Ödüllü yılbaşı yarışması yapalım dedik!

-

 2013 yılbaşı yarışması

Sevgili 10marifet takipçileri,

Malum yeni yıla sayılı günler kaldı. Hediyesiz geçmesin dedik ve yeni bir yarışma yapmaya karar verdik. Yarışmanın teması geri dönüşüm/yenileme, konu sınırı yok. Teknik serbest, fakat pek tabii daha önce başka bir şey olarak kullanılan bir objeye yeni bir kullanım alanı yaratıyor olmanız lazım. Mesela deterjan kutusunun dekoratif bir vazoya dönüşmesi gibi. Olmayacak bir şeye de örnek verelim; eski kumaşlardan kırkyama örtü ya da kalan yünlerden battaniye. Bu da bir değerlendirme elbet ama biz geri dönüşüm üzerinde durmak istedik.

Yarışmaya katılım 20 Aralık Perşembe, gece yarısına kadar. Oylama ise 27 Aralık Perşembe öğlen 12:00’de sona erecek.

Yarışmaya dahil olacak çalışmaların altında Facebook like butonu göreceksiniz, en çok beğeni alan ilk üç çalışma ödülü kapacak. Peki ödül ne olacak? 10marifet Dükkanı hazineleri! Keçeye başlangıç paketi ve pilli yayınevinden çıkmış Spermler Erkekten Yumurtalar Kadından ve Manuskript isimli kitaplar da yılbaşı hediye kutunuz içinde olacak.

Yarışmaya göndereceğiniz çalışmalarda mutlaka “2013 yılbaşı yarışması” etiketi olmalı.

Yaratıcı, bol marifetli ve “like”lı günler…

shane

29 yorum gelmiş

  1. ozra76

    shane bir şey soracağım geri dönüşüm dedim,mesela kullandığımız köpük bardaklarda olabilir değil mi?olur dersen ben varım ona göre.

  2. shane

    @ozra76; tam da iyi bir örnek verdiniz. elbette köpük bardak ile bir şeyler yapılmış olabilir. plastik kaşık, tahta meyve kasası, tuvalet kağıdı, şampuan kutusu… kastettiğimiz bu tip şeylerin dönüşümü.

  3. zeze

    merhaba , çalışmalarımızı size nasıl göndereceğiz ve katılımda sınır varmı, birkaç çalışma gönderebilirmiyiz

  4. shane

    @zeze; çalışmaları sadece fotoğraf olarak istiyoruz. herhangi bir yazı şeklinde gönderebilirsiniz. dilediğiniz kadar iş ile katılabilirsiniz.

  5. ozra76

    Tamam o zaman Shane bende yeni yaptığım köpük bardak dönüşümü kalemliğimle yarışmaya katılıyorum.

  6. zeze

    Teşekkür ederim cevabınız için, birde nasıl gönderiyoruz mail olarakmı, facebook adresinizemi… ??

  7. deliisibunlar

    Shane,daha önce burada yayınladıklarımız olur mu? Olursa ben de ürün çok :)) gerçi yenisinide yaparım ama yetiştiremezsem kullanırdım :))) diğer yarışma için hazırladığım duvar süsü tam bu yarışmalıkmış:) olmazsa aynısından başka renklerde yaparım ehhehhe :)

  8. shane

    @deliisibunlar; daha önce yayınlamadığınız işleri bekliyoruz :) dediğiniz gibi, sizler için bir sorun olmaz bence, hemen yenilerini yaparsınız :)

  9. shane

    @BusraMK; buraya normal bir yazı gönderir gibi gönderiyorsunuz.
    @mineornek; sayfanın en üstlerinde sağda sabit link var, katılan işleri oradan görebilirsiniz.

  10. SusluPuslu

    merhaba bir şey sormak istiyorum ben kullanmadığım bi ayakkabıyı süsleyip kullanılabilir hale getirdim buda bir geri dönüşüm ama yarışma kurallarına uyuyor mu?

  11. ermeames

    ben sayfada yeniyim, bir kaç resim gönderdim onaya ama inanın birşey anlayarak yapmadım diyebilirim. inşallah zamanla çözebilirim sayfayı harika şeyler var tebrik ederim herkesin yüreğine sağlık benimde bir sürü farklı çalışmalarım var herkese kolay gelsin. sayfa yapımcıları tebriklerrrrr

  12. Nuraycatasarimlar

    Merhaba,logoyu çok sevdim,yeni yılda keçenize bereket:)) tüm katılımcılara başarılar diliyorum , bol şanslar:)
    Bloğumda da yarışma haberini shane,izninizle yayınlıyorum,sevgiler:)

Bir Cevap Yazın