Ödüllü Sevgililer Günü Yarışması

-

Sevgili 10marifet ahalisi,

Yılbaşı yarışması ardından arayı fazla soğutmayalım istedik ve Sevgililer Günü’nü bahane ederek yeni bir yarışma tertip ettik. Tahmin edebileceğiniz üzere  yarışma temamız: Sevgililer Günü.

Daha öncekilerden farklı olarak bu defa yarışmayı sadece örgü, tığ işi ve nakış tekniği ile sınırlı tuttuk ve bir de jüri belirledik. Yılbaşı yarışmasında da güzel ödüllerle bize sponsorluk eden Hobi Meydan ve Sevgililer Günü yarışması ana sponsorumuz Anchor Butik‘ten iki yetkilinin jurilik yapacağı yarışmaya katılmak için çalışmalarınızı 22 Şubat Çarşamba gününe kadar gönderebilirsiniz. 24 Şubat Cuma günü de kazananları açıklayacağız. Yarışma için gönderdiğiniz yazılara mutlaka “2012 sevgililer günü yarışması” etiketini eklemelisiniz.

Anchor Butik sponsorluğunda belirlenen ödüller ise şu şekilde:

1. yarışmacı
2 adet 5′li pakette Drima dikiş ipliği
1 paket (10 yumak) el örgü ipliği
1 kutu Astrella el nakış ipliği
1 kutu Gelincik Pırıl
3 adet iplikli işleme panosu kiti
Milward örgü ve dikiş aksesuarları seti 

2. yarışmacı
2 adet 5′li pakette Drima dikiş ipliği
1 paket (10 yumak) el örgü ipliği
1 kutu Astrella el nakış ipliği
1 kutu Gelincik Pırıl
2 adet iplikli işleme panosu kiti
Milward örgü ve dikiş aksesuarları seti 

3. yarışmacı
1 adet 5′li pakette Drima dikiş ipliği
1 paket (10 yumak) el örgü ipliği
1 kutu Astrella el nakış ipliği
1 kutu Gelincik Pırıl
1 adet iplikli işleme panosu kiti
Milward örgü ve dikiş aksesuarları seti 

Çalışmaları en çok beğenilen ilk 5 yarışmacı ise Hobi Meydan Dergisi‘nin son 5 sayısını elde edecek.

Herkese bol şans!

shane

Türkiye'nin en büyük hobi bloguna ve Leyla'ya bakmakla meşgulüm. İkisi de çok hoşuma gidiyor.

24 yorum gelmiş

  1. shane

    daha önceki yarışmalarımızda tekniği serbest bırakıyorduk. bu defa örgü ya da nakış ile sınırlı tuttuk. konu ise sevgililer günü; yani sevgililer gününü, aşkı çağrıştıran bir çalışma örmenizi ya da nakışla hazırlamanızı bekliyoruz. bu bir kazak da olabilir, örtü de, pano da, şapka da. temanın doğası gereği kalpler, kırmızılar, pembeler uçuşacak diye tahmin ediyoruz :)

  2. HoBiHuZuR

    anlıyorum,çok iyi düşünmüşsünüz,bakalım ne güzellikler olacak:) Sevgiler…

  3. Elisi Defteri
    Elisi Defteri

    Harika ! Ben varım:)
    Katılacak olan tüm arkadaşlara da şimdiden başarılar diliyorum, kolay gelsin hepimize.

  4. findikkurdum
    findikkurdum

    ben de jüri işini ve tekniğin sınırlandırılmasını çok beğendim bu sefer :) katılanlara başaılar

  5. shane

    teknikleri örgü, tığ işi ve nakış olarak toparladım arkadaşlar. birkaç soru geldi, bu şekilde daha net olur diye düşündüm. şimdiden herkesin eline sağlık.

  6. ehlikeyf66

    Böyle yarışmalar düzenlenmesi hepimiz için iyi ve faydalı. Teşekkürler. Benim de bir sorum olacak: Makine nakışı da dahil mi?

  7. Güzel bir yarışma .Yapılan el ilşerini hangi adrese göndereceğiz?El işlerimiz bize geri dönecekmi ,nasıl ve ne zaman?

  8. shane

    @Melek007; bu konuda sıkıntı olmayacağını düşünüyoruz. Eğer olur da şüpheli bir durum yaşanırsa o zaman fotoğraflandırmanın farklı yapılmasını isteyebiliriz. Ya da çalışmanın orijinalini rica edebiliriz.

  9. shane

    aklınızdakinin ne olduğunu bilemeyiz elbette ama yetiştirmeye çalışmanızı isteriz :)

  10. HoBiHuZuR

    yaptığınız işi fotoğrafladıktan sonra 2012 sevgililer günü yarışması etiketiyle onaya göndereceksiniz,üstte sizde gönderin butonuna basarak yazıyı hazırlayabilirsiniz..bol şans…

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?