Pazartesi, Aralık 5, 2016
10marifet ile birlikte Tuch Expo :)

10marifet ile birlikte Tuch Expo :)

3

tuch-expo-fuarinda-10marifet

Bugün bir10marifet üyesi olarak Tuch Expo’ya katıldım ve şahane bir gün geçirdim. Aylin Çevik Yalçınkaya ve Ceren Akış ile tanışma fırsatı yakaladım, çok da memnun oldum, ikisi de çok sıcak karşıladılar bizleri :)

Tuch Expo’da birbirinden değişik, birbirinden zor birçok hobi çeşidini tanıma fırsatı buldum ve ufkum açıldı gerçekten :)

Ayna işleme sanatı:

Daha önce duydunuz mu gördünüz mü bilmiyorum, ama beni çok şaşırttığını söyleyebilirim. Aynaya vura vura şekil vermek. Oldukça zor ve bir o kadar da şahane gözüküyordu. Bu fotoğrafta gördüğünüzün bir ayna olduğuna inanmak gerçekten zor değil mi :)

ayna-ile-ataturku-portre-calismasi

Mimar Sinan Güzel Sanatlar Fakültesi’nin hazırlamış olduğu örgü çalışmaları bir harikaydı :)

orgu-kaplama-koltuk

“Seni leylekler getirdi”  Bu amigurumiler bir harikaydı :)

amigurumi-leylek-yuvasi

Gerçek keçenin nasıl yapıldığına da tanık olduk, gördük, öğrendik :)

Önce yünler üst üste serildi, üzerine renkli yünlerden laleler yapıldı, sonra doğal zeytinyağlı sabunlu kaynar su üzerine dökülüp sarıldı ve yarım saat dövüldü. Maalesef son halini göremedik ama eminim ki harika olmuştur :)

kece-kumas-yapilisi
Harika bir gün oldu bizim için, seneye tekrar katılacağım, herkese tavsiye ederim :)

3 YORUMLAR

  1. Ne iyi etmişsiniz? 10marifet ekibi çok tatlı gerçekten. Ben de fuarda başlarının etini yedim daha çok kendin yap videoları için- sanki burası en Kapsamlı kendin yap portalı değilmiş gibi?? sağolsun bozuntuya vermediler;) tamamen benim doyumsuzluğum!
    Selamlar

  2. sevgili @arszdemircioglu; bu güzel paylaşım için teşekkürler. sizinle bir araya gelmez bizim için zevk oldu.

    @theRia; o da nasıl söz öyle, kafamızın etini istediğiniz zaman yiyebilirsiniz ayrıca :)