Gel katıl kampanyaya, el yapımı kartpostal yapmaya

-
Yeni yılınız kutlu mutlu olsun arkadaşlarım...
Yeni yılınız kutlu mutlu olsun arkadaşlarım…

Sevgili 10marifet kurucuları, bizlere marifetli hanımlara böyle güzel bir mecra düşünüp, hazırlayıp, paylaşıma sunduğunuz için çok teşekkür ederim.Sizler sayesinde bir dolu marifetli, hoş sohbet arkadaşlarım oldu. Öncelikle sizlerin yeni yılınızı kutlarım ki arka tarafta kimler var bilmiyorum, shane bir seni biliyorum, en güzel dileklerimi yolluyorum, sevdiklerinizle daha nice güzel sağlıklı yıllara…10marifet kasabasında olmaktan pek mutluyum, canım komşularım, arkadaşlarım, yeni yılın size şans, mutluluk, planladıklarınızı getirmesini dilerim.Canıgönülden kutluyorum…Bir de bir fikrim var!Hepimizin yaptığı el emeği kartlarımız var.Çocuklacocuk ne demiş: ”Posta kutularımız kredi kartı extresi ve faturalarla doluyorken…..”Gelin bizlerde hadi birbirimize kartlar yapıp yollayalım…Ne dersiniz?Mesaj kutularına adreslerimizi yollayalım ;)Gelll kampanyaya gell…El yapımı kartpostal yapmaya……….

115 yorum gelmiş

  1. efeceese

    merhaba gamy bende yeni katılanlardanım 10 marifet ailesine..ne kadar güzel bir fikir bulmuşsun çok hoş..seninde yeni yılın kutlu mutlu ve huzurlu geçsin .önce sağlık tabi

  2. Gamy

    teşekkürlerrrr, hoşgeldin efeceese çok iyi ettin :)katılacak mısın kampanya ya…kimlere kart atmak istiyorsan özel mesaj atmalısın? adres için ;)

  3. kondor

    ay ay aya eee ben çerceveye bakmaktan yeni tebriklerini göremedim ki gözümü alamadım. Link yok olunca hepten kaldım çerceve hazırmı alındı yoksa ya bir dakka bu sadece bir yeni yıl mesajımı ben niye karış karış oldum anlayamadım. Çerceve gözümü aldı ne yaptım gamy bir gelde anlatıver..gamy bu hafta sonu evimle ilgilenmem lazım; yarım duran kartpostalı zordan tamamlattıracaksın bana….

  4. Gamy
    Fotoğraf çerçevelerim
    Fotoğraf çerçevelerim
    Fotoğraf çerçevelerim
    Fotoğraf çerçevelerim
    Fotoğraf çerçevelerim
    Fotoğraf çerçevelerim

    Link vermedim benim yaptığım fotoğraf çerçevelerim bunlar.Kendi tasarımlarım :)Hadi kart havasında olsun dedim.Anlatayım Kondor’cuum anlatayım da sen bana kart yollayacak mısın? mesaj atıyorum sana, banane banane bizimlede ilgilen, biz senin ailen değil miyiz?tamamla banane ;)

  5. alonenes

  6. cocuklacocuk

    Gamy’cim kampanya super, adresimizi yazıyoruz şimdi özelden, kart atmak isteyenlere. Gerçi bu kartlar pazartesi postalanır fakat olsun, yeni yılın ilk günlerinde ulaşmış olur.Fikrine sağlık arkadaşım.

  7. kondor

    OLSUN GEÇ GELSİN NE YAPALIM GİRDİK BİR KUTLAMA ZİNCİRİNE BİR KERE PEKİ GAMY ÖRTMENİM TAMAMLAYACAĞIM VALLAHİ BU SAAT OLDU ŞİMDİ OTURDUM. İYİDE BEN ÖYLE SALLA BAŞTAN BİR DENEMEYE KALKIŞMIŞTIM ŞİMDİ PODYUMA ÇIKACAK ÖZENMEM LAZIM BEN YAPTIĞIMI BEĞENMEMDE..ÇERVELERİ NASIL BOYADIN GAMY YA EVET BENDE SAATLERİN UZATILMASI KONUSUNA KATILIYORUM SESİBER

  8. sesiber

    Hatta şu önümüzdeki 4-5 gün 36 saat bile olsa makbule geçer yani. O zaman burada nette ne işin var diyeceksiniz, ben de bilmiyorum, şu saatte elim kolum kalkmıyor, tüm malzemelerim de atölyede. :( Gece yarısından sonra Testereyi izlerken vernik yapacağım.

  9. Gamy

    arkadaşlar, kim kimden istiyorsa adreslerimizi karşılıklı verelim.yani birazda yüzsüzlük oluyor ama napalım olsun artık.geç gelsin olsun, yılbaşı sonrası olsada olur.benden isteyenler özelden adreslerini bıraksın arkadaşlar..evet evet 48 olsun diyenler parmak kaldırsın ???

  10. sefa97

    HERHALDE YILBAŞI SONRASI OLUR. BEN KAMPANYAYI DAHA BUGÜN DUYDUM.ÖYLE HEMEN ŞIP DİYE DE YAPILMAZ Kİ…SAĞOL GAMZE, FİKRİNE SAĞLIK.

  11. gelincikler
    çok güzelllll
    çok güzelllll

    teşekkürler kargo geldi yanındada mutluluk getirdiduru kızım ve ben bayıldık… anne benimde resmimi koy dedi ve odasına asdı… çok şeker ellerine güzelim kalbine teşekkürler en kısa zamanda seninkide yolda haber veririm.(izleyemiyeceğim seni çokda üzgünüm :(

  12. Gamy

    gelincikler, sizi o güzel kızınla(allahım o saçlar yanaklar ne yenilesi kız bu böyle allaahımm maşallah) beraber mutlu ettiğime ben de çok mutlu oldum. Beğenmenize de çok sevindim. Bir kampanya böyle güzel mutlu edebilir insanı.shane’in kartını aldığımda ben de uçmuştum. Şimdi çamaşır ipimde mandallı, bakıp bakıp mutluluk hissediyorum.teşekkür ederim canım, sesi hazırmış kayıtta olacak inşallah, sağolsun :)

  13. kondor

    gamy hocamda bizi görecek mi ? heyecanla beklenen kayıtlar tatatam…ee benim kartım gelmedimi son gün verdim postaya gamy shanenin kartını özeli bozmayacaksak yayınlasana hani o kadar nostalji çalışması yaptık meyvelerin tadına baksaydık dedim ama neyse belki özele girer. Araya dalmayayım ben.

  14. Gamy

    ben kendimi göremediiiiiim…vizontele mi bu, ben de sizi göreyim :)))görmek isterdim valla, keşkem..yok kondor’cuk daha almadım ama bugün pazartesi inşallah.valla ben seve seve yayınlarım, bir kampanya yaptık meyvelerini de alalım dimi :)arkadaşlar da ok derse neden olmasın.gözüm kapıda kartlarımı bekliyorum :)

  15. saatoniki

    arabistana çok paalı gidio cargo..yoksa ben atardım ..:) ayrıca daha bize bile getiremedi ki cargo nerde kaldı arabistan…ohooo

  16. nokturn

  17. alonenes

  18. sesiber

    Benimkinin fotosunu çekemedim, bugün kartlarımı hazırlamakla meşguldüm. İlk fırsatta çekip yollarım buraya.

  19. Gamy

    sevgili shane :)

    kelebek kardeşliği oldu :)
    kelebek kardeşliği oldu :)
    kartını aldığımda çocuklar gibi sevindim :)

    ellerine, yüreğine sağlık canım arkadaşım, çok sevdim ben kartımı..Hani bana başka kart gelmedii.Benim kartlar daha elinize ulaşmadı mıı?shane aldı, sesi almış, alonenes almış eee başka alan?

  20. nokturn

    hiii!!…Shaneeee gönlüne sağlıkkk…ne incesinn…benim de canım çektiii…gamycimm uğur getirsin bu kelebek sana:)

  21. shane

    teşekkür ederim :) yeni bir emay (mine) boyası denemiştim ama boyadan daha çok bakırı kesme kısmına takıldım işin. kalın bakırı kesmek biraz zorluyor insanı, kelebeğin yarısında elim ağrımaya başladı ama bitirdim. sonra bir de baktım Gamy’den de bana güzeller güzeli bir kelebek gelmez mi? resmen kalp kalbe karşı durumu oldu. bir de güzelim kolye eklemiş yanına. bugün makinem yoktu yanımda ama yarın ikisini de çekip buraya ekleyeceğim severek!

  22. Gamy

    ben bu emay(mine) olayına bayıldım…mineli küpeleri çok severdim zaten. Sevgili shane işçilik süper, ellerin yorulmuş ama değmiş.bu bakır levhayı nerede bulabiliriz.

  23. nokturn

    Bu bakır levha benim bildiğim gibi mi acaba?Kabartma işlerinden kullanılan..Gümüş olanı da var…Ben bundan tahta üzerine yakarak çalıştığım bir modele kabartma uygulamıştım…Eğer öyle ise eminönünden aldım ben nalbur kılıklı bir yerdi..Metre ile satılıyor..

  24. Gamy

    yok nokturn öyle değil, bu daha kalın bişey, elde bile yamulmuyor, çok sert birşey nasıl kesmiş shane bilemiyorum.sahi ne ile kastin?

  25. nokturn

    aa anladıımm…ondan ben de çok istiyorum..ama yine de eminönü bulunacak en garanti yer…mi acaba shane??

  26. Gamy

    nokturn gel biz senlen eminönünde buluşalım, şu tellerden alayım ve bakır levha eğer oradaysa???ben bişey mi dedim???

  27. Gamy

    :-Ishane eminönünde var mı?sesii ben hala tel alamadım, geldim alayım diye eğer alamazsam bi sap zarfın içine atıver ama bi sap, yani bi karış yeter, deneme yaparım :)

  28. shane

    bildiğiniz bakır levha bu arkadaşlar. iki tane bakır makasım var, biri düz biri yuvarlak uçlu, uğraşa uğraşa kesiyorum işte. kelebeği kurşun kalemle çizdim, sonra bakır makası ile kestim, sonra kenarlarını zımparaladım. yoksa tırtık tırtık kalıyor, fena görünüyor. zaten aşama aşama emay çalışması yazısı sözüm var, onu da bu vesileyle tez zamanda eklerim.bu arada bakır levhaları sanırım eminönü’nde bulmak mümkündür çünkü ben makaslar vs bütün malzemelerimi oradan aldım ama önceden edinilmiş epeyce bir bakırım var zaten, yani daha uzun zaman bakır almama gerek yok. öğrenip size söylerim.

  29. nokturn

  30. sesiber

    Ben bugün fimolarımla uğraşırken müşteri istilasına uğradım, çok uzun süre oyaladılar beni. Fimo yaparken birilerine birşeyler anlatmaktan, ne yapıyorsunuz, bu alet ne gibi sorulardan ve cevaplamaktan nefret ediyorum. Dolayısıyla çok az şey yapabildim, biriksin de öyle pişireyim diyorum. Kargo görevlisi geldi birara, “aaa bu erişte makinası değil mi?”dedi. Yuh dedim kızlara, siz bile ne diye soruyorsunuz, elin erkeği bildi bunun ne aleti olduğunu.Sonuçta akşam oldu ve ben hala foto çekemedim. Akşam eve egelirken 2 paket seramik hamuru aldım, onlarla birşeyler yaptım. Çok zevkli, çok güzel şekil alıyor. Kurusun göstertirim size.

  31. Gamy

    harika tamam beklerim merakla sesi’ciğim. bu seramik hamuru benim kullandıklarımdan mı? efaplastlardan mı?evet dükkanda bana da sordular mı çok oyalıyorlar, çok garip sorular oluyor.desen bloklarına böyle mi alıyorsunuz demiyorlar mı…..aallaahhh sil baştan anlat…nokturn’cuğum canım o arap bacı kızlar küpelerim pek meşhur oldular benden çok :)çok seviliyorlar, işte cesaret örneği takıyorum ben ama herkes takamıyor…sağol canım valla yürekten ve sevgiyle yapıyorum, yürekten kopuyorlar evet..

  32. ganeja

    Sizin dükkanlar nerde yahu yarıyıl tatilinde istanbul’a geldiğimde gelip biriki acayip soru ben de sormak isterdim.

  33. sesiber

    Gamycim ham çamur bildiğin. Kaymak gibi süper birşey. Beyazı ve toprak rengi vardı.Ganejacım sömestrde ben de mekanımda olamayacağım, haftanın 7 günü dersane, okul, biraz tatil yapalım ama.

  34. ganeja

    Dershane okul??? valla ben daha sizleri çok iyi tanımıyorum ya herşeyden bişey çıkartıp tanımaya çalışıyorum.TATİİİİİİL…Öğretmen olarak dört gözle bekliyoruum ::)

  35. sesiber

    Yok Ganejacım ben değil oğlum için yazdım onu. Onu gezdirmek ya amaç, o bakımdan. Okulla 14 yıl önce ilişiği kestim ben. Facebook sağolsun :)

  36. ganeja

  37. shane

  38. sesiber

    Shane rahat ol sen biz uslu durarız. Güle güle git gel, kardeşine selamlar, Allah hayırlı tezkereler nasip etsin.

  39. nokturn

    eveettt…sevgili 10 marifet sakinleri…büyük gün bugün yaşandıı…sevgili gamy ve ben bugün taksim’de dünya evine girdikk:)))) (alkış smiley)sevgili shane’ı da geç de olsa şahit ettik:)Çok ama çok güzel bir gündü gerçekten..Önce gamycikle taksim’de buluştuk..Sonra kapağı attık bir ayvalık tostçusuna (nikah için:)))))saatlece muhabbet ettik,fotoğraflar çektik;çektirdiiikkk (sevgili hande sana da çook teşekkürler iyi kahrımızı çektin:),yedik içtik,makyaj tazeledik,masayı darmadağın ettik;gamy masayı çizdiiii(fimo arap bacı yapımını anlatırken)…Vakit o kadar çabuk geçmiş ki apar topar kalktık shane’e yanii 10 marifet merkez üssüne gittik:))Bizzat yerinde inceledik ve gördük ki;sağlam yerdeyiz:))…Bizlere bu güzel ortamı hazırlayan başta sevgili shane olmak üzere diğer sıcak kanlı arkadaşlara da çoookkk teşekkür…Özelikle sabır,incelik ve anlayışlarından dolayı:)))Geldiğimiz aşağı mahalleden bile duyulmuştur herhalde…:=))

    masamızın toplu hali...
    masamızın toplu hali…
  40. ganeja

    AAAA… Allah bir yastıkta kocatsın efendim.Yüz görümlüğünüzü biz göremiyoruz burdan ama olsun.iyi bişiydir herhalde.

  41. nokturn

    di mi:)) ya ama yanlış yazmışım;yüzük takarken yüz görümlüğü yazmışım..asıl yüzgörümlüğü takarken vardı ama neyse..

  42. sesiber

    Harikasınız ne diyeyim. Tekrar tekrar baktım fotolara. Aylini de deşifre ettiniz ya Allah n’apmasın sizi. :)İçime doğmuş Yakazam bugün o kadar çok aradım ki seni, sen arayıp 10 marifetteyiz deyince daha da şaşırdım. Akşam da Gamyciğim aradı, pek bir mutluydu, gününüz çok güzel geçmiş anlaşıldı, fotoğraflarla da tasdiklenmiş oldu. Bu arada Hande kim?Yüz görümlükleriniz de pek güzel. :)Sömestrde uzaaaak diyarlara tatil planlarımız var ama inanın içimden oralara değil de, İst. a gelip sizinle hayatımı yaşamak geliyor, ne yalan söyleyeyim. Bakalım nasipse olur.

  43. nokturn

  44. sesiber

    Kafedeki kızı bile dahil ettiniz ya eylemlerinize helal olsun. :))Teşekkür ederim canım, döncem ben sana yarını bekle. :)

  45. ganeja

    Çılgın takıcı her ne kadar senin takılar gibi olmasa da bizde yaptık bişiyler.Onların resimlerini çektim.Yolluyorum bakalım çıkacak mı!!

  46. nokturn

  47. ganeja

    Yahu resimleri önizleme yapamadım bi türlü.Bi acajiplik var bugün anlamadım.Neyse 1 tane resim koydum yazı çıkarsa eklerim artık diğerlerini. (Güzellik görecelidir bakalım güzeller miii)

  48. shane

  49. alonenes

  50. Gamy
    işte yüz görümlüğüm :)
    işte yüz görümlüğüm :)

    Sevgili nokturn’cuğuma geçirdiğimiz eğlenceli ve güzel gün için yeniden teşekkür ederim.Bilgi alışverişi, sevgi alışverişi çok güzel paylaşımlar yaşadık.10marifet üssünüde tasdikledik ve sevgili shane’i de kucakladık.aloneses kahkalarımıza şahit oldu, sevgilerimizi yolladık.sesi’ciğimin kulaklarını çınlatıp sesini duydum, anlattık.Kısaca 10 marifet sana teşekkürler, adını pardon niklerini andığımız ve kulaklarını çınlattığımız arkadaşlarımızı bizlere kazandırdığı için, güzellikleri paylaştığımız için.

  51. cocuklacocuk
    Gamy çok teşekkür ederiz
    Gamy çok teşekkür ederiz

    İşte bizim kartlarımız da geldi.Gamy ellerine sağlık.Ayrıca burda olanları dün sitemize Gamy için teşekkür yazısı yazalım derken gördük.Shane, nokturn ve gamy ne güzel bir buluşma olmuş. Darısı birlikte buluşmalarımıza!

  52. shane

  53. nokturn

  54. shane

    hay allah iyi demişti en son? dilerim önemsiz bir şeydir, hemen toparlar. sen de ona selamlarımızı, sevgilerimizi ilet lütfen nokturn.

  55. sesiber

    Damar alınan bacağında problem olmuş anlattığı kadarıyla, ama sesi cıvıl cıvıldı, hatta bugün Eminönüne tel almaya gidecekti. Çok kötü birşey yok yani.

  56. sesiber

    Çocuklaçocuğun şirin kartı geldi bugün. Çok güzeldi yıllardan sonra hem de el yapımı kart almak. İlk fırsatta fotosunu çekip buraya yerleştireceğim.Çok teşekkürler Özlem ve Fulya. Sizlerin de gözü yolda olsun, bugün-yarın gelir benimkisi.

  57. sesiber

    Nihayet benim kartlarım da yerine ulaşmış. Gamy sahalara dönemedi henüz, çok fikri gelmişti en son konuştuğumuzda, eli kolu dolu gelir kesin.Çocuklaçocuğunki ulaşmış ve sağolsunlar sitelerinde boy boy fotolarını yayınlamışlar. Benim makina da geldi kayıp diyarlardan, ben de yarın çekip koyarım artık benim cicileri.

  58. nokturn

  59. nokturn

  60. Gamy
    Nesli'ciğim ellerine, kartın içine yazdığın içtenliğine teşekkür ederim.
    Nesli’ciğim ellerine, kartın içine yazdığın içtenliğine teşekkür ederim.
    Sevgili çocuklacocuk, çokkk teşekkür ediyorum.
    Sesi'ciğm ellerine sağlık
    Sesi’ciğm ellerine sağlık
    Bu da Fimo kraliçesinin yandan görünüşü
    Bu da Fimo kraliçesinin yandan görünüşü
    Sesi'nin tellerinin dansı
    Sesi’nin tellerinin dansı

    Sevgili aloneses, çocuklacocuk ve sesi’ciğim hanidir ekleyemedim.Çok teşekkür ediyorum ve ellerinize sağlık diyorum. Çok mutlu oldum.Kartları elime aldığımdaki mutluluğu tarif edemem. 10 marifet teşekkür ederim, bana gerçek arkadaşlıklar getirdin hemde marifetli…..

  61. Gamy

    Deli gibi alışveriş yaptım evet itiraf ediyorum. Teller aldım sesi’ciğim sağol sayende yedi bir hastalığım oldu :)Yakazam yönlendirmelerin süperdi ;) aradıklarımı buldum.Cıngıl cıngıl şeyler yapıyorum.Saatler yetmiyor.Daha neler yaptınız bakmadım.Sırada ben yokken neler eklenmiş onları kontrol etmede…kimler yaramazlık yapmış kimler marifetli olmuş kimler çok çalışmış kimler susmuş ………….şşşş şşşşşş

  62. kondor

    BENİM KART GELMEMİŞ DURUMDANDA BU ANLAŞILIYOR. ÜHÜH ÜHÜHÜ EZGİNİN PROG. KATILACAĞIM AMA KARTIM KAYBOLDU DİYE. NEYSE NİYET BAKİDİR DERLER. NAPALIM.

  63. Gamy

    geldim geldim çok özledim hemde sizleri.akşama yazarım, işte pek olmuyor yazamıyorum.nokturncuğum müzikler nefisssssssssssssKondorcuğum sürat kargodan aradılar, almamışsın kartını.almanı bekliyorlar.bugün lütfen bir ara onları…yoksa geri yollayacaklar :(

  64. kondor

    AY YA ADAMLARADA ÖZEL TELF. EDİP SÖYLEDİM. BANA ÇOK TERS BİR YERDESİNİZ KENARA KOYUN ALACAĞIM DİYE. HAYIR ONLAR HATALI HİÇ ALAKASIZ BİR SEMT ŞUBELERİNE GİTMİŞ KARGO. O GÜN SENLE KONUŞURKENDE YOĞUN BİR GÜNÜMDÜ. BİR KAÇ GECEDİR MESAİLERİM OLUYOR YETİŞEMİYORUM. İNŞ. BU GECE NORMAL MESAİ SAATİNDE ÇIKABİLİRSEM AKLIMDA ALACAĞIM.

  65. Gamy

  66. nokturn

    Gamy’ciğim beğendiğine çoook sevindim cd’leri…Sana ilham olacaklarr,ha bire üreteceksinn:)Sizin bu “kart”laşma olayı da yılan hikayesine döndü he!..

  67. Gamy

    valla ben yaptım gönderdim 15 kart…ele geçenler geçti…bende aldım sanırım yolda kalan varsa da gelecek seneye :)))

  68. Gamy

    olsun beklemeye değer, bak postacı gibi..postadan heber beklemek güzel bir his…ben genede bir daha yaparım

  69. Gamy

    Sevgili kızlar,Daha yeni aldım bu çook sevdiğim çalışmanızdan olan bebekleri.Çocuklar gibi şendim.Ellerinize emeğinize sağlık arkadaşlarım.Çok teşekkür ediyorum.

  70. kondor

    ÇOCUKLAÇOCUK BENDE TEŞEKKÜR EDEYİM ARADAN, İŞ YERİNDE OLDĞ İÇİN FOTOLAYAMADIM. KARTINIZ GELDİ.

Bir Cevap Yazın

Gamy

Polimer kille oynamaktan keyif alıyorum. Elime geçen her ne olursa kendimden bir şeyler katmayı seviyorum. Gelin hep beraber rengarenk olalım. Fikrim geldi haydi uygulayalım :)

Sizzix makinesi isteyen?

| | 8 Yorum

2016’da ilk Ayın Marifetlisi ne kazanacak?

| | 17 Yorum

Ödüllü yılbaşı yarışmamız bitti!

| | 7 Yorum

Tuch Expo’yu gezelim mi beraber?

| | 9 Yorum

Ödüllü yılbaşı yarışması desek?

| | 35 Yorum

Kasım’da ödüllü yarışma başkadır!

| | 28 Yorum

İyi ki doğdun 10marifet!

| | 8 Yorum

Sevimli 10 penguen yapımı

| | 0 Yorum

Ayın Marifetlisi’nin hediyeleri HOBIUM’dan

| | 11 Yorum

Evimin kedisi – rölyef pano yapımı

| | 4 Yorum

Kış güzeli Ivy

| | 21 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kar canavarı Yeti ve Eskimo kız

| | 2 Yorum

Cevizlerden kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Kapşonlu atkı yapımı

| | 4 Yorum