ESKİ BANYO DOLAPLARIMIN YENİ HALİ

-

Artık ben de aranızdayım,yıllardır beğeniyle hergün takip ettiğim 10 marifetçilere yaptıklarımı göstereyim dedim.Banyo dolaplarım eski haliyle çok basit ve sıradandı.Yeni hali nasıl olmuş? Tamamı krem rengi olan ve insanın içini bayan banyo dolaplarıma bir renk getirmek istedim.Önce kapakları söküp zımparaladım,sonra kırmızı ahşap boyasını sürdüm sürüştürdüm.Üstüne vernik atmadım.Bence banyom çok daha modern oldu,görenler de yenimi yaptırdın diyor.

31 yorum gelmiş

  1. bbuket

    hiişştt bana rakipmi çıktı yoksa çok kızarım haa. nefis olmuş ellerinize sağlık. temizlik konusuna gelince abarmassak dayanıyor normal temizliğe.

  2. dilevser

    hoşgeldiniz ve tebrikler.. bence de cesaret isteyen bir şey bu.. ben olsam renk için baya düşünürdüm ama kırmızı süper seçim olmuş canlanmış çok hoş olmuş.. ellerinize sağlık..vernik konusunda ise neden verniklemediğinizi bilmiyorum ama bir daha boyamak niyetiniz yoksa bence vernikleyin, boya gibi mat görünmesi için mat vernikler var, ben genelde mat vernik kullanırım.. tekrar ellerinize sağlık

  3. tuanaderin

    Çok teşekkür ederim hepinize.Aranızda olmaktan çok mutlu oldum.Hele de güzel yorumlar gelince mutluluğum ikiye katlandı.Diğer yaptıklarımı da bir an önce paylaşmak istiyorum.Sevgiyle ve mutlulukla kalın.

  4. yildiz32

    Ellerinize sağlık çok hoş olmuş.Benimde hobilerim arasında marangozluk vardır babamdan kalma bir meslek de diyebiliriz.Bu aralar vaktim olsa bende de yapılabilecek çok iş var.Çalışmalarınızı görünce iştahım kabardı.Bence de mat vernik uygulayın daha kullanışlı olur.

  5. tuanaderin

    sevgili yıldız32 çok teşekkürler.Sizden de bu konuda yeni çalışmalar bekliyoruz.Baba mesleği ise süper ,ne güzel fikirler çıkar şimdi sizden.

  6. tuanaderin

    sevgili mumcuesramavis çok teşekkürler.Banyomun eski hali sadece krem rengiydi.Duvarlar beyaz,yani çok solu bir banyoydu.Şimdi renk geldi,benim de çıkasım gelmiyor.

  7. Gerçekten iç açıcı,modern ,ruhu canlandıran bir banyo olmuş.Tebrik ediyorum.Açıkçası bende cesaret edemezdim böyle bir şeye.Ellerinize sağlık.

  8. tuanaderin

    valla arkadaşlar,herkes vernik konusunu sormuş,boyayı alırken ilgili vatandaşa sordum,vernik yapmam lazımmı diye,yok gerek olmaz demişti.Esasında ben de vernik olmazsa nemden ve temizlikten etkilenir diye düşünmüştüm.Ama hepiniz böyle söyleyince en iyisi mat vernik yapayımda kafam rahat olsun.

  9. acemihobici

    hoşgeldiniz aramıza:)ve ellerinize sağlık, herhalde çok yorucu olmuştur. ama sonuca bakılırsa değmiş yorulduğunuza, güle güle kullanın, bence de vernikleyin ama, daha parlak duracaktır, rengi daha güzel çıkacaktır ortaya.

  10. betus2003

    tebrikler çok güzel olmuş. Benim de salon takımım krem rengi ve kafamda böyle bir proje var. Ama sizinki kadar cesaretim yok galiba

  11. sevgili tuanaderin yapmış olduğun o güzel banyo dolaplarına bakıp duruyorum,benim de rengi kaçmış bir banyo dolabım var, fakat senin kadar cesaretli değilim. Bakalım nasıl yapacağım..

Bir Cevap Yazın