Çarşamba, Aralık 7, 2016
10marifet İstanbul buluşması – kahvaltı

10marifet İstanbul buluşması – kahvaltı

94

10marifet buluşması

Sevgili marifetli arkadaşlarım, istiyorum ki arada sırada bir araya gelelim, birbirimizin yüzünü görelim, muhabbet edelim. Hatta bunu farklı şehirlerde yapabilir hale gelelim, organize olalım, etkinlikler düzenleyelim. Yavaş yavaş… Bir kahvaltı etkinliği konuşuldu birkaç marifetli arkadaş arasında; aktarayım: Okulların açılmasını izleyen hafta sonu (21 Eylül), İstanbul’da güzel bir yerde, bütçeleri fazla zorlamadan ama keyifli ve leziz bir kahvaltıya gelirim diyenler çıkar mı? Aşağı yukarı bir sayı edinirsek organizasyona girişeceğiz zira, o nedenle sormak istedim. O zaman elleri görelim…

GELİŞME:

Kahvaltı planında yer konusunda anlaşmaya vardık. Kendisi de bir hobi canavarı olan Fidan Hanım’ın Arnavutköy’deki şahane evinde buluşuyoruz. Burası bir hobi evi olarak şekillenmeye başlamış güzel bir mekan. Fidan Hanım istiyor ki hobisi olan malzemesini kapsın gelsin, sohbet muhabbet olsun, paylaşılsın, güzel vakti geçirilsin, öğrenilsin… Biz 21 Eylül Cumartesi günü, saat 10:00′da toplanalım, 15:00′e kadar keyfimizce kahvaltımızı yapalım, sohbet edelim, kaynaşalım dedik. Fidan Hanım ve kardeşi kahvaltı için bize güzel şeyler hazırlayacak, çaylar içilecek, bu güzel ortamın keyfine varacağız, oradaki el işi çalışmalarını da mıncıklarız o arada :) Bakın o güzel ev şurada görülüyor:http://ilkblogdenemem.blogspot.com/2013/05/benim-de-hobim-olsunnnnnndiyorsanz.html

Tarih: 21 Eylül

Saat: 10:00 – 15:00 arası

Yer: Arnavutköy, Bakkal Sk. NO: 14 (Arnavutköy İskelesi karşısındaki otobüs durağında indiniz diyelim, minicik park gibi bir yerden balıkçıların sıralandığı iç sokağa geçiyorsunuz, denize arkanızı verip sola doğru ikinci sokağa ilerliyorsunuz, sokak adı yazıyor. Birkaç basamaklık bir merdiveni çıkınca köşedeki ev. Gerekirse, arka kısmında büyük bir otopark varmış ve Fidan Hanım’ın adını söyleyince uygun bir fiyat uyguluyorlarmış.)

Fiyat: 30 TL (Fidan Hanım ödemeyi önceden alacak ki hazırlıkları yapabilsin. Böyle peşinen para istemek tatlı bir durum gibi gelmiyor bana ama samimi bir organizasyon bu, o da kişisel ve özenli bir hazırlık yapmanın peşinde. Bu nedenle sizden ricam, katılacak olanların bize bir e-mail atması. Ben size hesap numarası vereceğim. aylin@pilli.com adresine yazın isterseniz.)

Hadi bekliyoruz :)

NOT: Fotoğraf, sevgili deniza17’nin bu çalışmasından.

94 YORUMLAR

  1. Elif hanım, İstanbul’u toparlamayı becerelim, İzmir de hiç olmayacak şey değil. Ankara da radarımda bu arada. Bursa zaten kolay. Böyle böyle yayılırız artık :) O yüzden İstanbul’dan elleri görmeye devam edelim :)

  2. Seçenekler artıyor, turneye çıkacağız demek yakında :) Marmaris’teki ev sahibimiz de belli oldu ;)

    @leynum, sizi de yazdık o zaman, süper. Çoğalıyoruz. Haydi İstanbul’daki marifetçiler, bekliyoruz isteklileri.

  3. @worldofdiamond; zevk duyarız katılmanızdan ama uluslararası katılım bekliyordum desem yalan olur :) size sıkıntı olmasın?

  4. Sofya uzak yer değil. Sadece 2 tane oğlum var eşime bırakıp gelmem lazım günübirlik. Eşim müsait olmazsa o sıkıntı olabilir sadece yoksa başka sorun olmaz buluşuruz inş :)

  5. bende gelirim de,,,,, nereye? İstanbul çok büyük, kahvaltı diye evden çıkıp akşam beş çayı saatine varmakda var mekana:-)))) yeri bellimi

  6. @worldofdiamond; vallahi uzak değil haklısınız ama gene de ülke sınırlarının dışı olması nedeniyle insanda bir hayret uyandırıyor ister istemez :) başımız üstüne, umarım görüşebiliriz.

    @sevalala; haklısınız :) arnavutköy tarafında bir yerde şu an aklımız müstakbel organizasyon için.

  7. katılmayı çok isterdim 11 aylık bebeğimle pendikten arnavutköye gelmek çok zor. neyse artık bu taraflarda yapılan bir kahvaltıda buluşuruz. size iyi eğlenceler.

  8. keşke hepiniz gelebilseniz ama tabii ki şartlar uyamayabiliyor, illa ki buluşuruz.

    o zaman 21 eylül’e kilitlenelim, biz de organizasyona girişelim :) gelişmelerden haberdar edeceğim.

    sevgiler :)

  9. sevgili esencan, zevkle yazıyoruz sizi de :) maalesef çocuksuz, bir daha sefere daha büyük bir organizasyona girişip çocuklar için de düzenek kurarız belki?

  10. Önümüzdeki hafta nurcanla birlikte 6-7-8 eylülde değirmendere festivalinde olucaz , orda 10marifetli arkadaşlarımızla görüşme imkanımız olacak , onlarlada konuşacağız , sizi bilgilendiririm, hatta keşke sizde gelebilseydiniz :))

  11. @ze_ze06; Ankara olayını kafamızda tutuyoruz. Sanırım uzak olmayan bir tarihte ayarlamaya çalışacağız.

    @anekzura; çok sevgiler, yine çok keyifli geçecek eminim. Bu sene ayarlayamadım ama seneye bu tarz etkinliklere sık katılmaya çalışacağız umuyorum. Konuşuruz sizinle de, deneyiminizden faydalanırız :) Evet konuşun siz de, bakalım kaç kişi daha getireceksiniz :)

  12. Yeni haberim oldu,buyk bir aksilik cikmazsa gelmez miyiiiim :) Insallah hem sizinle hem diger hobi sever arkadaslarla tanismak ne guzel olacak diye dusunuyorum :)
    Sevgilerimle.

  13. Harika bir grup olacak, bu hafta içinde yerini ve saatini tam olarak duyuracağım size çok büyük bir ihtimalle. Detayları buradan öğrenebileceksiniz. Sevgiler, mutlu hafta sonları herkese…

  14. 21 eylüle az kaldı :) benide ekle listeyee… ama gelmem mümkün,fakat bir aksilik olmassa gelirim gelmezsem kızmak yook ! :) O:) İstanbul’un tam olarak neresinde?

  15. Alternatif olarak Kabataş’ta Saat kule cafe var. açık hava, manzarası da hoş. Bana heryer uyar. Sadece öneri olsun diye yazdım :) Sevgiler

  16. @elvindesign; teşekkürler alternatif öneri için. konuşacağım yer ile görüşeyim, sonrasında ileteceğim. gelecek olmanıza sevindim :)

  17. İstanbullular her konuda çok aktifler.Güzel ve eğlenceli bir organizasyon olacak eminim,şimdiden iyi eğlenceler.
    not:Olası İzmir buluşmasında görüşmeyi çok isterim :)

  18. @hatirlikahve; o da olacak, aklıma koydum bir kere :) yeter ki görüşmeye niyetli çok insan çıksın ki biz de kalkıp gelelim :) ama onu ayrıca başka bir başlık altında konuşacağız. teşekkürler, sevgiler…

  19. Merhaba arkadaşlar. Kahvaltı planında yer konusunda anlaşmaya vardık. Kendisi de bir hobi canavarı olan Fidan Hanım’ın Arnavutköy’deki şahane evinde buluşuyoruz. Burası bir hobi evi olarak şekillenmeye başlamış güzel bir mekan. Fidan Hanım istiyor ki hobisi olan malzemesini kapsın gelsin, sohbet muhabbet olsun, paylaşılsın, güzel vakti geçirilsin, öğrenilsin… Biz 21 Eylül Cumartesi günü, saat 10:00’da toplanalım, 15:00’e kadar keyfimizce kahvaltımızı yapalım, sohbet edelim, kaynaşalım dedik. Fidan Hanım ve kardeşi kahvaltı için bize güzel şeyler hazırlayacak, çaylar içilecek, bu güzel ortamın keyfine varacağız, oradaki el işi çalışmalarını da mıncıklarız o arada :) Bakın o güzel ev şurada görülüyor: http://ilkblogdenemem.blogspot.com/2013/05/benim-de-hobim-olsunnnnnndiyorsanz.html

    Şu durumda, özetleyelim:

    Tarih: 21 Eylül
    Saat: 10:00 – 15:00 arası
    Fiyat: 30 TL (Fidan Hanım ödemeyi önceden alacak ki hazırlıkları yapabilsin. Böyle peşinen para istemek tatlı bir durum gibi gelmiyor bana ama samimi bir organizasyon bu, o da kişisel ve özenli bir hazırlık yapmanın peşinde. Bu nedenle sizden ricam, katılacak olanların bize bir e-mail atması. Ben size hesap numarası vereceğim. aylin@pilli.com adresine yazın isterseniz.)

    Hadi bekliyoruz :)

  20. Büyük bir ihtimalle bir aksilik olmazsa sizlerle birlikte olayı arzuluyorum. Yalnız aranıza geç katılabilirim çünkü saat 13 gibi çıkıyorum işten.

  21. @asena, @yasemintaki; @akdenizli; bekliyoruz. mail adresim yukarıdaki yorumda, yazışalım.

    @sedakcal; çocuklu bir organizasyon olarak düşünmedik aslında. sizin rahat etme durumunuza bağlı, karar sizin. daha büyük çocuk olsa ortada koşup oynayacak yer yok ama bebek daha sabit sonuçta :)

  22. 16 Eylül’de annem ameliyat oluyor. Herşey yolunda giderse sanırım ben de gelebilirim. 18 Eylül gibi kesinleşir gelip gelmeyeceğim.

  23. Yazının içine buluşma ile ilgili detayları ekledim, yorumlarda kaçıranlar olur çünkü. Mutlaka bekliyoruz, bu arada yerin de bir şekilde sınırlı olduğunu söylemem lazım. Hadi, listemizi oluşturuyoruz.

  24. kesin gelirim diyenlerin bendeki listesi uzuyor. 30 kişiyi aşınca yer sıkıntısı olacak, mekan sahibinin uyarısı o şekilde. hadi, kesin geliyorum diyenler el kaldırsın mı?

  25. geleceğiz evet, ciddi ciddi düşünüyoruz. önce istanbul kahvaltımızı bir yapalım, onu planlamaya geçeceğiz.

  26. Gelmeyi çok istiyorum. İki kişiyiz. Geç farkettim. Sizinle beraber olmak çok keyifli olacaktır. Görüşmek üzere:))

  27. Herkese selam uzun zamandır siteye girip sadece takip edebiliyorum,yorum yazamıyorum, blogumu bile ihmal ettim ki hobilerim zaten hayal oldu diyebilirim :( Güzel haber 2.bebeğime hamileyim ve beni biraz zorluyor , o yüzden gezme tozma olaylarına çok nadir dahil oluyorum, hayırlısıyla bebeğime kavuşayım hayatıma kaldığım yerden devam edeceğim :D hepinize iyi eğlenceler, selamlar , sevgiler ;)

  28. @elvindesign; tamamdır, görüşüyoruz :)

    @bzgr72; harika olur. bekliyoruz. kesin diyelim mi? liste yapıyoruz çünkü, sayı önemli.

    @40yama; bekleriz. kesinleştirirseniz harika olur.

    @ayamaya; aaa çok sevindim :) güzel kızınız çok mutludur mutlaka. görüşmeyi çok isterdik ama sıkıntı çekmenizi elbette istemeyiz. mutluluklar, sevgiler, paylaştığınız için teşekkürler.

  29. sadece son 5 kişilik yer kaldığı bilgisini aldım, lütfen eğer gelecekseniz bilgi verin, zor durumda kalınmasın olur mu? sevgiler…

  30. Bir türlü müsait olup gelip tanışamadım :( Ama bu buluşmaların daha süreceğini düşünüyorum birine denk gelirim herhalde..
    Büyük ve güzel bir buluşma olacak gibi,şimdiden keyifli sohbetler dilerim..:)
    Sevgiler..