Mobilya boyama-zigon sehpa yenileme

-

ahsap-boyama-zigon-sehpa-yenileme-nasil-yapilir

Eski eşyaları atmayı sevmiyor, ayrıca onlarla bir gönül bağı geliştiriyorum. Evdeki en çok sevdiğin mobilyan ne diye sorsalar babaannemin çeyizlik koltukları derim.Bazı insanlarda tam tersi olur ama o eşyalardaki yaşanmışlık algısı beni cezbediyor, ürkütücü gelmiyor. Bu sehpaları da atmaya kıyamadım. Atılacak da bir şeyi yoktu aslında, mobilya cilası biraz bozulmuştu, rengi göze güzel gelmiyordu. Ben de boyadım ve yeniledim. Üzerine de şablon ile desen uygulaması yaptım.

ahsap-boyama-beyaz-zigon-sehpa-boyama-yenileme

Henüz verniklemedim, vernik konusunda sıkıntı yaşadığım için uygu bir vernik bulamadım. Boya olarak Polisan X1 kullandım; bazı arkadaşlar bu boya ile boyama yapıldığında verniğe ihtiyaç duyulmadığını belirtmişlerdi. Ancak benim bu sehpalarda gözlemlediğim şöyle bir şey oldu; en küçük olan sehpaya bir iki damla çay damlamış. Yarım saat kadar sonra farkedip sildiğimde çay lekelerinin kaldığını gördüm. Belki de üzerinde yiyecek içecek kullanılan eşyalarda boyayı korumak için bir kat da olsa vernik atmak gerekebilir. Bir yerde not dursun.

ahsap-boyama-beyaz-zigon-sehpa-boyama-yenileme-1

Hikayesi için blogda buluşalım.

Sevgilerimle.

Bir Cevap Yazın

Madam Roksalan

Psikolog

Eski sandalyeyi peçete dekupaj ile yenileme

| | 0 Yorum

Polisan ile yemek masası boyama – DIY

| | 3 Yorum

Mutfak dolabı boyama – DIY fikirleri

| | 10 Yorum

Portmanto boyama nasıl yapılır? – DIY

| | 2 Yorum

Dolap ve komodin yenileme – DIY

| | 6 Yorum

Dresuar boyama

| | 0 Yorum

Mobilya boyama; ahşap raf yenileme

| | 2 Yorum

Sehpa yenileme nasıl yapılır?

| | 7 Yorum