Bebek yeleği örgüsü – anlatımlı

-

pembe-bebek-yelegi-orgusu-anlatimli-orgu-modelleri-1
Merhaba herkese. Yeni doğan bebekler için örülmüş çok güzel bir yemek modelini sizlerle paylaşacağım. Yapımı kolay ve zevkli. Şimdi yapım aşamalarına geçelim.

Orta kalınlıkta bir ip alıyoruz. Şişimiz 2.5 ile yapıyoruz. 80 ilmek ile başlıyoruz öncelikle.
5 sıra haroşa örüyoruz. 5 sıra haroşa ördükten sonra düğmeli olacak kısım için 8 sıra haroşa örüyoruz ve haroşodan sonra düz örüyoruz.
Haroşalı kısımdan sonra 1 artırıp 2 düz örüyoruz. Sadece 1 sıra artırma yapıp devam ediyoruz. Her haroşadan sonra ilk sırasında artırma yapıp geri kalanını artırma olmadan devam ediyoruz.
4. haroşada koltuk kısmı için ilmek artırmıyoruz. 4. haroşayı ön kısımdan 30 bir tarafı 30 da diğer kısmını sayıp eşitliyoruz.
Kalanı arka tarafı olarak ayarlıyoruz. Arada kalan haroşayı 42 ilmek sayıp koltuk için ayarlıyoruz. Ve koltuk kısmını ayarladıktan sonra düz devam ediyoruz.
30 sıra düz örüp tekrar 5 sıra haroşa ile tamamlıyoruz yeleğimizi.
Yeleğimizi tamamladık. Kenarlarına tığ battı ilmeği yapıyoruz.
Yapmak isteyenler için aydınlatıcı olabilirim diye düşünüyorum. Herkese mutlu günler diliyorum.

5 yorum gelmiş

  1. cherry blossom girl

    @stargirl selamlar, fb kullanıclarımızdan biri yelek anlatımınızla ilgili birkaç bilgi güncellemesi rica ediyor. Bize yazarsanız yazı içinde gerekli düzeltmeyi yapalım hemen. Aynen kopyalıyorum soruyu:
    Bu model şüphesiz işin ustaları tarafından çıkarılabilir, ancak örmek isteyenler için daha açıklayıcı olabilir diye düşünüyorum. İlk olarak,” ikişer sıra artırıyoruz” diye belirtilmiş. Burada ilmek artırmayı kastediyor, ancak kaçıncı ilmeklerde bu artırma yapılmış? İkinci olarak, ”koltuk kısmı ayarlanıyor” diye bir ifade geçiyor. Eğer bu yeleği anlatımlı etiketiyle paylaşıyorsan, koltuk kısmında kaç sıra kaç ilmek artırdığını belirtmen gerek.

    bakın link de şurada

Bir Cevap Yazın

stargirl

Daha küçükken başladım haroşa öğrenmeye,zaman geçti,ortaokulda lif örmeyi öğrendim,çeşitli ürünler yaptım liften,meslek lisesinde sanayi nakış bölümünü okudum,ve daha çok şey öğrendim,zaman geçti evde olmama rağmen hiçbir kurs görmeyerek kendimi geliştirdim, şimdi ise her türlü el işinden keçe, nakış, iğne oyası, dikiş, aksesuar,takı ve daha yaptığım bir sürü el işi beni bugünlere getirdi…..

Kruvaze bebek yeleği nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Kelebek örgüsü ile bebek yeleği yapımı

| | 0 Yorum

Üçgen desenli bebek yeleği yapımı

| | 0 Yorum

Tek parça bebek yeleği yapımı

| | 0 Yorum

Yakadan başlama bebek yeleği örgüsü

| | 0 Yorum

Sepet örneği bebek yeleği yapımı

| | 0 Yorum

Boyuna çizgili bebek yeleği örgüsü

| | 0 Yorum