Çarşamba, Aralık 7, 2016
SEFA’NIN IŞILTILI TOPU

SEFA’NIN IŞILTILI TOPU

31
ışıltılı top
ışıltılı top

bu ışıltılı top çalışmasını yıllar önce ilkokulda ben yapmıştım. şimdi de sefa ile oturduk tekrar yaptık.malzemeler: dolgu lastik top, boru boncuk, pul, uzun toplu iğne. (boncuk ve pullar istenilen renkte)toplu iğneye

ışıltılı top
ışıltılı top

fotoda görüldüğü gibi, pul, boru boncuk, pul, boru boncuk, pul sıralaması ile takıp, düzgün bir şekilde topa saplıyoruz. sonuç sehpa üzerine, cam gondol içlerine vs. yerlerde kullanabileceğimiz güzel görünüşlü bir ışık topu.

31 YORUMLAR

  1. evet, ben de taksilerde aksesuar olarak kullanıldıkları dönemi çok iyi hatırlıyorum bu topların.ellerinize sağlık sefa97 ve oğlu:)

  2. vay annemiz oğluyla craft gezisinde …ayşegül kampta kitapları gibi oldu…ne güzel kitaplardı ya bak bak doyamazdım .piyasada halen var alıyorum kızıma diye kıyamıyorum hani daha hali hazırda korumayı bilecek yaşta değil onlar ne kusursuz ne güzel insan çizgileridir.. renkler.. off ya deliresim gelirdi ayakkabılar, kıyafetler ya koptum bi andan içimdeki çocuk uynadı kafasını kaldırdı gülümsedi uyudu yine ….okuyamadım ki şu animasyonu öff ya gittim ben…

  3. he ya daldım kitaba resime sen bu makinayı netleme sorunu çekiyon galiba bak saat12’nini kurs teklifini değerlendirmeli diyorum ay anam ay şimdi atlar yandık ama bi kere yazdım naparsın( sillemem üşendim af et sefa97)

  4. sen de mi……………………?doğru da, ben o na muhtaç olmadan bu işi halletmek istiyom ama, başka çare kalmayacak gibi:(

  5. Ellerinize sağlık çok guzel olmuş.Odaklama problemi ile ilgili olarak ben de yakın zamana kadar yaşıyordum, ama yakın çekim fotograflarımın kotuluğu canıma tak ettiği bir gün oturup katalogu yeniden okudum, bayağı faydalı oldu. aynı yöntemi deneyebilirsiniz, sevgiler.

  6. Makinanınızdaki makro ayarı kullanarak yakın çekim güzel fotoğraflar elde edebilirsiniz. Makinada çiçek şeklinde bir sembol vardır. Ona bastığınızda makro ayara geçmiş olur. Bir de objektifi küçültme olayı var ama o nasıl anlatılır bilemedim.

  7. .ayşegül kampta kitapları gibi oldu…ne güzel kitaplardı ya bak bak doyamazdım .

    Rasim kaygusuz abiden şaheserleri hatırlatmak boynumun borcudur..

    Cinali....hey gidi heyy
    Cinali….hey gidi heyy

    ayrıca ben bu çalışmaya zamanında pek dikkat etmemiş olacağım ki hiç bööle bi çalışma hatırlamıyom..zaten pek bi özensiz bence..foto makine kullanımı ile ilgli diyecek pek bişeyim kalmadı artık..herşeyden önce yetenek lazım,sonra da makineyi tanımalı,,halini hatrını sormalı ara kere..yorgunum şimdi çok fena ..koltuk içine içine çekiyo beni..

  8. beğenmezseniz, beğenmeyin benim foto çekimimi, yettiniz yaaaaaaaaaa………editörüm, yayınlıyor ya….saolun, o engin bilgilerinizi(foto çekmek hakkında) kendinize saklayın………!öptüm sizleri:)

  9. sefa’yı sevsinler öpsünler.. kıyamam ben ona oturmuşta neler yapmış.. Beceri konusunda aileden şanslı bence, kesinlikle anne tarafında çok becerikli bir akrabası var bu çocuğun…

  10. teyze kimdir? gülüş müdür acaba? ööle bi koku aldı burnum…bi de didem vardı kuzendi galiba ..o da kondor nickiyle mi giriyor buraya??didem gülüş ün kızı mıdır acaba?..nedir?

  11. eeeeeeee, artık yuh diyorum, yuh……………….!bu ne geniş bir hayal dünyası,sen heba ediyorsun kendini buralarda……….canım benim;sen kitap yaz, kitaaaaaaaaaaaap,ciddiyim gerçekten.belkide çoktan yazmışsındır ha,söle bakayım…!ayrıca ben de; en az kondor ve gulus kadar yetenekli, 2 abla, 1 kardeş var(ha bi de kuzen),yeter almayayım,gerçi olsalarda fena olmaz mı ne….?yok, yok kalsın….bu sitede tanıdığım 1 kişi var,o da ist’dan.

  12. valla çok becerikliler;inanmıyorsan saat 12.00 de aç K1 i,ablalardan biri(fisun hnm), orada,yemek saati prg.AFİYET OLSUN.

  14. Bu ne ya paparazzi programı gibi olmus sayfaa…Flaşşş Flaşşş helin hülyanın kızımı?Seda Özcanın yeni sevgilisimi???AAAAZZZZzzzz sonnaaaaa…Şimdi allah bilir kan dna bilimum testlerde istersiniz siz..Yok kardeşim yok ben menfaatim varsa eğer hepinizin ablası, kardeşi vs vs olabilirim. Ama yoksa durduk yere kimsenin bişeyciği olamam.Sefayla maddi manevi herhangi bişeyim yoktur. kanım kaynadı sadece:) Size abulaa diyebilirmiyim?

  15. Yok kardeşim yok ben menfaatim varsa eğer hepinizin ablası, kardeşi vs vs olabilirim

    evet açıklayın o zaman sefadan ne menfaatiniz var??benim de bir nevi ablam olmak için ne gibi bi menfaat yeterli olur? bilelim de ona göre…saatoniki araştırmacı gaztecilik ltd.şti konunun takipçisi olacaktır..

  16. sefadan ne menfaatim mi var…saat12 mevsim yaz… yaz mevsimi meyvelerini sayınız…bunların en iyi yetiştiği bölgeleri aklınızdan geçiriniz… en sonda sefa97 yazısının üstüne tıklayıp CANIMMM CANIMMM ABULAMINNN nereli olduğuna bakınız..Baştan söliyim her zaman böle açgözlü değilimdir dersem yalan olur..saygılar…

  17. vallahi 10 numara açıklama diye buna derim ben…sefa ablama yanlış yapan beni bulur bundan sonra karşısında!!..ya bi de şey diycem gülüş abla izmir in nesi meşhurdu ya…denize dökülen yunanı mı? neyse işte bi hesap yapayım ben…hımmm..oldu bu iş..edirneli varsa peynir kayseriden pastırma,amasyadan elma,aydın dan incir ayvalıktan zeytinyağı…ohhh ..ferahlama geldi bana..gülüş ablam benim..

  18. biz abla deyince “menfaatperest ” olduk 2 dakkada..gülüş deyince tısss….aranızda ne gibi bi bağ var onu açıklasanız iyi edersiniz iyice kıllandım çünkü..

  19. vay be yarım kilo kayısı göndermemek için dediğine bak..barter yapalım o zaman ..sen kayısı gönder ben de seni miniatürk e götüreyim ..hem sefa bilgi sahibi olur..olmaz dersen kanlıca yoğurdu 2 kiloluk..

  20. oy oy oyyyyyyyyyyyyyyyyyy…. ya..bugün seni parayla mı tututular yaaaaaaaaa!deli ettin beni….menfaatperssin işte o kadar…gülüş bu laf sana da…!yeter ben yemeğe çıkıyom…!