Haydi HOBİNİ YARAT ile ödüllü yarışma yapalım

-

ödüllü yarışma

Bir yarışmaya ne dersiniz sevgili 10marifetçiler? Sonbahara girdiğimiz şu günlerde, sonbahar temalı bir ödüllü yarışma yapalım istedik. Yarışmamızın eşlikçisi, HOBİNİ YARAT. Birbirinden keyifli işler ortaya çıkarmanıza yardımcı olacak kalıp makineleri ile hobi dünyanızı renklendireceğinden emin olduğumuz HOBİNİ YARAT, bu yarışmanın sonununda, birinciye güzel bir SIZZIX makine ve kalıp, ikinci ve üçüncülere ise hediye çekleri hediye edecek.

ödüllü yarışma

Yarışmamızın konusu, “sonbaharda evimi süslüyorum”. Teknik ve malzeme seçimi serbest, tamamen yaratıcılığınıza kalmış. Evinizin herhangi bir köşesinde kullanabileceğiniz bir obje yaratmanızı bekliyoruz. Duvar süsü, kapı süsü, Amerikan servis, resim çerçevesi,… hepsi olabilir.

Ne duruyoruz, hemen başlasın yarışma… 12 Ekim’e kadar  bekliyoruz çalışmalarınızı. ,
Yarışmanın jürisi, HOBİNİ YARAT ekibi. Kararı onlar verecek, işler sergiye gideceği için bize gelecek. HOBİNİ YARAT, değerlendirme için eserlerin fotoğraflarını kullanacak. İşin hem kendisini hem de yapım aşamalarını fotoğraflamanızı ve info@hobiniyarat.com adresine göndermenizi bekliyorlar. O güzel fotoğraflarla 10marifet’e de yazı gönderebilirsiniz tabii. Ama zaten dediğim gibi, işlerin kendisini 10marifet ofisine gönderiyorsunuz diğer sergi işleri gibi.

Etiket olarak “2012 sonbahar yarışması” eklerseniz seviniriz.

Sorularınız olursa biz her zaman buradayız… İyi şanslar.

67 yorum gelmiş

  1. ecerce

    aa ne kadar güzel bir düşünce:) hem o makinadan istiyorum hem de sergiye tekrar bir şeyler göndermek istiyorum:) süper!

  2. zulaltan

    aaa yarışma varmış ben görmedim :) ben katılırdım da yarışmada kesin birinci olurum diye katılmıyorum dermişim :) bu makine ne işe yarıyor hiçbir bilgim yoktur.

  3. senayatilgan

    Ben göördüğüm günden beri ara ara düşünüyorum ne yapabilirim diye.. Aklıma bir fikir gelmişti ama onu kargoyal gönderene kadar paramparçça olur :( Kararsızım açıkçası :)

  4. senayatilgan

    Hahaha yarışma süresi o kadar kısa değil be canım :) Aklımda uzun zamandır kendime yapmak istediğim bir fikir var ve onu geliştirmeye çalışıyorum kafamda kırılmayacak bir kıvama getireyim hiç olmazsa :) Bakalım :)

  5. zulaltan

    şenay sen kırılmayacak yapsan ne olur iş kargoda bitiyor en iyisi elinle teslim et istanbul’a :) kargo kırmaya niyetliyse kırar zaten :)

  6. shane

    :) evet hem sergiye katılmak (bazılarınız için yeniden katılmak, doğru) hem de hediye kazanmak için iyi bir fırsat olacak bu.

  7. zulaltan

    ev için bir şeyler yapmak konusunda pek yaratıcı olduğumu zannedmiyorum. bu yarışmaya şenay gibi koli kutusundan çekmece yapabilen yetenekli hanımlar daha uygun :)

  8. shane

    @zulaltan :) kendinizi hafife almayın. bununla beraber her konuya herkesin eğilimi olacak diye bir şey yok. ilgi alanları farklı farklı. ev süsleme konusunda kendini iyi hissedenleri bekliyoruz o zaman :)

  9. Arkadaşlar Ödül harika!!!.
    Ben bu makineyi uzun zamandır kullanıyorum ve çok memnunum. Keçeden metale kadar bir çok malzeme ile çalışabiliyorum. Herkese tavsiye ederim.

  10. shane

    @suslukeceler; hayır maalesef önceden gönderilenler dahil olamıyor.

    @pinarservetli; bilgi için teşekkürler. ne tarz metal ile sonuç verebiliyor?

  11. shane

  12. shane

    hazırlananların şimdiden ellerine sağlık. yine belirteyim: işlerin kendisini bizim ofise, fotoğrafları ise info@hobiniyarat.com adresine gönderiyorsunuz. işlerin yapım aşamaları da footğraflanmış olmalı. fotoğraflarınızı mümkün olduğunca güzel ve net çekmeye çalışın ki işin güzelliği ortada olsun. ne de olsa sadece fotoğrafa bakarak seçecekler kazananı.

  13. ayamaya

    ben de yeniden birşeyler göndereyim istiyorum , ne zaman keçelerime elimi atsam hep bir engel çıkıyor
    umarım bu haftasonu halledebilirim :D

  14. shane

    Elimizde bir iş var, bu gidişle makineyi o kazanacağa benziyor ;) Gündemimizde zaten sergi varken karıştırmak için değil ama hakikaten görmeyip de isteyen arkadaşlar olabilir diye düşünerek hatırlatıyorum. İş göndermek için de 8 gün kaldı sadece. Sergi için de aynı şey aslında ama neyse ki ikisi de aynı yere gidecek: sergi standına :)

  15. ecerce

    shane, ben yarın yolluyorum inşallah kargoyu:) yarışma için de sergi için de ayrı şeyler göndereceğim:)son zamana kaldı ama bu seferlik vaktinde gelir umarım:)

  16. zulaltan

    ne şanslı kişiymiş yarışmada tek olup ödülü kapacak, bilseydim o tek kişi ben olurdum yaptığım şey kötü olurdu ama yarışmada kimse olmayınca ben kazanırdım, birinciliğin garanti olduğu böyle bir yarışma mı var yahu :D

  17. shane

    @zulaltan; artık garanti değil, ecerce de girdi işin içine :)

    @ecerce; harikasınız. çok teşekkürler, hevesle bekliyoruz.

  18. zulaltan

    neeee!! ecerce varsa benim hiç şansım yok zaten. sevgili shane, tanıdığınız, bildiğiniz tek kişilik bir yarışma var mı acep ? :D

  19. hayaliatolye

    10marifete ve bu platformun yaratıcı bayanlarına yakışır bir proje ,big shot uzun zamandır istediğim bir makine ,tüm yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim.Haydi kızlar iş başına :)))

  20. ayamaya

    sergi için duvar süsü yaparken aklıma gelen fikirle yarışma için de bir duvar süsü yaptım ve bugün ikisi beraber yola çıktılar :D umarım kargonun azizliğine uğramadan sağ salim ulaşır 10marifet ofisimize :D

  21. halecetsrm

  22. shane

    Bugün bitimine kadar e-maillerinizi gönderebilirsiniz, yarışmaya dahil olacaktır. Sergiye şu an için yetişmeyecektir bugün kargoya verilen çalışmalar ama dilerseniz haftaya gönderebilirsiniz, serginin ikinci ayağına ekleriz.

  23. gokceng

    ablacım tebrik ediyorum seni , Nuray hanımı ve 3. arkadaşımızı. Emeklerinize sağlık. Hepsi de çok güzel olmuştu. ;) Hakkaniyetli bir yarışma oldu .

  24. senayatilgan

    Aaa belli oldu mu :) Kızlar hepinizi gönülden tebrik ediyorum ellerinize sağlık. Hayatınızda ve diğer yarışmalarda da başarılar dilerim :)

  25. senayatilgan

    Yarışmaya katılanlar çalışmalar arasında sonbahar esintisi çalışmam görünmüyor :( Dereceye gireceğimden değil de neden yokki acaba benim çalışmam :( O kadar uğraştım görsele bile girememişim :D

  26. deliisibunlar

    gokceng, senin emeğiin çooook büyük.ben de seni tebrik ediyorum.
    yagmuryurek, sen ve filiz katılmıyor diye katıldım aslında :)) dimi filiiiiz?
    tekrar teşekkürler Şenaycığıım, çok sayfa var hepsine baktın mı?

  27. senayatilgan

    Hobini yarat ın satfasında katlan ve kazananlar diye bir görsel var filizcim. Katılımcılara bakayım görmediğim birşey var mı acaba dedim ama benim karmaşa çalışmam yok :)

  28. kilpi

    Senay hanımcım facebook’tan mesaj ya da mail at istersen, eklerler. Benim perinin de yapım aşamasındaki fotoğraflarından birini koymuşlardı, ben serzenişte bulununca hemen arayıp düzelttiler sağolsunlar :)

  29. Nuraycatasarimlar

    Merhaba,hediyem bugün geldi.Hobiniyarat ekibi çok hızlıydı ,dün telefonda görüştük, bugün öğlen hediyem geldi. On marifet ailesine ve hobiniyarat ailesine bizlere bu heyecanı yaşattıkları ,en önemlisi korunmaya muhtaç çocuklar vakfı için, bu güzel yarışma ve sergiyi düzenledikleri için çok teşekkür ediyorum:)

  30. duru11

    bu yarışmayı kaçırdığıma çok üzüldüm tam bir sizix hayranıyım.Harikalar yaratabiliyorsunuz.

Bir Cevap Yazın

shane

Açelya Akkoyun’un konuğu olun

| | 5 Yorum

Polimer Kil Minyatür Obje Eğitimi

| | 0 Yorum

Ödüllü yaz yarışması kazananları

| | 0 Yorum

#hobiumlayaz yarışmasının kazananları

| | 3 Yorum

Ankara’da bez bebek workshopları

| | 0 Yorum

Kavanoz seti çekilişi

| | 0 Yorum

Amigurumi köpek workshop

| | 0 Yorum

Polimer kilden minyatür obje eğitimi

| | 0 Yorum

Polimer kil hediye fırsatı

| | 0 Yorum

Fiyonk detaylı bebek taytı – çekiliş

| | 0 Yorum

Polimer kil minyatür eğitimi

| | 0 Yorum

Fimo minyatür obje eğitimi

| | 0 Yorum