otomatik olarak “blockquote” etiketi ekliyor yorumuna, sonra istediğin yorumu kopyalayıp bu iki etiketin arasına yapıştırıyorsun.

    aa sanırım yaptım, teşekkürler pinkly:))

  25. adadenizi diyor ki;noldu yarışma, başladımı peki12 Mayıs 2010 11:38

    evet adadenizi, yarışma başladı. 2 mayısta bu yazı yayınlandığı için, 2 mayıs – 2 temmuz arası yaptıklarımız e 10marifette yayınladıklarımız için geçerli yarışmamız. ben hatta kirli çamaşır sepetimi yaptım bakalım heralde yakında yayınlanır:))

  26. hilaltimur diyor ki;ben çok beğendim çalışmanı pinkly. ellerine sağlık

    Beğenmene sevindim hilaltimur, teşekkürler :)

  27. şimdilik bi iş yapıp paylaşamıyorum ama yarışmada daha önce yaptığım işimi paylaşmak isterim ..

    soba borusundan bir iş….

  28. mrsde49, harika bir fikir bu ellerine sağlık bayıldım doğrusu. Nerden aklına geldi soba borusundan bu şık çiçekliği yapmak.. Bu arada yarışma tarihleri belli eğer senin bu iş de tarihler arasındaysa elbette.. sevgiler

  29. Yarışmamız Sonuçlandı – İşte Dereceye Girenleriş yoğunluğum nedeniyle sonuçları açıklamakta biraz geciktim. Öncelikle bu nedenle özür diliyorum. Yarışmaya aşağıdaki yenilemeler ile katılım oldu:6 haziran Teneke kutu yenileme – Hilal Timur ( 13 yorum + 5 tutulma = 18 )22 Mayıs Ayakkabılık yenileme – Hilal Timur (22 yorum + 5 tutulma= 27 )16 Mayıs sandalye yenileme – Adadenizi (12 yorum + 7 tutulma = 19 )15 mayıs – tabak yenilem – Hilal Timur (5 yorum + 3 tutulma= 8 )14 Mayıs – Babet yenileme – pinkly ( 14 yorum + 7 tutulma = 21 )13 Mayıs – kirli çamaşır sepeti yenileme – Hilal Timur ( 9 yorum + 3 tutulma= 12 )24 Mayıs – Kutu yenileme – sybella ( 15 yorum + 5 tutulma = 20 )bu durumda1. lik ödülü: Ayakkabılık2.lik ödülü: Babet3.lük ödülü KutuMansiyon ödülü: SandalyeSevgili Pinkly, Sybella ve Adadenizi bana adreslerini ulaştırırlarsa, onlara el emeği birkeç cici göndermek istiyorum. Çam sakızı çoban armağanı. Etkinliğe gösterdikleri emek için teşekkürler.

  30. arkadaşlar hepinizin emeğine sağlı hepside çok güzel olmuşlar.ben burda yeniyim paylaşımlarınızı sürekli takip ediyorum ama ben nasıl paylaşım yapıcam onu bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim

  31. sevgili hilal çok güzel bir etkinlik düzenlemişsin,ben geç öğrenmiş olsam da bidahaki projelerde bulunmak isterim.sevgili utkucum eğer palaşmak istediğin bir ürünün varsa resmini çekip 10marifetten yazı yolla linkini tıklayarak paylaşabilirsin.kolay gelsin.

  32. Hilalcim çok güzel bir etkinlikti canım, teşekkür ederiz. Ayrıca burada da güzel bir etkinlikte dereceye girmek te ayrı bir mutluluk oldu benim için, teşekkürler…

  33. hilalcim, öncelikle seni tebrik ederim :) hediye için de çok teşekkür ederim, çok incesin. özelden adresimi vereyim. aslında seni zahmete sokacağım için üzülüyorum ama hediye insanın içinden geldiği için hediyeyi geri çevirmek bana kabalık gibi geliyor :)

  34. pinkly, tebrikler canım. nazik düşüncen için de teşekkürler. umarım çam sakızı çoban armağanı hediyemi beğenirsin. sevgilerimle

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

İyi ki doğdun 10marifet!

| | 8 Yorum

Sevimli 10 penguen yapımı

| | 0 Yorum

Evimin kedisi – rölyef pano yapımı

| | 4 Yorum

Kış güzeli Ivy

| | 21 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kar canavarı Yeti ve Eskimo kız

| | 2 Yorum

Cevizlerden kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Kapşonlu atkı yapımı

| | 4 Yorum

Örgüden minyatür ev

| | 7 Yorum