Cumartesi, Aralık 10, 2016
10marifet’e hoş geldiniz

10marifet’e hoş geldiniz

28

10marifet

Merhaba, pillinetwork bu sefer biraz yumuşayıp dallı çiçekli bir kıyafet giydi farkettiğiniz gibi. Sebebi basit: burada el emeği göz nuru tasarımlardan, “kendin yap” ürünlerinden ve bunların tariflerinden bahsedeceğiz. Eh, buna da daha pastel havaları yakıştırdık doğal olarak. El becerileri ve yaratıcılığını konuşturan, bunu yaparken internetten de faydalanan hatırı sayılır bir kitle olduğunun farkındayız. On parmağında on marifet olan, olmasa bile içinde bu tip uğraşlar edinmek için heves duyan, hiçbiri değilse bile rengarenk el ürünlerine bakmaktan keyif alan, bulduğu yeni kaynakları paylaşmak isteyen herkesi bekliyoruz.

28 YORUMLAR

  1. of yahu ben bunu nasıl kaçırdım, nasıl da şu ana da göremedik :)vallahi origami felan geldi benim aklıma, nefis şeyler göreceğiz, en iyimser ihtimalle kavanozdan miki fare yapar koyarız buraya :P

  2. pilli şaşırtmya devam ediyor. Hayır, şaıra şaıra bi hal olduk. Ona da bakayım, şuna da bakayım derken de şaşı beş…Hayırlı uğurlu olsun efem nice .org‘lara…

  3. bulmayı umuyoruz. damlayan musluğu kolay yoldan tamir etmenin yolu, televizyon ekranındaki çiziği yok etmenin yöntemi gibi yazılar da bekliyoruz. beğeni sözleriniz için de teşekkür ederiz, layık olmaya çalışıyoruz :)

  4. hayırlara vesile olması dileğiyle(pilli’den yapılan açıklamada,google’ı satın alma görüşmelerinde son aşamaya gelindiği bildirildi:)

  5. sanırım arkası gelmeye devam edicek.heyecanla takip ediyor ve hangi pilli sitesine yazı yazsak diye planlar programlar yapmaya başlıyoruz efenim..ders programı hazırladım kendime :)beyninize ve emeğinize sağlık!

  6. valla yetişemiyorum. tıklamaya üşeniyorum şimdilik. selam atayım dedim bir hayırlı olsuna geldim. tıklarsam vizeler için halimi düşünemiyorum.