TRT’den davet var

-

eline sağlık programı

Sevgili arkadaşlar… TRT 1’de yayınlanan Eline Sağlık isimli programın el işi – hobi bölümüne konuk olmak üzere davetliler aranıyor. Evet, kendileri böyle bir çalışma için bizden yardım istediler. Canlı yayınlanan programın 20 – 30 dakikalık bir bölümünde, yapımı kolay, masrafı az el yapımı işlere örnekler sunuluyor. Şimdiye kadar Ankara’da yaşayan 10marifetli arkadaşlarımızdan birkaç tanesi çekime konuk oldu. Program ilgi görmüş olmalı ki yayınlanma sıklığı artmış. Dolayısıyla Ankara dışından da konukları, masraflarını karşılamak üzere çağırmak istiyorlar. “Ben katılırım” derseniz, lütfen bana ulaşın ki iletişim sağlayayım. Ne dersiniz, hem güzel bir anı olur hem de işlerinizi kitlelere bir de televizyondan göstermiş olursunuz. Gerçi burası o konuda televizyonla rahatça kapışır ama tabii yayının havası ve atmosferi de başka :)

shane

36 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    10marifet üyelerinden kendindik katılmıştı bu programa :) yaptığı işi güzel ve anlaşılır anlatanlar için güzel program .
    yani bana göre değil ,ben yaptığı işi aşüre gibi karışık ve anlaşılmaz anlatanlar grubuna giriyom da :)

  2. shane

    :D

    evet, ve başka arkadaşlarımız da çıktı yayına. tek tek haberleşmektense, bu şekilde isteklileri almak istedim. bakalım hevesliler çıkacak mı… yayına katılan herkes çok memnundu, onu da ekleyelim.

  3. deliisibunlar

    Ne güzeeel,ben izlemedim hiç ama çarşamba günleri yayınlanıyormuş herhalde.Berrin in çorap arabalarının fotoğrafları yayınlanmış o da face. de paylaşmıştı.
    Filiz’iiim sen de “ben anlatamıyorum” diyosan biz intihar edelim diyorum :P

  4. pembehobi

    Ahh ne güzel çok sevindim…Banada başka bir televizyon kanalından davet gelmişti ama İstanbulda olduğu için gidememiştim.Ankarada olması benim için bulunmaz nimet…Çok isterim Shane beni istekliler arasına kaydedebilirsin.

  5. munures

    ne güzeell :) keşke dili dolanmayan, sade, açık, anlaşılır anlatanlardan olabilseydim (ooyy yerden yere vurdum kendimi :) ne güzel bir anı olur gerçekten de … arkadaşlarımız katılsın da biz de keyifle izleyelim bari :)

  6. hulokse

    Yaptığım ürünler genellikle ahşap boyama üzerine keçeden 2 tane araba süsü yaptım.Birde bocukla yapılan motiflerden yapıyorum salon tk.

  7. merhaba ben aranıza yeni katıldım… bu tv fikri beni de çok heyecanlandırdı… ben (adımdan da anlayabileceğiniz gibi) kırkyama patchwork yapıyorum. patchwork aslında bir çok aşaması olan yapımı uzun süren bir çalışma.ama sanırım ana tekniklerden birini yada bir kaçını tv de kısa bir sürede anlatabilirim. yani ben de varım :)

  8. shane

    harikasınız. kendilerine isteklileri gönderirken birkaç da iş göstermek lazım oluyor. 10marifet sayfalarınız bunun için iyi bir kaynak. ancak henüz 10marifet’te işi yayınlanmamış olan arkadaşlarımdan, varsa blog adreslerini göndermelerini, yoksa 10marifet’e yazı yollamalarını rica ediyorum ki referans olarak verebileyim.

  9. hulokse

    Sn Shane Benim faceb.sayfamda yaptıklarımın resmi var.Bu siteye yada size nasıl yollayabilirim yaptıklarımı?Kusura bakmayın yeniyim o sebeple.

  10. nesl

    aa negüzel bir davet olmuş :) Bende Trt anne çocuk programından davet almıştım ama zaman ayarlayamadık :/
    Benim çalışmalarım ilgilerini çekerse, bende varım :)

  11. shane

    Süper :) Çalışmalarını gösterebileceğim arkadaşları ben zaten yönlendireceğim. Hepiniz yayına çıkın çok isterim, herkesi izleyeceğim :D

  12. rose67

    bu harika olur. daha önce de derya hanımın programına davet edilmiştim ancak hamile olduğum için yolculuk yapamadığımdan katılamamıştım.beni de ekleyebilirsiniz ancak uzun zamandır buraya bir şeyler eklemiyordum. bloguma bakabilirsiniz. gulderenocak.blogspot.com…. ayrıca face deki sayfamda da var bir çok şey. https://www.facebook.com/gulderenocak özellikle saç bantlarım ilgi çeker diye düşünüyorum. kısa zamanda yapılabilecekler arasında.

  13. sacaklama

    Slm arkadaslar sayfaniza yeni uye oldum harikasiniz.Bende yepyeni bir elsanatini ogretmeye calisiyorumTURKIYEDE Sanirim SACAKLAMA Tekniginin ilk ogreticisiyim.SACAKLAMA.COM ziyaret ederseniz urunlerimizi gorebilirsiniz.Bu el sanatini daha genis kitlelere tanitmak istiyorum TRT cok iyi olur.sevgileeeeer

  14. arzudemircioglu

    Bu davet için önce size sonra TRT ye teşekkürler.Bizim çalışmalarımızı herkesle paylaşmamız için güzel bir fırsat.Bende bu fırsatı değerlendirmek isterim.Keçeden yaptığım çalışmaları gösterme düşüncesi çok hoşuma gitti.İnşallah en kısa zamanda görüşmek üzere :)

  15. shane

    Harikasınız. İsteklileri listeliyorum ve işlerinizi program yetkilisine gönderiyorum, değerlendirip programa uygunluğuna göre bana dönecekler, ben de sizlere bilgi vereceğim.

  16. fblinil

    Shane buldumm ne yapabilirim buldum :) eski kot pantalon degerlendirme ile yaptıgım ceket…kısaca onu anlatabilirim lütfen benide listeye alırmısın katılmak istiyorum tesekkürlerrr

  17. shane

    sevgili fblinil, bunun icin dikis makinesi mi gerekir acaba, programda dikis makinesi kullanildigini gormuyorum cunku…

  18. fblinil

    shane haklı olabilirsin ama dikis makinesini birtek yerde kullandım onuda pratikten anlatabilirim diye düsünüyorum :) ama farklı calısmalarımlada katılabilirim :)

  19. shane

    @azizekiycakla; etamin konu olarak pek tercih edecekleri bir şey değil sanıyorum; biraz daha seri şekilde, kolay malzemelerle ortaya çıkarılabilecek şeyler istiyorlar ama isterseniz şansımızı deneyelim. bir göndereyim sayfanızı.

    @brnyvz; mesaj atmanıza hiç gerek yok, ben sayfalarınızı ileteyim kendilerine :)

  20. shane

    Yeniden merhaba… Yetkili kişi ile haberleştim. Şöyle bir ricası oldu: Programda yapmayı istediğiniz işlerden ya da benzerlerinden 3-4 örnek yollamanız. Onları üzerinden konuşsak daha verimli olacak dendi. Dilerseniz kendisine mail atabilirsiniz: Didem Hanım, karabudakdidem@gmail.com

Bir Cevap Yazın