10marifet İstanbul buluşması – kahvaltı

-

10marifet buluşması

Sevgili marifetli arkadaşlarım, istiyorum ki arada sırada bir araya gelelim, birbirimizin yüzünü görelim, muhabbet edelim. Hatta bunu farklı şehirlerde yapabilir hale gelelim, organize olalım, etkinlikler düzenleyelim. Yavaş yavaş… Bir kahvaltı etkinliği konuşuldu birkaç marifetli arkadaş arasında; aktarayım: Okulların açılmasını izleyen hafta sonu (21 Eylül), İstanbul’da güzel bir yerde, bütçeleri fazla zorlamadan ama keyifli ve leziz bir kahvaltıya gelirim diyenler çıkar mı? Aşağı yukarı bir sayı edinirsek organizasyona girişeceğiz zira, o nedenle sormak istedim. O zaman elleri görelim…

GELİŞME:

Kahvaltı planında yer konusunda anlaşmaya vardık. Kendisi de bir hobi canavarı olan Fidan Hanım’ın Arnavutköy’deki şahane evinde buluşuyoruz. Burası bir hobi evi olarak şekillenmeye başlamış güzel bir mekan. Fidan Hanım istiyor ki hobisi olan malzemesini kapsın gelsin, sohbet muhabbet olsun, paylaşılsın, güzel vakti geçirilsin, öğrenilsin… Biz 21 Eylül Cumartesi günü, saat 10:00′da toplanalım, 15:00′e kadar keyfimizce kahvaltımızı yapalım, sohbet edelim, kaynaşalım dedik. Fidan Hanım ve kardeşi kahvaltı için bize güzel şeyler hazırlayacak, çaylar içilecek, bu güzel ortamın keyfine varacağız, oradaki el işi çalışmalarını da mıncıklarız o arada :) 
Tarih: 21 Eylül

Saat: 10:00 – 15:00 arası

Yer: Arnavutköy, Bakkal Sk. NO: 14 (Arnavutköy İskelesi karşısındaki otobüs durağında indiniz diyelim, minicik park gibi bir yerden balıkçıların sıralandığı iç sokağa geçiyorsunuz, denize arkanızı verip sola doğru ikinci sokağa ilerliyorsunuz, sokak adı yazıyor. Birkaç basamaklık bir merdiveni çıkınca köşedeki ev. Gerekirse, arka kısmında büyük bir otopark varmış ve Fidan Hanım’ın adını söyleyince uygun bir fiyat uyguluyorlarmış.)

Fiyat: 30 TL (Fidan Hanım ödemeyi önceden alacak ki hazırlıkları yapabilsin. Böyle peşinen para istemek tatlı bir durum gibi gelmiyor bana ama samimi bir organizasyon bu, o da kişisel ve özenli bir hazırlık yapmanın peşinde. Bu nedenle sizden ricam, katılacak olanların bize bir e-mail atması. Ben size hesap numarası vereceğim. aylin@pilli.com adresine yazın isterseniz.)

Hadi bekliyoruz :)

NOT: Fotoğraf, sevgili deniza17’nin bu çalışmasından.

94 yorum gelmiş

  1. shane

    Elif hanım, İstanbul’u toparlamayı becerelim, İzmir de hiç olmayacak şey değil. Ankara da radarımda bu arada. Bursa zaten kolay. Böyle böyle yayılırız artık :) O yüzden İstanbul’dan elleri görmeye devam edelim :)

  2. shane

    Seçenekler artıyor, turneye çıkacağız demek yakında :) Marmaris’teki ev sahibimiz de belli oldu ;)

    @leynum, sizi de yazdık o zaman, süper. Çoğalıyoruz. Haydi İstanbul’daki marifetçiler, bekliyoruz isteklileri.

  3. shane

    @worldofdiamond; zevk duyarız katılmanızdan ama uluslararası katılım bekliyordum desem yalan olur :) size sıkıntı olmasın?

  4. worldofdiamond

    Sofya uzak yer değil. Sadece 2 tane oğlum var eşime bırakıp gelmem lazım günübirlik. Eşim müsait olmazsa o sıkıntı olabilir sadece yoksa başka sorun olmaz buluşuruz inş :)

  5. sevalala

    bende gelirim de,,,,, nereye? İstanbul çok büyük, kahvaltı diye evden çıkıp akşam beş çayı saatine varmakda var mekana:-)))) yeri bellimi

  6. shane

    @worldofdiamond; vallahi uzak değil haklısınız ama gene de ülke sınırlarının dışı olması nedeniyle insanda bir hayret uyandırıyor ister istemez :) başımız üstüne, umarım görüşebiliriz.

    @sevalala; haklısınız :) arnavutköy tarafında bir yerde şu an aklımız müstakbel organizasyon için.

  7. merakli anne

    katılmayı çok isterdim 11 aylık bebeğimle pendikten arnavutköye gelmek çok zor. neyse artık bu taraflarda yapılan bir kahvaltıda buluşuruz. size iyi eğlenceler.

  8. shane

    keşke hepiniz gelebilseniz ama tabii ki şartlar uyamayabiliyor, illa ki buluşuruz.

    o zaman 21 eylül’e kilitlenelim, biz de organizasyona girişelim :) gelişmelerden haberdar edeceğim.

    sevgiler :)

  9. shane

    sevgili esencan, zevkle yazıyoruz sizi de :) maalesef çocuksuz, bir daha sefere daha büyük bir organizasyona girişip çocuklar için de düzenek kurarız belki?

  10. hobizu

    Önümüzdeki hafta nurcanla birlikte 6-7-8 eylülde değirmendere festivalinde olucaz , orda 10marifetli arkadaşlarımızla görüşme imkanımız olacak , onlarlada konuşacağız , sizi bilgilendiririm, hatta keşke sizde gelebilseydiniz :))

  11. shane

    @ze_ze06; Ankara olayını kafamızda tutuyoruz. Sanırım uzak olmayan bir tarihte ayarlamaya çalışacağız.

    @anekzura; çok sevgiler, yine çok keyifli geçecek eminim. Bu sene ayarlayamadım ama seneye bu tarz etkinliklere sık katılmaya çalışacağız umuyorum. Konuşuruz sizinle de, deneyiminizden faydalanırız :) Evet konuşun siz de, bakalım kaç kişi daha getireceksiniz :)

  12. Cilekli Mektubum

    Yeni haberim oldu,buyk bir aksilik cikmazsa gelmez miyiiiim :) Insallah hem sizinle hem diger hobi sever arkadaslarla tanismak ne guzel olacak diye dusunuyorum :)
    Sevgilerimle.

  13. shane

    Harika bir grup olacak, bu hafta içinde yerini ve saatini tam olarak duyuracağım size çok büyük bir ihtimalle. Detayları buradan öğrenebileceksiniz. Sevgiler, mutlu hafta sonları herkese…

  14. 21 eylüle az kaldı :) benide ekle listeyee… ama gelmem mümkün,fakat bir aksilik olmassa gelirim gelmezsem kızmak yook ! :) O:) İstanbul’un tam olarak neresinde?

  15. elvindesign

    Alternatif olarak Kabataş’ta Saat kule cafe var. açık hava, manzarası da hoş. Bana heryer uyar. Sadece öneri olsun diye yazdım :) Sevgiler

  16. shane

    @elvindesign; teşekkürler alternatif öneri için. konuşacağım yer ile görüşeyim, sonrasında ileteceğim. gelecek olmanıza sevindim :)

  17. hatirlikahve

    İstanbullular her konuda çok aktifler.Güzel ve eğlenceli bir organizasyon olacak eminim,şimdiden iyi eğlenceler.
    not:Olası İzmir buluşmasında görüşmeyi çok isterim :)

  18. shane

    @hatirlikahve; o da olacak, aklıma koydum bir kere :) yeter ki görüşmeye niyetli çok insan çıksın ki biz de kalkıp gelelim :) ama onu ayrıca başka bir başlık altında konuşacağız. teşekkürler, sevgiler…

  19. shane

    Merhaba arkadaşlar. Kahvaltı planında yer konusunda anlaşmaya vardık. Kendisi de bir hobi canavarı olan Fidan Hanım’ın Arnavutköy’deki şahane evinde buluşuyoruz. Burası bir hobi evi olarak şekillenmeye başlamış güzel bir mekan. Fidan Hanım istiyor ki hobisi olan malzemesini kapsın gelsin, sohbet muhabbet olsun, paylaşılsın, güzel vakti geçirilsin, öğrenilsin… Biz 21 Eylül Cumartesi günü, saat 10:00’da toplanalım, 15:00’e kadar keyfimizce kahvaltımızı yapalım, sohbet edelim, kaynaşalım dedik. Fidan Hanım ve kardeşi kahvaltı için bize güzel şeyler hazırlayacak, çaylar içilecek, bu güzel ortamın keyfine varacağız, oradaki el işi çalışmalarını da mıncıklarız o arada :) Bakın o güzel ev şurada görülüyor: http://ilkblogdenemem.blogspot.com/2013/05/benim-de-hobim-olsunnnnnndiyorsanz.html

    Şu durumda, özetleyelim:

    Tarih: 21 Eylül
    Saat: 10:00 – 15:00 arası
    Fiyat: 30 TL (Fidan Hanım ödemeyi önceden alacak ki hazırlıkları yapabilsin. Böyle peşinen para istemek tatlı bir durum gibi gelmiyor bana ama samimi bir organizasyon bu, o da kişisel ve özenli bir hazırlık yapmanın peşinde. Bu nedenle sizden ricam, katılacak olanların bize bir e-mail atması. Ben size hesap numarası vereceğim. aylin@pilli.com adresine yazın isterseniz.)

    Hadi bekliyoruz :)

  20. yldoz

    Büyük bir ihtimalle bir aksilik olmazsa sizlerle birlikte olayı arzuluyorum. Yalnız aranıza geç katılabilirim çünkü saat 13 gibi çıkıyorum işten.

  21. shane

    Keşke azıcık daha erken çıkabilseniz, saat üçe kadar oradayız ama, bekleriz… Keyifli olacağa benziyor.

  22. shane

    @asena, @yasemintaki; @akdenizli; bekliyoruz. mail adresim yukarıdaki yorumda, yazışalım.

    @sedakcal; çocuklu bir organizasyon olarak düşünmedik aslında. sizin rahat etme durumunuza bağlı, karar sizin. daha büyük çocuk olsa ortada koşup oynayacak yer yok ama bebek daha sabit sonuçta :)

  23. sesiber

    16 Eylül’de annem ameliyat oluyor. Herşey yolunda giderse sanırım ben de gelebilirim. 18 Eylül gibi kesinleşir gelip gelmeyeceğim.

  24. shane

    Sevgili @sesiber, annenize şimdiden sonsuz şifa diliyorum, hepinize kolaylıklar. Görüşmeyi çok isteriz :)

  25. shane

    Yazının içine buluşma ile ilgili detayları ekledim, yorumlarda kaçıranlar olur çünkü. Mutlaka bekliyoruz, bu arada yerin de bir şekilde sınırlı olduğunu söylemem lazım. Hadi, listemizi oluşturuyoruz.

  26. shane

    kesin gelirim diyenlerin bendeki listesi uzuyor. 30 kişiyi aşınca yer sıkıntısı olacak, mekan sahibinin uyarısı o şekilde. hadi, kesin geliyorum diyenler el kaldırsın mı?

  27. shane

    geleceğiz evet, ciddi ciddi düşünüyoruz. önce istanbul kahvaltımızı bir yapalım, onu planlamaya geçeceğiz.

  28. bzgr72

    Gelmeyi çok istiyorum. İki kişiyiz. Geç farkettim. Sizinle beraber olmak çok keyifli olacaktır. Görüşmek üzere:))

  29. ayamaya

    Herkese selam uzun zamandır siteye girip sadece takip edebiliyorum,yorum yazamıyorum, blogumu bile ihmal ettim ki hobilerim zaten hayal oldu diyebilirim :( Güzel haber 2.bebeğime hamileyim ve beni biraz zorluyor , o yüzden gezme tozma olaylarına çok nadir dahil oluyorum, hayırlısıyla bebeğime kavuşayım hayatıma kaldığım yerden devam edeceğim :D hepinize iyi eğlenceler, selamlar , sevgiler ;)

  30. shane

    @elvindesign; tamamdır, görüşüyoruz :)

    @bzgr72; harika olur. bekliyoruz. kesin diyelim mi? liste yapıyoruz çünkü, sayı önemli.

    @40yama; bekleriz. kesinleştirirseniz harika olur.

    @ayamaya; aaa çok sevindim :) güzel kızınız çok mutludur mutlaka. görüşmeyi çok isterdik ama sıkıntı çekmenizi elbette istemeyiz. mutluluklar, sevgiler, paylaştığınız için teşekkürler.

  31. shane

    sadece son 5 kişilik yer kaldığı bilgisini aldım, lütfen eğer gelecekseniz bilgi verin, zor durumda kalınmasın olur mu? sevgiler…

  32. Noyumberry

    Bir türlü müsait olup gelip tanışamadım :( Ama bu buluşmaların daha süreceğini düşünüyorum birine denk gelirim herhalde..
    Büyük ve güzel bir buluşma olacak gibi,şimdiden keyifli sohbetler dilerim..:)
    Sevgiler..

Bir Cevap Yazın

shane

Açelya Akkoyun’un konuğu olun

| | 5 Yorum

Ekranların ve tiyatronun sevilen ismi Açelya Akkoyun’un sunumuyla, 360 TV’de keyifli ve dolu dolu bir televizyon programı var bir süredir: Açelya ile Gülümse Hayata. İçinde hayatta lazım olacak ya da...

Polimer Kil Minyatür Obje Eğitimi

| | 0 Yorum

22 Temmuz 2017 Cumartesi Polimer Kil Minyatür Obje Eğitimi Açılmıştır. Eğitim sırasında polimer kilde yapacağınız yaklaşık 10’a yakın obje sizin oluyor, hiçbir malzeme getirmenize gerek yok. Polimer kil nasıl şekillendirilir...

Ödüllü yaz yarışması kazananları

| | 0 Yorum

edding ile düzenlediğimiz yaz yarışmasına harika katılım oldu. Sonuçlar belirlendi, kazananların listesi şu şekilde: https://www.instagram.com/ebrarinkeceleri/ https://www.instagram.com/kasnak.incileri/ https://www.instagram.com/pembeyaztasarim/ https://www.instagram.com/senamena__/ https://www.instagram.com/ezelksc/ https://www.instagram.com/esinzi/ https://www.instagram.com/josskitchen/ https://www.instagram.com/fatmagdn/ https://www.instagram.com/hobi_hanem/ https://www.instagram.com/josephinetau/ Aklımızın kaldığı o kadar güzel fotoğraf...

#hobiumlayaz yarışmasının kazananları

| | 3 Yorum

Ankara’da bez bebek workshopları

| | 0 Yorum

Kavanoz seti çekilişi

| | 0 Yorum

Amigurumi köpek workshop

| | 0 Yorum

Polimer kilden minyatür obje eğitimi

| | 0 Yorum

Polimer kil hediye fırsatı

| | 0 Yorum

Fiyonk detaylı bebek taytı – çekiliş

| | 0 Yorum

Polimer kil minyatür eğitimi

| | 0 Yorum

Fimo minyatür obje eğitimi

| | 0 Yorum