10marifet sergisinin yeni kaneviçe panosu

-

kaneviçe pano

Sergimize güzel bir kaneviçe pano daha geldi. Bu sade ve güzel çalışmayı bize peskir göndermiş. Kendisinin çarpı işine son derece düşkün olduğu zaten hemen belli oluyor. Bu da 10marifet sergisine çok hoş bir katkı olmuş. Yalnız, yolda başına bir kaza gelmiş olmalı ki camı ve çerçevesi kırılmış. Biz onu yeniden pano haline getireceğiz ama vakit kaybetmeden ham haliyle paylaşmak istedim.

Teşekkürler peskir…

shane

11 yorum gelmiş

  1. senayatilgan

    Aaaaa hakikaten de kargo problemli oluyor cam ürünlerde. Ama Filizin dediği gibi iyiki birşey olmamış güzelim işlemeye… Ellerine sağlık peskir çok güzel olmuş :)

  2. peskir

    Çok üzüldüm kırılmasına :((((( PTT Kargo’ya özellikle belirtmiştim kırılacak eşya olduğunu.Pazartesi günü çerçevenin tazmini mümkün mü sorayım.Bilseydim böyle olacağını ham haliyle gönderirdim.Neyse…Hepinize teşekkür ederim :)

  3. shane

    @peskir çok üzülmeyin lütfen. önemli kısmına bir şey olmamış ya, gerisi kolay halledilir şey nasılsa.

  4. peskir

    Zulaltan ben Ptt kargoyla evime yakın olduğu için sürekli bir şeyler gönderiyorum ama ilk kez kırılacak eşya gönderdim ama özellikle belirtmiştim.Olan oldu artık…@Nuraycatasarımlar çok teşekkür ediyorum.

Bir Cevap Yazın